Omdat ze al contact hadden met het bestuur en het totaal aantal bezoekers beperkt is, zijn we begonnen om te kijken wie er van het bestuur kan komen.
Er hebben ze zich maar 6 mensen aangemeld, terwijl er plaats is voor ca. 10 mensen. Er kunnen dus nog zo'n 5 meer mensen mee.
De bijeenkomst is op vrijdag 26 januari.
Programma:
- Ze hadden het voorstel gedaan om om 11 uur te beginnen met een wederzijdse kennismaking.
- Daarna bieden zij ons een lunch aan (speciaal omdat er een aantal net aangekomen zullen zijn).
- Na de lunch zullen de presentaties beginnen (zowel van ons als van de DNB) over de verspreiding van de biljetten.
- Het plan is ook de machines te bekijken die elk serienummer op de biljetten leest (ongeveer 2000 per minuut).
- Ik krijg nog een gedetailleerd programma, dat zijn ze nog aan het maken.
Omdat er mensen vanuit heel Europa komen, zal deze bijeenkomst in het Engels zijn. - We zijn van plan, om achteraf nog in een restaurant te gaan eten (op eigen kosten).
I.v.m. de beveiliging hebben ze de volgende gegevens van ons nodig:
- volledige naam van de bezoekers
- nummers van de paspoorten of ID-kaarten (maar ze hoeven er geen kopie van te hebben)
- Ze hebben ze minimaal 5 dagen van te voren nodig (om er zeker van te zijn, denk ik dat we ze beter uiterlijk op vrijdag 19 januari versturen).
- EN vergeet niet om je ID op die dag mee te nemen (zonder ID mag je niet naar binnen)
Omdat het nog zo kort dag is, heb ik dit op het Nederlandstalige forum gezet.
Aan het einde van deze week moet ik de gegevens al doorsturen, dus we moeten redelijk snel zijn.
Er is nog plaats voor zo'n 5 mensen, dus laat het maar weten als je komt (de eerste vijf kunnen mee).
Vergeet dan niet om je naam en paspoort-nummer aan me door te geven (via PM, niet hier posten) en je paspoort / ID-kaart op 26 januari mee te nemen.