Hoe ben jij hier terecht gekomen ?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
Homerken
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 163
Joined: Fri Oct 18, 2002 1:54 pm
Location: Lichtaart (Pretpark Bobbejaanland)

Hoe ben jij hier terecht gekomen ?

Post by Homerken »

De vraag is simpel. Hoe ben jij hier een user geworden en dus fervent Eurobilltracker ?

Bij mij ging het zo. Juist bij introductie van de euro stond in de krant de codes van de landen (Z voor belgië, U voor Frankrijk, ...) maar dat blad uit de krant had ik dus niet bijgehouden. Navraag bij vrienden kwamen met een njet uit en diverse weddenschappen gingen rond omdat niemand geloofde dat je ook aan een eurobiljet kunt zien van welk land ze kwamen ... ik dus op zoek naar die codes en de site die mij verlossing gaf en daar kwam dan Eurobilltracker.com na die vraag te posten op het Lierse forum ...

Sinds eind september ben ik lid !
Just write the URL on the note !!
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Ik ben het toevallig laatst eens nagegaan en ik sta in het lijstje van een andere "referer". Via een forum waar ik al in geen maanden meer kom ben ik toen via een post van die referer op deze site gekomen.

Jammer genoeg is de persoon in kwestie maar een maand actief geweest... Hij had eens moeten weten :twisted:
User avatar
Venga
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1727
Joined: Tue Mar 04, 2003 7:57 am
Location: Utrecht Netherlands
Contact:

Post by Venga »

Bij mij was het via een andere site, die van de eurodiffusie. Ik wilde me meteen registreren maar dat lukte toen helemaal niet... gelukkig heb ik nog even volgehouden en werd ik daarna 'herkend'.

Dat is precies vier maanden geleden nu.

Overigens heb ik de munten nu compleet, dus daar beleef ik weinig lol meer aan. Voor San Marino en Vaticaanstad ben ik nog niet rijk genoeg. Van Monaco heb ik een 1- en een 2 eurostuk aangeschaft. Vervolgens heb ik me maar op de biljetten gestort, want volgens mij kunnen we daar eindeloos mee doorgaan!!!
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Ik kreeg de link van m'n broer die deze site had gevonden, hij wou weten wat de letters bij de serienummers betekende.
Toen ik ne een paar weken lid was hoorde ik over deze site op de radio.
wouter
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 525
Joined: Tue May 14, 2002 12:23 pm
Location: Meppel, Drenthe, NL

Post by wouter »

Ik ben op een bepaald moment bewust op zoek gegaan een site als deze en uiteindelijk heb ik hem gevonden.
The Force is like Duck-tape, it has a dark side, a light side and it holds the universe together.
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

Via het wetenschappelijk maandblad Eos las ik een artikel over de eurodiffusie, toen nog op http://www.wiskgenoot.nl/eurodiffusie. Ik heb me altijd al bezig gehouden met gekke projecten, dus werd ik lid op 19 februari 2002.
Van het één komt het ander en sinds 30 september 2002 (denk ik) sta ik op nr. 1. Da's een slechte gewoonte van mij ... als ik voor iets ga, dan ga ik er ook voor :roll: ... Iets minder enthousiast zou soms beter zijn :| .
User avatar
barclay
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 279
Joined: Fri Nov 01, 2002 4:00 pm

Post by barclay »

Ik kwam hier vie een site die gulden biljetten volgde, er was een tientje die meer den 30 keer gehit was. Deze was alleen erg nep omdat iedereen de code kon zien.
User avatar
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 194
Joined: Mon Nov 04, 2002 10:22 am
Location: kollum

Post by saranyu »

Ik zou het echt niet meer weten hoe ik aan deze site kom, ik denk bij toeval toen ik aan het surfen was.
Je kon in de tijd van de gulden op de site van www.whereisthemoney.nl (bestaat nu dus niet meer)tientjes invoeren, daar heb ik ook altijd fanatiek aan meegedaan.
En pas eind augustus vorig jaar ben ik gaan invoeren bij EBT
User avatar
Sneakster
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1234
Joined: Thu Jun 06, 2002 11:42 pm
Location: Breda,The Netherlands
Contact:

Post by Sneakster »

Mijn vrouw bracht een keer een artikel mee uit een businessblad(weet niet meer welk) over EBT. Dus sinds 22 mei 2002 zit ik met deze vreemde hobby... :lol:
User avatar
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 974
Joined: Sat Feb 23, 2002 2:02 pm
Location: Brussels
Contact:

Post by emmem »

saranyu wrote:Ik zou het echt niet meer weten hoe ik aan deze site kom, ik denk bij toeval toen ik aan het surfen was.
Je kon in de tijd van de gulden op de site van www.whereisthemoney.nl (bestaat nu dus niet meer)tientjes invoeren, daar heb ik ook altijd fanatiek aan meegedaan.
En pas eind augustus vorig jaar ben ik gaan invoeren bij EBT
Ik kende www.whereisthemoney.nl reeds en hoopte dat er toen ook één voor Euro's zou bestaan. In het forum van www.whereisthemoney.nl stond EBT vermeld. Een paar dagen na die ontdekking heb ik me dan geregistreerd en nu ben ik reeds meer dan 2000 bankbriefjes verder.
Last track:.31-07-2007.:
User avatar
Fireball
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 155
Joined: Fri Jan 03, 2003 5:29 pm
Contact:

Post by Fireball »

Van een computerboekje dat elke maand een paar goede links in hun boekje zet :lol:
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Vorig jara op de verjaardag van mijn vriendin wilde ik haar verrassen en had ik de dag vrij genomen van het werk. Ik ging al 's middags naar mijn vriendin om haar kamer te versieren en dan afwachten hoe haar reactie zou zijn. omdat het nog even zou duren voor ze thuis zou komen ging ik wat op het net surfen op zoek naar informatie over munten. Uiteindelijk kwam ik op de eurodiffusie-site terecht. Via de links-sectie kwam ik uiteindelijk hiero.


PS: Mijn vriendin kwam in plaats van 's middags pas 's avond thuis omdat ze dacht dat er toch niemand thuis was. :(

Maar goed, mijn eerste voorzichtige EBT-stapjes waren gemaakt! :lol:

(25 juni 2002)
Last edited by nodisch18 on Mon Jun 30, 2003 2:22 pm, edited 1 time in total.
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Post by Elmo »

Ik wilde weten wat die letters voor de serienummers betekenden. Ik had
al een idee dat die landen het land van herkomst bepalen. Ik zocht met
Google en deze site stond bovenaan. Dat alles gebeurde op de avond van
14 mei 2002.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
saranyu
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 194
Joined: Mon Nov 04, 2002 10:22 am
Location: kollum

Post by saranyu »

Dankzij nodisch18 weet ik het weer :!:
Ik was ook op zoek naar buitenlandse euromuntjes en via euro.pagina.nl kwam ik bij EBT!
User avatar
olskie bolskie
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 224
Joined: Thu Oct 17, 2002 1:34 am
Location: Katwijk aan zee (z-h) Netherlands
Contact:

Post by olskie bolskie »

Ik kwam een link tegen in een news groep (NL juridisch, nl doehetzelf of zo iets) met de vraag "wil je weten waar je geld blijft?" en die heb ik aangeklikt en ben vervolgens op de site terecht gekomen.
Ik weet niet of ik in een lijstje sta van een referer :? want het registreren lukte niet in 1 keer en toen ben ik via een bookmark weer terug gekomen en heb me toen als nog geregistreerd :D ( hoe kan je eigenlijk zien of je in een lijstje staat van een "referer")
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”