Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by mrfeanfan »

je zou hiervoor iegenlijk al een winkeltje op kunnen richten... tegenwoordig heb je terugpinnen dus dan zouden je klanten voor elke bank kunnen pinnen en opnemen... grijns en dan is het storten ook nog gratis
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by Crazy Bob »

MM8_NL wrote:Vandaag voor de eerste keer dit jaar bij de ING (Hoorn NH) geweest.

Kwam van een koude kermis thuis, blijkbaar zijn de voorwaarden alweer veranderd, echt door blikken doe ik niet meer.

Wou 1000 euro in tientjes opnemen aan de balie, maar dat gaat niet meer of men moet het een week van tevoren bestellen. Neemt u het maar uit de automaat, daar hebben wij tegenwoordig ook biljetkeuzes. Ja, maar dat betekent vier keer 250 euro opnemen en dan uiteindelijk per opname 3 twintigers erbij.

Niet eens meer gevraagd hoe het met wisselen gaat tegenwoordig. Iemand een idee?

Ben hard aan het nadenken om de rekening dan maar op te gaan zeggen, al is het kunnen doorstorten wel erg handig, beter dan bij de ABN. Maar uit ervaring kom ik in :flag-nl: meestal niet verder dan 6 stortingen, en de rest eventueel via :flag-de: .
Het bestellen was aangekondigd bij de laatste wijzigingen. Je kunt alles krijgen aan de balie, in veelvouden van tien biljetten, maar dat moet je wel tevoren bestellen. Dus je kunt 10 vijfjes bestellen, maar ook 1000 vijfhonderdjes (bij wijze van...).

Wisselen heb ik eerlijk gezegd niet meer geprobeerd sinds de wijzigingen, want ik vrees het ergste.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by mrfeanfan »

Even een vraagje over de storingsautomaten van de ing bank. Kunnen de gestorte biljetten ook weer direct gepint worden of belanden deze in een aparte bak?
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by Elmo »

De :note-10: , :note-20: en :note-50: worden weer opnieuw uitbetaald bij een geldopname, de andere biljetten belanden in een aparte lade.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Van Postbank (postkantoor) naar ING bank

Post by mrfeanfan »

Elmo wrote: Mon Mar 26, 2018 3:34 pm De :note-10: , :note-20: en :note-50: worden weer opnieuw uitbetaald bij een geldopname, de andere biljetten belanden in een aparte lade.

Dank je, dan weet ik welke biljetten ik kan storten en dat ik bij een opmame het andere automaat moet kiezen :mrgreen:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”