Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

vermeer
Euro-Master
Euro-Master

Re: Wat een ellende

Post by vermeer »

Er is nog 1 gemeente in Nederland (de overzeese gemeenten niet mee gerekend) die geen hit(s) heeft. Het is dat kleine dingetje boven Arnhem!
Mk1992
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by Mk1992 »

Burdie wrote:
Sun Dec 20, 2020 6:55 pm
Het ziet er naar uit dat ik dit jaar hitloos eindig. Dit is mijn eerste hitloze jaar in mijn EBT bestaan,

Laatste hit was 17 December 2019
1:275 hitratio. Je toont goed doorzettingsvermogen.
Ik zal niet meer klagen.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #110 of the Netherlands, #1010 EBT-wide
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc:
Tracktor19
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training

Post by Tracktor19 »

Tracktor19 wrote:
Thu Nov 26, 2020 7:25 pm
Bij mij is het van 3 augustus geleden dat ik nog een hit heb gescoord. Voorbije jaren had ik op het einde van het jaar nog een paar hits, dus bij mij is het dit jaar dat het zo is, voorlopig toch. Hopelijk valt er deze maand nog een hit, dan moet ik enkel nog in januari scoren voor in alle maanden van het jaar een hit te hebben.
In november is het niet gelukt en deze maand lijkt ook niet te gaan lukken, dus zal ik tot volgend jaar moeten wachten om nog een hit te kunnen vieren.

Is toch al zo'n 150 dagen dat ik geen hit heb gehad tot nu toe, nog 11 dagen en ik heb een nieuw record van hitloze dagen.
De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Post by De Slak »

Ondertussen ook zo'n 3 maanden geleden dat ik nog een hit had. Lijkt ondertussen wel een eeuwigheid. Normaal heb ik maandelijks wel een hit.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”