Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Fons, Crazy Bob, eddydevries

groentje
Euro-Master
Euro-Master

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Helaas nu toch nog geveld door de meest hippe ziekte van het moment, gelukkig gaat het beter met me dan sommige anderen die niet zo gelukkig waren, maar dit gaat wel een gat in mijn ingaven opleveren.
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master

Post by MM8_NL »

groentje wrote:
Wed Apr 28, 2021 11:33 am
Helaas nu toch nog geveld door de meest hippe ziekte van het moment, gelukkig gaat het beter met me dan sommige anderen die niet zo gelukkig waren, maar dit gaat wel een gat in mijn ingaven opleveren.
Beterschap
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Dank je. Was wat groggy, dit weekend, en nog steeds hoofdpijn en een loopneus, maar verder gaat het eigenlijk behoorlijk. Anderen hebben het erger gehad. Nog een dag of 5, en hopelijk mag ik weer buiten.
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

Ik ben 11 jaar afgevaardigde geweest van een vrouwenelftal en die hebben me 3361 biljetten bezorgd (pot na de match, verkoop kienkaarten , eetdag) . Door een tekort aan speelsters zijn ze gestopt.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
groentje
Euro-Master
Euro-Master

Post by groentje »

Da's spijtig. Waar gaan de overgebleven speelsters naartoe? Misschien kan je mee.
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master

Post by wally2cv »

groentje wrote:
Sat May 01, 2021 11:33 am
Da's spijtig. Waar gaan de overgebleven speelsters naartoe? Misschien kan je mee.
vooral Lommel en Bocholt. Als ik zou volgen is het naar Bocholt, vooral voor het bier, die hebben geen Jupiler of cristal
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular

Post by luckbox »

Langzaam aan komen er meer goede berichten over het verminderen van de corona pandemie. Op de NOS Blog van gisteren las ik goed nieuws voor de EBT-ers die wel eens over de Duitse grens gaan om biljetten te halen:

Nederland voor Duitsers geen hoogrisicogebied meer
Nederland geldt voor Duitsers vanaf zondag niet langer als een hoogrisicogebied, maar nog wel als risicogebied. Dat betekent dat mensen die van Nederland naar Duitsland reizen vanaf die dag bij het passeren van de grens geen negatieve testuitslag meer hoeven laten zien.

De aanmeld-, test- en quarantaineplicht geldt nog steeds, maar een test mag binnen 48 uur na aankomst in Duitsland worden gedaan, schrijft het Duitsland Instituut. De quarantaine kan worden beëindigd zodra reizigers een negatieve test kunnen laten zien. Aanmelden voor een reis naar Duitsland kan alleen op de website Einreiseanmeldung.de.

Mensen die korter dan 24 uur niet ver over de grens gaan, zijn uitgezonderd van de aanmeld- en quarantaineplicht en hoeven ook geen negatieve test te hebben. Ook een bezoek van korter dan 72 uur aan eerstegraads familieleden of partners is uitgezonderd van de quarantaine- en aanmeldplicht.
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master

Post by HBoZ »

De Telegraaf heeft weer wat :lol:

Moeilijk verkrijgbaar en ’lelijk’ vijfje blijkt Neêrlands populairste eurobiljet
Door RUBEN EG EN DAVE KRAJENBRINK

Updated Vandaag, 11:30
Vandaag, 11:15 in GELD

AMSTERDAM - Hoewel bankbiljetten in de coronatijd werden gezien als kleine besmettingshaarden, verwacht driekwart van de Nederlanders de komende jaren met contant geld te blijven betalen. De meeste mensen blijven cash op zak houden, en dan het liefst een biljet van €5. Opmerkelijk genoeg vinden ze dat briefje ook het lelijkst van allemaal.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”