zieltjes winnen voor ebt

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

miss-tweety

zieltjes winnen voor ebt

Post by miss-tweety »

:P ik werk zelf in een winkel en krijg veel papiergeld door mijn kassa. op mijn werk probeer ik bij collega's zieltjes te winnen door ze over ebt te vertellen. Ook heb een zo'n poster van de site gedownload en bij ons in de omgeving opgehangen. :roll: geen idee of hier mensen op gaan reageren. Sommigen verklaren mij voor gek, maar als je er eenmaal aan begint is het gewoon leuk. :D
binnenkort is mijn dochter jarig, en misschien krijgt ze wel wat biljettten. Ik kan niet wachten om ze in te voeren.
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Welkom miss_tweety! Geweldig om te horen dat je zo actief aan het werven bent! Hoop dat je snel een hit krijgt!



BTW: De posters zijn een beetje oud. Misschien als ik tijd heb zal ik nieuwe maken. Misschien kan dara ook het logo van ebt in worden verwerkt.
User avatar
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 392
Joined: Thu Aug 14, 2003 4:35 pm
Location: Zandvliet (Belgium)
Contact:

Post by Benighted »

Is het niet beter om iets "professionelere" posters te maken; bijvoorbeeld in photoshop ofzo?

Als je poster er een beetje professioneel uitziet, dan zal je meer kans hebben dat er enkele mensen meer zich laten registreren
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

B3n|ght3d wrote:Is het niet beter om iets "professionelere" posters te maken; bijvoorbeeld in photoshop ofzo?

Als je poster er een beetje professioneel uitziet, dan zal je meer kans hebben dat er enkele mensen meer zich laten registreren
Dat is natuurlijk helemaal waar maar ik denk wel dat de poster in Zwart-wit moet zijn… Een kleurenposter is veel te duur om uit te printen. Maar je hebt gelijk dat de huidige posters niet echt heel erg super wervend zijn…

Sorry! Ik wil niemand beledigen!

Misschien is het een goed idee om een wedstrijd uit te schrijven. En vervolgens iedereen te laten stemmen…? Maar dan zullen we eerst een paar regels moeten verzinnen. Hier heb ik er al een stel, misschien iemand nog meer?

- poster dient ingeleverd te worden voor 1 oktober 2003
- meerdere inzendingen per deelnemer is toegestaan
- na de inzendtermijn zal er een poll worden gehouden en zo worden bepaald wie de winnaar is
- de poster moet in zwart-wit zijn uitgevoerd
- de poster moet een word-document, jpg-afbeelding of een bmp-afbeelding zijn (dit omdat practisch iedereen dez3e bestanden kan lezen op zijn computer.

Iemand nog meer...?
User avatar
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 392
Joined: Thu Aug 14, 2003 4:35 pm
Location: Zandvliet (Belgium)
Contact:

Post by Benighted »

goed idee nodisch18; echter... ik zou kleuren wel invoegen; het is inderdaad vele duurder om dan zo'n poster af te drukken, maar het geeft dan ook weer meer waarde en aandacht.

Wil niet zeggen dat je geen prachtige zwart-wit posters kan maken; zal mij er deze namiddag eens mee bezig houden :)
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

O..., even afwachten maar wat andere mensen er van vinden...

Oja de wedstrijd wordt natuurlijk op het engelse forum aangekondigd.

Ik zal binnekort ook eens gan prutsen! 8)
mollie3
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 152
Joined: Tue Sep 02, 2003 10:02 am
Location: Leiden
Contact:

Post by mollie3 »

Je hoeft natuurlijk niet de hele poster in kleur te doen, als je het logo in kleur maakt, en eventueel de linknaam een opvallende kleur scheelt het al iets. Het zou overigens ook wel voor een "zwarte" printer uit te printen moeten zijn.
Waarom zou het alleen op de engelse forum gemeld moeten worden? ik kijk persoonlijk niet tot bijna nooit op dat forum, en ik denk dat dat nog een aantal zijn (hoop ik anders ben ik weer zo'n uitzondering :oops: )
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Okay, jij weet er nu in iedergeval van maar de meeste mensen kijken ook op het engelse gedeelte en om die mensen, finnen, fransen, duitsers, portugezen en nog veel andere, niet uit te sluiten wilde ik het op het engelse forum posten.

Misschien kan de prijsvraag in alle talen worden vertaald zodat het op alle forums kan worden geplaatst...?

Over de kleuren nog even, ik vind in ieder geval ook dat de posters zeker ook in zwart-wit duidelijk uit te printen dienen te zijn. Misschien is het een idee om zowel een kleurenuitvoering als ene zwart-wituitvoering te maken..? En deze bij te plaatsen zodat mensen de keus hebben welke ze uit willen printen.
Thomas B
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 291
Joined: Wed Jul 02, 2003 4:54 pm
Location: Zeist, Netherlands

Post by Thomas B »

nodisch18 wrote:Over de kleuren nog even, ik vind in ieder geval ook dat de posters zeker ook in zwart-wit duidelijk uit te printen dienen te zijn. Misschien is het een idee om zowel een kleurenuitvoering als ene zwart-wituitvoering te maken..? En deze bij te plaatsen zodat mensen de keus hebben welke ze uit willen printen.
Ik denk dat het inderdaad het makkelijkste is om een kleurenversie en een zwart-witversie te maken zodat mensen zelf kunnen kiezen welke ze uitprinten. Alleen zullen de gegevens die er op staan wel wat vaker moeten worden geupdate dan nu wordt gedaan, anders heeft het nog weinig nut... :?

Verder vind ik het idee van een wedstrijd erg goed! Ben benieuwd wat er uit komt...
User avatar
Blueman
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2229
Joined: Mon Dec 23, 2002 1:44 am
Location: Helmond, The Netherlands
Contact:

Post by Blueman »

kunt ook verschillende posters per land maken...
Blue is the color that makes people wild!
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Post by Elmo »

Thomas B wrote:Alleen zullen de gegevens die er op staan wel wat vaker moeten worden geupdate dan nu wordt gedaan, anders heeft het nog weinig nut... :?
Je kunt de poster zelf wijzigen voordat je hem uitprint :idea: (Ik tenminste wel)
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
tinka
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 784
Joined: Tue Aug 05, 2003 1:57 pm
Location: hoboken, antwerpen, belgium

Post by tinka »

ik heb de getallen zelf gewijzigd voor ik hem afdrukte
click me please, im saving points for a IPod
http://www.ipodvoorniks.nl/?page=clicks&ref=7801
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Elmo wrote: Je kunt de poster zelf wijzigen voordat je hem uitprint :idea: (Ik tenminste wel)
Dat is waar en dat zal ook door best wel een stel mensen worden gedaan, maar volgens mij is iedereen het wel met me eens dat de huidige poster niet echt ontzettend flitsend/wervend is.

Ik begin spoedig aan mijn ontwerp, heb nu ff geen tijd.
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

heb nog steeds ff geen tijd... :(

heeft toevallig iemand al iets moois gemaakt...?
User avatar
Benighted
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 392
Joined: Thu Aug 14, 2003 4:35 pm
Location: Zandvliet (Belgium)
Contact:

Post by Benighted »

nodisch18 wrote:heb nog steeds ff geen tijd... :(

heeft toevallig iemand al iets moois gemaakt...?

Nope, same here.. geen tijd en eerlijk gezegd ook nog niet veel zin gehad; het zal er deze week niet op beteren; vanaf volgende week maandag ben ik misschien terug normaal (vor diegene waarvoor ik wartaal spreek: zondag is het dé belangrijke antwerpse voetbalderby en ben al een week aan het stressen!)
Ontdek het Antwerpse polderdorp Zandvliet: http://www.zandvlietdorp.be
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”