Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by MM8_NL »

Velen zijn klant geweest bij de Postbank en zijn gewend bij het Postkantoor te storten of series blijetten te halen. Nu de Postbank overgenomen is door de ING bank zullen alle postkantoren gaan sluiten.

Heeft iemand ervaring om aan de balie van een ING bank losse biljetten te halen of wordt men altijd doorgestuurd naar de geldautomaat? Het storten gaat wel perfect bij de ING bank, snel en anoniem zonder tussenkomst van een medewerk(st)er.

In Purmerend sluit het postkantoor (Gedempte Where) in de week van 18 mei. In Weesp is het postkantoor al eerder dicht gegaan, daar kwam Yli het afgelopen weekeinde achter.

Mocht je sluitingsdata weten? Laat die hier maar openbaar worden.

Postkantoren die sluiten:

Weesp reeds dicht
Barendrecht reeds dicht
Tilburg (Heuvelpoort) reeds dicht
Emmen reeds dicht
Heemstede 3 april
Leiden - Breestraat 3 april
Purmerend 18 mei

ING met kasbalie, en wel of geen stortingsautomaat:

Amsterdam Noord (Buikslotermeerplein) - geen stortingsautomaat, wel handmatig kunnen storten
Purmerend (Koestraat 15) - ma t/m vrij 900 tot 1900 uur, koopavond tot 2000 uur, zaterdag 1000 tot 1700 uur + stortingsautomaat
Tilburg - stortingsautomaat
Oisterwijk - stortingsautomaat
Best - stortingsautomaat
Coevorden - stortingsautomaat
Emmen - stortingsautomaat
Assen - stortingsautomaat
Kerkrade - stortingsautomaat
Almere - stortingsautomaat
Diemen - stortingsautomaat
Vlissingen - stortingsautomaat
Last edited by MM8_NL on Wed Apr 01, 2009 8:47 am, edited 8 times in total.
User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14184
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by erasmuston »

Postkantoor LEIDEN-Breestraat wordt opgeheven m.i.v. 3-04-2009
User avatar
BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 3692
Joined: Tue Jun 01, 2004 12:13 am
Location: The Netherlands
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by BaliBennie »

Hoofdpostkantoor Emmen is gesloten per 19 maart 2009.
(Het eerste hoofdpostkantoor dat gesloten werd zegt men)

Het ING-kantoor aan het Marktplein heeft naast de stortautomaat en geldautomaat een kasbalie. Daar kan ik gewoon contant geld wisselen.
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by MM8_NL »

BaliBennie wrote: Het ING-kantoor aan het Marktplein heeft naast de stortautomaat en geldautomaat een kasbalie. Daar kan ik gewoon contant geld wisselen.
Zonder lastige vragen van groot naar klein of andersom?
User avatar
XS_Martijn
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 171
Joined: Thu Feb 12, 2009 5:07 pm
Location: Barendrecht, the Netherlands
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by XS_Martijn »

Bij ons in Barendrecht is het postkantoor inmiddels gesloten. Ik kan groot naar klein nog steeds prima wisselen in het ING agentschap aan de Mekelweg in Delft, maar toen ik gisteren vroeg om klein naar groot te wisselen bij het ING kantoor in Barendrecht werd ik doorverwezen naar de stortingsautomaat en de pinautomaat. Grote hoeveelheden biljetten haal ik in Delft, daar wordt tenminste niet zo moeilijk gedaan.

Overigens vind ik het belachelijk dat ze het niet wilden wisselen, aangezien ik een paar weken geleden in het oude postkantoor nog 20x10 voor 2x100 mocht wisselen zonder ook maar een vraag te krijgen. Jammer dat de klantvriendelijkheid minder lijkt te worden naarmate de bank groter is.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by jrnsndrs »

Tilburg (Heuvelpoort) is inmiddels gesloten.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16907
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by Henk Draijer »

Ik kwam altijd graag in het oude postkantoor van Heemstede, altijd :note-5: jes in overvloed . :D
Enkele jaren geleden moest het oude postkantoor sluiten en kwam er een nieuw postkantoor voor in de plaats aan de overkant van de straat.
Het was een nieuw probeersel van de PTT/TNT.
Er was geen geld meer achter de balie, als je er om vroeg wezen ze naar de geldautomaten aan de muur.
Postzegels, pakjes, staatsloten en verder wat je bij een postkantoor kan kopen maar geen biljetten. 8O :
In de kranten hebben hebben na de opening vaak ingezonden brieven gestaan met klachten over het postkantoor.
Veel klanten van het postkantoor moesten voor geldhandelingen uitwijken naat het postkantoor in Schalkwijk (Haarlem)

Nu staat er in de kranten dat het postkantoor van Heemstede per 3 april 2009 gaat sluiten.
User avatar
GP
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1846
Joined: Sun Jun 03, 2007 4:59 pm
Location: The Hague, The Netherlands

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by GP »

Meteen ook een lijstje maken met welke ING-kantoren een kasfunctie hebben? Morgen ben ik vrij dus ik rij Den Haag wel even rond ;)
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
User avatar
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1278
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:44 pm
Location: Groningen NL

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by Tjariet »

Ik weet dat je bij de ING in Haren (Groningen) series biljetten op kan halen. Ik heb laatst voorzichtig 50 van 5 geprobeerd en dat was geen probleem. In Groningen zelf is deze functie er op een een of andere rare manier nog niet...
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by yli »

Postkantoor Oisterwijk is ook gesloten.

Ik ken de volgende ING Kantoren met stortautomaat (zaterdag open)

Tilburg
Oisterwijk
Best
Coevorden
Emmen
Assen
Kerkrade
Almere
Diemen
Vlissingen

Houten had toen ik er was (23-2-2009) nog geen stortautomaat, maar die zou binnenkort komen.

Van de kas heb ik nooit gebruik gemaakt, ik weet alleen dat die in Assen gesloten is op zaterdag.

Een overicht van alle kantoren (incl. postkantoren) is op de ING site te zien (alleen kantoren aanvinken). Hoe actueel deze informatie is weet ik echter niet, de postkantoren Oisterwijk, Tilburg (Heuvelpoort) en Weesp stonden er nog doodleuk op.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
GP
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1846
Joined: Sun Jun 03, 2007 4:59 pm
Location: The Hague, The Netherlands

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by GP »

Heel misschien ook wel intressant om gewoon in het lijstje te vermelden:

Rijswijk zh, dit jaar zoiezo nog open!
My Statistics

Meld je vandaag nog aan om snel geld te verdienen!!
MoneyMiljonair
EuroClix
Mijn tussenstand: €425,-
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by yli »

Gisteren in Breda geweest, ING met stortautomaat op loopafstand van postkantoor (centrum).
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by yli »

ING kantoor te Naaldwijk ook met stortautomaat.

Net als andere ING kantoren die ik hier gepost heb (m.u.v. Houten) zijn dit allemaal kantoren die ook op zaterdag (10-17) en op koopavond geopend zijn.

Of het postkantoor te Naaldwijk nog open is weet ik niet, het zag er iig erg donker uit toen ik er afgelopen zaterdag voorbij fietste.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by Fons »

Sluitingsdatum postkantoren Gorinchem, Breda, Oosterhout nog onbekend.

Van de ING Bank in Sliedrecht en Gorinchem weet ik dat ze een stortingsautomaat hebben.
Bij de ING Bank in Gorinchem krijg ik met moeite 50 biljetten mee. Dus daar zal ik ze ooit maar eens gaan bestellen alvorens ik daar kom.
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by MM8_NL »

Postkantoor De Huesmolen in Hoorn (NH) sluit 16 juli 2009.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”