Hoe ben jij hier terecht gekomen ?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Sneakster
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1234
Joined: Thu Jun 06, 2002 11:42 pm
Location: Breda,The Netherlands
Contact:

Post by Sneakster »

Sneakster wrote:Mijn vrouw bracht een keer een artikel mee uit een businessblad(weet niet meer welk) over EBT. Dus sinds 22 mei 2002 zit ik met deze vreemde hobby... :lol:
Het was het magazine eYe...
Henkie54
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 317
Joined: Fri Jun 03, 2005 11:00 am

Post by Henkie54 »

Ik kwam hier doordat Bocky(een Portugees) een link plaatste op een groot internationaal forum waar ik ook vaak kwam.
Pauldb

hoe ik hier terecht gekomen ben

Post by Pauldb »

Ik ben hier terecht gekomen via een jongen die bij mij studeerde. Ik denk niet dat hij mij kent, maar ik herkende hem toen hij in het Brabants Dagblad van zaterdag 2 juli stond bij "hobby". Ik denk dat dit best wel leuk kan worden, bedankt Geert!
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Leuk hoor.
Meld je anders ook even aan op het forum.
Veel succes met het krijgen van je eerste hit.
Eurorulezz
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 425
Joined: Thu Jun 10, 2004 4:52 pm
Location: Elst gld., Netherlands

Post by Eurorulezz »

Ik heb het ooit eens gehoord heel snel tussen neus en lippen door van een vriend van mij. Toen ik daar kwam zag ik het staan op het beeldscherm en sindsdien ben ik verslaafd geraakt aan EBT.
Voorheen Eurorulezz
Rudy Gybels
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 7
Joined: Fri Feb 06, 2004 4:25 pm
Location: Diest
Contact:

Post by Rudy Gybels »

Ik ben hier terecht gekomen door een (ondertussen ex) kollega van mij (maar nog steeds goede vriend).
Goth
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 102
Joined: Thu Jun 30, 2005 10:37 am
Location: Almelo
Contact:

Post by Goth »

Mijn zusje had de site + uitleg als nick op msn staan. Dus ik vroeg wat dat nou weer was. Dacht: ja hoor, idioot zeg! maar goed, mocht voor 1x inloggen onder haar naam zodat ik kon zien hoe en wat (biljetten bekijken, niet invoeren!) en dacht: oke, dit wordt vast verslavend, laat ik het ook maar doen.

Dus tegenwoordig is het vooral wedstrijdje met mijn zus. Er he :oops:
User avatar
marcus92
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1638
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:06 am
Location: Hengelo, The Netherlands

Post by marcus92 »

Ik ben hier 10 minuten geleden toevallig terechtgekomen via een onderschrift van iemand op het forum van http://www.opeenshadikhet.nl

Heb me net geregistreerd maar nu heb ik geen eurobiljetten in huis :P :o :roll:

Groeten
Marcus92
Groeten, Mark
God schiep uit de gouden korenaren de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Welkom op het forum/ de site.
Loop even naar de geldautomaat kan je het meteen uitproberen :wink:

ps wat is de naam van de persoon die het in zijn handtekening heeft? *is benieuwd*
cindyke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 70
Joined: Wed Jul 13, 2005 7:47 pm
Location: Melle

Post by cindyke »

Ik ben op deze site terecht gekomen via een link op de site www.flikken.com/board

En heb ook al onmiddellijk biljetten ingevoerd, maar nog geen hits...
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Post by groentje »

marcus92 wrote:Ik ben hier 10 minuten geleden toevallig terechtgekomen via een onderschrift van iemand op het forum van http://www.opeenshadikhet.nl

Heb me net geregistreerd maar nu heb ik geen eurobiljetten in huis :P :o :roll:

Groeten
Marcus92
Zou het kunnen dat je mijn link hebt gevolgd? Je staat in elk geval niet in mijn referer-lijst :( Op Opeenshadikhet heb ik gewoon dezelfde nick, hoor. :wink:
User avatar
Aragog
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 84
Joined: Sat Jul 09, 2005 11:41 pm
Location: Emmen
Contact:

my 2 eurocents....

Post by Aragog »

Op 27 december 2004 kwam ik bij ebt terecht door een discussie in alt.nl.penvrienden en kwam ik in de downline van asmo-26 terecht.

Ik krijg niet erg veel biljetten in handen, maar voer ze altijd in. Zelfs heb ik inmiddels (vinden mijn kinderen vreemd) in de auto een mapje met pen, papier en vergrootglas. Als ik tijdens winkelen dan een biljet pin of krijg, noteer ik de gegevens voordat ik het in de volgende winkel weer uitgeef.

Ik ben nu 974 van NL en 4e van m'n woonplaats, en heb 150 biljetten ingevoerd. 1 hit met Westinghouse (pas geleden).

Pas heel kort geleden ontdekte ik dat er een forum is, hahaha en ook dat je een referal-link hebt. Nooit geweten! Ik maak veel reclame voor ebt op mijn weblog, via de gewone link. Nu sinds ik de reflink ontdekte, staat die er natuurlijk en heb ik al 1 ref. Maar ik weet zeker dat ik er al veel meer doorgestuurd heb, met die neutrale link. Jammer....
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Post by vermeer »

Geen flauw idee meer!
User avatar
Rinkje
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 39
Joined: Mon Aug 15, 2005 8:35 pm
Location: Goor (The Netherlands)
Contact:

Post by Rinkje »

Ik ben hier gekomen door een artikel in de leeuwarder courant, ik las dit toen ik bij mijn ouders was, maar heb hier verder niks mee gedaan, een week later stond het zelfde artikel in de twentse courant.....weer niks mee gedaan maar altijd in het achterhoofd gehouden dat ik er eens naar moest kijken....

Een paar maand later eens gaan zoeken op internet wat het adres ook al weer was, en was meteen verkocht...inmiddels 1 hit gehad..... :lol: en wachtend op meer....
User avatar
marcus92
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1638
Joined: Wed Jul 13, 2005 11:06 am
Location: Hengelo, The Netherlands

Post by marcus92 »

Kijk eens aan, Goor, dat is hier in de buurt :wink:
Weer meer kans op hits :P
Groeten, Mark
God schiep uit de gouden korenaren de Twentenaren, uit het kaf en de resten, de mensen uit het westen
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”