Tegenwoordig maak ik geen foto's meer van cijfers (die komen zoooooooooo vaak voor ), maar dit wil ik jullie niet onthouden:
Twee biljetten met meerdere getallen en de rechtse (volgens mij) een deling erop. Ze zaten in hetzelfde stapeltje meteen achter elkaar (zonder een ander biljet ertussen), dus ik denk dat ze wel bij elkaar horen.
Crazy Bob wrote:een redelijk subtiele markering (NIET!):
ik moet 'm nog invoeren, dus ik kan jullie nog niet zeggen of het een hit is.
Heb ik ook al gezien....
Voer'm snel in ook al is het waarschijnlijk niet hetzelfde.
Doet me eraan denken dat ik ook nog een 3tal scans voor Peku heb.
... Laatste tijd minder en minder beschreven/bestempelde/enz... biljetten.
Of ligt dat gewoon aan wat ik ontvang?
Vandaag kreeg ik een vijfje met een groene stip in de vijf linksonder.
Dacht direct aan een hit en heb hem alleen ingevoerd,maar helaas geen hit.
Weet iemand die een groene stip in de vijf linksonder gebruikt of zou het gewoon toeval geweest zijn.
Zelf denk ik dat het biljet foutief ingevoerd is.
packbell wrote:Vandaag kreeg ik een vijfje met een groene stip in de vijf linksonder.
Dacht direct aan een hit en heb hem alleen ingevoerd,maar helaas geen hit.
Weet iemand die een groene stip in de vijf linksonder gebruikt of zou het gewoon toeval geweest zijn.
Zelf denk ik dat het biljet foutief ingevoerd is.
Het kan natuurlijk ook zijn dat iemand die niet van ebt afweet dat op al zijn biljetten zet om te zien of hij ze ooit nog een keer krijgt..
Of het was inderdaad een ebter... maja daar zul je waarschijnlijk nooit meer achter gaan komen
Daarnet heb ik een biljet van ingevoerd met de shortcode P....
en serienummer L......... dus in Duitsland gedrukt voor Finland.
Ik dacht dat ik niet goed gekeken had gezien de combinatie maar die is toch goed. Voorzover ik kon nagaan zijn er nog niet veel van deze biljetten in Nederland ingevoerd.