HNL...?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Skylimit wrote:Dit lijkt mij een schitterend idee voor een nieuwe thread ...

Check out the number of notes you have .... What happened during that year ??
Gezocht: helderziende m/v die mij wat info kan verstrekken uit de toekomst i.v.m. euro project.
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Hilarious!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

Het mensdom in het jaar 29419 ??? Waarschijnlijk hebben ze zichzelf dan al lang uitgeroeid - of betaalt iedereen op aarde met Euro's :twisted: :twisted: ...
User avatar
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 985
Joined: Mon Aug 05, 2002 3:33 pm
Location: Belgium, Izegem
Contact:

Post by Skylimit »

HNL wrote: Gezocht: helderziende m/v die mij wat info kan verstrekken uit de toekomst i.v.m. euro project.
Tja, laat ons misschien afspreken dat alles wat boven 2003 gaat enkel
VOOR christus kan plaatsgevonden hebben ...

Of in bhoeyb en HNL's geval, moeten we misschien het aantal dagen na christus rekenen ... en dan nog

Anyways ... I am still in the middle ages ... 1297 notes

CONFIRMATIO CARTARUM
Granted by Edward I, November 5, 1297In 1297, Edward I needed money. Pope Boniface VIII had just issued "Clericos Laicos," forbidding clergy from paying taxes to a secular ruler, and Edward's English vassals refused to provide assistance in his campaigns in Flanders. To acquire money, Edward laid an impost on English wool, and also forced the nobility to grant an aid. The barons armed themselves against Edward, forcing him to confirm the various charters of his predecessors.
Time is on our side ...
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

bhoeyb wrote:
HNL wrote:Waar ik "AARRGGHHH....!" van zeg is diegene die net de top 10 binnen komt zetten. Net sinds 19 December lid, maar wel 6163 biljetten 8O
Daar sta ik ook van te kijken 8O ... hopelijk valt ie stil :twisted: :lol: ...
Ik geloof dat je zowaar dat je zin krijgt :lol:, over een weekje bereikt hij/zij de twijfelachtige status "Niet gezien in de afgelopen 30 dagen".

Maar ach, wie weet is er wel weer sprake van vakantie of een vage weddenschap, of is hij/zij erachter gekomen dat er wel heel veel tijd in gaat zitten als je steeds meer dan 3000 biljetten gemiddeld (!) per maand aan het invoeren bent...

We moeten eigenlijk toch nog maar eens flink doorzeuren :twisted: over die statistieken van de afgelopen 15 dagen. Als die terug kunnen komen, op een manier dat je gelijk de top 180 van een land afzonderlijk en alle landen bij elkaar kunt zien, slaan we meteen 2 vliegen in 1 klap.
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

HNL wrote:over een weekje bereikt hij/zij de twijfelachtige status "Niet gezien in de afgelopen 30 dagen".

Maar ach, wie weet is er wel weer sprake van vakantie of een vage weddenschap, of is hij/zij erachter gekomen dat er wel heel veel tijd in gaat zitten als je steeds meer dan 3000 biljetten gemiddeld (!) per maand aan het invoeren bent...
Tja, de gekste mensen wonen in België of Nederland :wink: :lol: .
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”