Weinig nieuwe trackers

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

kleine aanpassing gemaakt zie hieronder...
Last edited by nodisch18 on Wed Feb 26, 2003 9:30 am, edited 1 time in total.
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

nodisch18 wrote:Op http://www.webtop101.nl is deze site ook op genomen!!

Momenteel kun je de banner nog op deze plek vinden (plaats 129): http://www.webtop101.nl/rank/index.php?p=3. Maar als we allemaal flink stemmen en van de link gebruik maken zal ie vast en zeker stijgen!!

En zal ik vast ook wel wat extra referers krijgen... :twisted: :wink:
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
wouter
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 525
Joined: Tue May 14, 2002 12:23 pm
Location: Meppel, Drenthe, NL

Post by wouter »

nodisch18 wrote:Nee hoor, hier zeggen ze het ook.

(ik kom wel uit het zuiden van het land en ik denk ook dat ze het in het noorden niet gebruiken)

Denk ook dat wij hier in brabant meer met belgie hebben als met het noorden van nederland... Ik in ieder geval wel!! :lol:
Inderdaad het is voor ons een typisch brabants/limburgs gebruik (ik woon in hetnoorden en hier wordt het weinig tot niet gebruikt :D
The Force is like Duck-tape, it has a dark side, a light side and it holds the universe together.
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

nodisch18 wrote:Op http://www.webtop101.nl is deze site ook op genomen!!

Momenteel kun je de banner nog op deze plek vinden (plaats 129): http://www.webtop101.nl/rank/index.php?p=3. Maar als we allemaal flink stemmen en van de link gebruik maken zal ie vast en zeker stijgen!!

En zal ik vast ook wel wat extra referers krijgen... :twisted: :wink:
ALLEN STEMMEN! We staan nu op plaats 173 :!:
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14704
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Gewoon onder elke e-mail die je verstuurd de link zetten, komt vanzelf wel een user bij via die link, en dan heb je weer een referer.

Maar ik vergeet het nogal vaak :oops: :oops:
User avatar
wimpy
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 104
Joined: Wed Sep 25, 2002 2:57 pm
Location: Sint-Truiden

Post by wimpy »

HNL wrote:Iemand een idee hoe we in het "breaking news" van CNN kunnen komen? Image
Als ik nu eens een brief zou schrijven naar de media met mijn speciale biljet (zie COLLECTERSITEM) en tegelijk wat reclame maak voor EBT. Wat denken jullie .....
wouter
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 525
Joined: Tue May 14, 2002 12:23 pm
Location: Meppel, Drenthe, NL

Post by wouter »

wimpy wrote:
HNL wrote:Iemand een idee hoe we in het "breaking news" van CNN kunnen komen? Image
Als ik nu eens een brief zou schrijven naar de media met mijn speciale biljet (zie COLLECTERSITEM) en tegelijk wat reclame maak voor EBT. Wat denken jullie .....
Ik denk dat hier zeker aandacht mee te behalen is! Hiermee zou met een beetje geluk toch de economiepagina van een flink aantal kranten kunnen halen (of zoiets als pagina 192 van teletext).
We moeten er even over nadenklen en dan een leuk mediaoffensief starten :twisted:
The Force is like Duck-tape, it has a dark side, a light side and it holds the universe together.
User avatar
wimpy
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 104
Joined: Wed Sep 25, 2002 2:57 pm
Location: Sint-Truiden

Post by wimpy »

Laat maar weten , ik ben altijd bereid mee te werken.
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Deze maar weer even opgevist.

Ik heb net even bij de statistieken gekeken, maar als je kijkt naar het aantal users in Griekenland / Spanje en Italië, dan biggelen de tranen over je wangen. Iemand een idee hoe we EBT daar een beetje kunnen promoten? Ik vraag me werkelijk af of het zin heeft om in die landen op dit moment biljetten te registreren.
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

HNL wrote:Deze maar weer even opgevist.

Ik heb net even bij de statistieken gekeken, maar als je kijkt naar het aantal users in Griekenland / Spanje en Italië, dan biggelen de tranen over je wangen. Iemand een idee hoe we EBT daar een beetje kunnen promoten?
Zelfs in de Benelux -in je eigen taal- is het zeer moeilijk nieuwe mensen aan te trekken. Laat staan in een taal die je niet echt machtig bent. Maar je hebt 100% gelijk.
Ik zal Spaanse, Griekse en Italiaanse postzegelverzamelaars moeten zoeken :D .

HNL wrote: Ik vraag me werkelijk af of het zin heeft om in die landen op dit moment biljetten te registreren.
Natuurlijk! Als jij als toerist daar naar toe gaat, zijn er zeker andere toeristen in de buurt die jouw biljetten meenemen, misschien naar Finland ( :wink: ), België of Nederland. En daar zijn wel heel wat trackers. Het zou toch mooi zijn dat één van jouw Griekse biljetten in Herentals wordt terug gevonden :roll: :lol: ...
Ieder biljet is het registreren waard!
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Hm, ik zal morgenochtend dan nog maar wat geld pinnen in vijfjes om de hitkansen toch nog iets te vergroten :wink: . Eens kijken of we wat mensen kunnen dwingen mee te doen door te gaan chanteren met fooien :lol:
User avatar
Fireball
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 155
Joined: Fri Jan 03, 2003 5:29 pm
Contact:

Post by Fireball »

Ik zit nog op een ander forum ==> http://forum.pcgameplay.be/index.php een gameboekje
Ik zal daar een topic maken en in mijn onderschrift (dat zeer veel opvalt) heb ik al de url gezet.
Ik heb al 1 refer nu hopen op een paar meer.

-edit- Het topic staat wel bij 'Algemeen off-topic forum' (het 4de)
User avatar
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 194
Joined: Mon Nov 04, 2002 10:22 am
Location: kollum

Post by saranyu »

In het veronica magazine staan achterin altijd webtips(wwweetjes) , ik heb vorige week de link van EBT doorgemaild.
Nu maar hopen dat het geplaatst word!
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14704
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Re: weinig neuwe trackers

Post by Fons »

nodisch18 wrote:voor mijn gevoel zijn er sinds de site er vorig weekend uit lag een heel stuk minder nieuwe trackers bijgekomen, dan normaal was voordat de site er een paar dagen uit lag.

We moeten met zijn allen maar eens een media-offensief gaan beginnen!!
:wink: :wink:

Iemand ideeen...?
Vandaag zijn er heel erg veel Duitsers bij gekomen, vanmiddag was dat nog niet maar nu staan er heel veel nieuwe users uit Duitsland in te lijst.
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14704
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

KEI

Post by Fons »

nodisch18 wrote:Nee hoor, hier zeggen ze het ook.

(ik kom wel uit het zuiden van het land en ik denk ook dat ze het in het noorden niet gebruiken)

Denk ook dat wij hier in brabant meer met belgie hebben als met het noorden van nederland... Ik in ieder geval wel!! :lol:
Ik gebruik het heel soms, vroeger veel vaker.
EBT is kei-leuk
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”