Inderdaad, ik vond er afgelopen week enkele in Spanje.Elmo wrote:Het overgrote deel van de G010-tientjes is in Spanje in omloop gebracht, dus daarom dat je ze hier relatief weinig ziet. Het serienummerbereik van deze tientjes is van P0800 tot en met P1100 (bij P1100 overlap met G011), dus er zijn niet weinig van dergelijke biljetten gemaakt.
[Centraal] Off-topic
Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries
- bhoeyb
- Euro-Master

Re: [Centraal] Off-topic
- gille
- Euro-Master

Ik las hier net dit artikel:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... derland_EU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/b ... derland_EU" onclick="window.open(this.href);return false;
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
Spuit 11 schijt ook bagger... pardon ... geeft ook water... 
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
vandaag in putte geweest voor men E/P
van duitsland te dumpen tegen de nederlandse grens , bijna een jaar geleden dat ik er geweest ben maar toen ik zei op zen opmerken " dat ze nog nieuw waren " ze al een hele aftand afgelegd hadden herkende hij me tog nog van de laatste keer
Iemand dacht veel biljetjes te hebben om op EBT in te voeren. Nu kan de politie aan de gang.
Bron: RTL nieuws.
Bron: RTL nieuws.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.
-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
- vermeer
- Euro-Master

Deze
mogen (nee moeten) als Public Serials gemeld worden.
-
MDeen
- Euro-Master

Leuk stukje over de Nederlandse bankbiljetten van de serie van Oxenaar en Drupsteen:
http://visueelessay.jaapdevries.com/?p=78" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind deze ontwerpen echt briljant:

http://visueelessay.jaapdevries.com/?p=78" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt zeggen wat je wil, maar ik vind deze ontwerpen echt briljant:
Dat had ik via ErGo al gedaan. Overigens zitten er nog genoeg biljetten in die stapels waarvan het serienummer niet te lezen is.vermeer wrote:Dezemogen (nee moeten) als Public Serials gemeld worden.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
- MM8_NL
- Euro-Master

Wat gebeurt er als blijkt dat door iemand ooit zo een serienummer ingevoerd is voordat het publiek werdjrnsndrs wrote:Dat had ik via ErGo al gedaan. Overigens zitten er nog genoeg biljetten in die stapels waarvan het serienummer niet te lezen is.vermeer wrote:Dezemogen (nee moeten) als Public Serials gemeld worden.
Dan krijgt hij een gemodereerde hit met deze user.MM8_NL wrote:Wat gebeurt er als blijkt dat door iemand ooit zo een serienummer ingevoerd is voordat het publiek werdjrnsndrs wrote:Dat had ik via ErGo al gedaan. Overigens zitten er nog genoeg biljetten in die stapels waarvan het serienummer niet te lezen is.vermeer wrote:Dezemogen (nee moeten) als Public Serials gemeld worden.
- googlejaps
- Euro-Master

Juist. Biljetten die publiek worden nadat je ze hebt gehad zijn niet erg. Als je een biljet invoert nadat het een publiek nummer is geworden dan is er een grote kans dat jouw biljet verwijderd wordt.jrnsndrs wrote:Dan krijgt hij een gemodereerde hit met deze user.MM8_NL wrote:Wat gebeurt er als blijkt dat door iemand ooit zo een serienummer ingevoerd is voordat het publiek werdjrnsndrs wrote:Dat had ik via ErGo al gedaan. Overigens zitten er nog genoeg biljetten in die stapels waarvan het serienummer niet te lezen is.vermeer wrote:Dezemogen (nee moeten) als Public Serials gemeld worden.
- GZ1000
- Euro-Regular in Training

Maar wat als je een biljet invoert waarvan je niet weet dat het een Public Serial is? Als je het biljet dus echt in je handen hebt.googlejaps wrote:Juist. Biljetten die publiek worden nadat je ze hebt gehad zijn niet erg. Als je een biljet invoert nadat het een publiek nummer is geworden dan is er een grote kans dat jouw biljet verwijderd wordt....
Foto of scan maken, serienummer addekken zoals dat ook op de site gedaan wordt en op het forum plaatsen. Bij voorkeur het internationale suspicious notes and users topic. Zou ik zeggen.GZ1000 wrote:Maar wat als je een biljet invoert waarvan je niet weet dat het een Public Serial is? Als je het biljet dus echt in je handen hebt.googlejaps wrote:Juist. Biljetten die publiek worden nadat je ze hebt gehad zijn niet erg. Als je een biljet invoert nadat het een publiek nummer is geworden dan is er een grote kans dat jouw biljet verwijderd wordt....
Misschien wordt het geaccepteerd.
Uiteraard mag er ook altijd een PM naar mij gestuurd worden aangaande vragen of opmerkingen over Public Serials, aangezien ik de verantwoordelijkheid heb over desbetreffend account.
Ook als je een Public Serial tegenkomt, aarzel dan vooral niet.
Mailen mag ook: contact@eurobilltracker.com
Ook als je een Public Serial tegenkomt, aarzel dan vooral niet.
Mailen mag ook: contact@eurobilltracker.com
what doesn't kill you makes you stronger.....
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
Join the EBT team on What Pulse
My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;
feel free to add: facebook
MY PROFILE
- Henk Draijer
- Euro-Master

Maar als je serienummer afdekt weet niemand om wat voor biljet het gaat.jrnsndrs wrote:Foto of scan maken, serienummer addekken zoals dat ook op de site gedaan wordt en op het forum plaatsen. Bij voorkeur het internationale suspicious notes and users topic. Zou ik zeggen.GZ1000 wrote:Maar wat als je een biljet invoert waarvan je niet weet dat het een Public Serial is? Als je het biljet dus echt in je handen hebt.googlejaps wrote:Juist. Biljetten die publiek worden nadat je ze hebt gehad zijn niet erg. Als je een biljet invoert nadat het een publiek nummer is geworden dan is er een grote kans dat jouw biljet verwijderd wordt....
Misschien wordt het geaccepteerd.
Je kan beter de foto of scan met onafgedekt serienummer naar contact@eurobilltracker.com sturen.
Niemand achter dat emailadres zal hem (ook nog eens) invoeren.
Geduld is een schone zaak.
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)
This is me.
My ebtcheck / My nigmm 0.071 / My EBTST)
The international HH:MM:SS list, with a daily update. (If you like it, join in)