de postcodes die ik kon controleren kloppen tot nu toe zeer goed, Heerlijke toevoeging dus ...
Moderator: BaliBennie

googlejaps wrote:Dit lijkt mij niet echt mogelijk. De grenzen van deelgemeenten zijn niet vastgelegd.

yli wrote:googlejaps wrote:Dit lijkt mij niet echt mogelijk. De grenzen van deelgemeenten zijn niet vastgelegd.
Volgens mij zijn die grenzen juist wel vast gelegd. In het voorbeeld van Ordingen (gem. Tongeren) is op viamichelin goed te zien hoe de deelgemeente grens loopt.
Uiteraard moet je dan wel precies weten waar je het biljet hebt ontvangen (bijv. straat + huisnummer).
In het geval van Vessem en Wintelre voldoet viamichelin ook..... echter weer niet in alle gevallen. Bijvoorbeeld de grens van Oud-Empel en Empel (gem. 's-Hertogenbosch) zijn niet te zien.

Henk Draijer wrote:Net bij Albert Heijn mijn eersteE009/F0004 gekregen, biljet is splinternieuw.

bren_nmgn wrote:Henk, sorry, maareh.....
Jij hebt naar mijn mening dit biljet ontvangen in NL, niet in GR......

Henk Draijer wrote:bren_nmgn wrote:Henk, sorry, maareh.....
Jij hebt naar mijn mening dit biljet ontvangen in NL, niet in GR......
Het biljet is mij toegestuurd vanuit Griekenland in een envellop met Griekse postzegels, voor mij is dat biljet Grieks genoeg.
Bij EuroBillJoker komen alleen de biljetnummers uit 't buitenland niet de biljetten,
toen ik het door mij gewonnen Spaanse biljet invoerde had ik ook mijn bedenkingen,
maar heb hem toch ingevoerd, met de mededeling dat het een gewonnen biljet betrof.

Vantaa, terwijl je zeker weet dat het biljet daar in de drukkerij gemaakt is).

Fons wrote:Mijn mening in het kort is het volgende:
- Een biljet dat je thuis ontvangt per post voer je in onder je eigen woonplaats. (Een D/L biljet voer je toch ook niet in onderVantaa, terwijl je zeker weet dat het biljet daar in de drukkerij gemaakt is).
- Een biljet dat je van een familielid invoert (en dus niet in jouw bezit is) voer je in onder de plaats waar diegene het heeft ontvangen.

Return to Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest