dubbele plaatsnaam

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: dubbele plaatsnaam

Post by eddydevries »

yli wrote: :flag-nl: Stein
:twisted: :x praat niet over Stein :twisted:
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: dubbele plaatsnaam

Post by eddydevries »

R/J wrote:Bovendien bestaan er (volgens mij) ook verschillende Dublins in de VS.
Maar zouden ze daar ook Euro-biljetten hebben?
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Den

Re: dubbele plaatsnaam

Post by Den »

Velp (gld) en Velp (NBr)
Ijsselsteijn (Lim) Ijsselsteijn (Utr)
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: dubbele plaatsnaam

Post by mrfeanfan »

vandaag langs noordwijk in Groningen geweest. Kwam er na een tijdje achter dat hij noordwijk eerst als "de andere" noordwijk registreerde en ik de plaats als noordwijk (groningen) moest aanpassen... Hoe zit dat nu eigenlijk precies als er meerdere plaatsen met dezelfde naam zijn
User avatar
Burdie
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1897
Joined: Sat Nov 27, 2004 6:59 pm
Location: Ireland
Contact:

Re: dubbele plaatsnaam

Post by Burdie »

mrfeanfan wrote:vandaag langs noordwijk in Groningen geweest. Kwam er na een tijdje achter dat hij noordwijk eerst als "de andere" noordwijk registreerde en ik de plaats als noordwijk (groningen) moest aanpassen... Hoe zit dat nu eigenlijk precies als er meerdere plaatsen met dezelfde naam zijn
In Nederland is het redelijk makkelijk te zien aan de postcode. Hier in Ierland zijn er ook vele plaatsen met dezelfde naam, plaatsen met meerdere namen en pas sinds July hebben we een Eircode wat door haast niemand gebruikt wordt.

Sinds kort heb ik een Citymanager en hou Ierland en Nederland een beetje onder mijn beheer. Ik kwam jou Noordwijk tegen nadat je hem had gecorrigeerd. De andere Noordwijk heb ik ook in Noordwijk (Groningen) geplaatst.

Geef ons 48 uur de tijd om het recht te zetten. Als na die 48 uur er nog een verkeerde dot (of in sommige gevallen geen dot) is, dan kan je een berichtje plaatsen in dit gedeelte van de forum. Dit word door meerdere citymanagers gelezen en deze zorgen er voor dat alles goed komt.
Personal statistics from: NIGMM / EBTST / EBTcheck 250 Hits with 2 triple :flag-ie: 3 :flag-eu: 410
list of (known by me) latest "codes_country.txt" files Blog
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: dubbele plaatsnaam

Post by mrfeanfan »

Burdie wrote:
mrfeanfan wrote:vandaag langs noordwijk in Groningen geweest. Kwam er na een tijdje achter dat hij noordwijk eerst als "de andere" noordwijk registreerde en ik de plaats als noordwijk (groningen) moest aanpassen... Hoe zit dat nu eigenlijk precies als er meerdere plaatsen met dezelfde naam zijn
In Nederland is het redelijk makkelijk te zien aan de postcode. Hier in Ierland zijn er ook vele plaatsen met dezelfde naam, plaatsen met meerdere namen en pas sinds July hebben we een Eircode wat door haast niemand gebruikt wordt.

Sinds kort heb ik een Citymanager en hou Ierland en Nederland een beetje onder mijn beheer. Ik kwam jou Noordwijk tegen nadat je hem had gecorrigeerd. De andere Noordwijk heb ik ook in Noordwijk (Groningen) geplaatst.

Geef ons 48 uur de tijd om het recht te zetten. Als na die 48 uur er nog een verkeerde dot (of in sommige gevallen geen dot) is, dan kan je een berichtje plaatsen in dit gedeelte van de forum. Dit word door meerdere citymanagers gelezen en deze zorgen er voor dat alles goed komt.
super weer wat geleerd :)
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: dubbele plaatsnaam

Post by ludofaki »

Emmen (gemeente Emmen) Emmen (gemeente Dalfsen) Emmen in Zwitserland

Steenbergen: Braboland, gemeente De Wolden en gemeente Noordenveld.

Alteveer zijn ook drie van
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: dubbele plaatsnaam

Post by HBoZ »

Deze zijn ook nog niet genoemd: :flag-be: Wervik en :flag-fr: Wervicq-Sud
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: dubbele plaatsnaam

Post by vermeer »

Buren (Ameland), Buren bij Geldermalsen en Büren (Paderborn), Duitsland.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: dubbele plaatsnaam

Post by HBoZ »

Kapelle :flag-nl: deze is ook nog niet genoemd. :wink: (onze zuiderburen hebben er een extra n aangeplakt)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”