European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Denk eraan: de ledenvergadering is volgende week zondag 1 augustus (vanaf 18:30 uur).
(omdat het een ledenvergadering is, kunnen alleen leden van de vereniging meedoen)

Meer informatie vind je in dit topic.

De naam van het chatkanaal zal in het leden-forum bekendgemaakt worden.
Als je wel lid bent, maar je kan niet op het forum komen, laat het weten: dan zijn de rechten nog niet goed ingesteld.

Omdat ik vorig jaar gekozen was "voor Nederland" (en de zittingstermijn is standaard twee jaar) zal er geen verkiezing zijn voor de Nederlandse zetel.
Maar de zetel voor België :flag-be: is nog vrij, het is nu het juiste moment om "in te springen". Zijn er al mensen uit België die zich kandidaat willen stellen om lid te worden van het bestuur? Ik heb nog niets gezien, maar misschien heb ik wat gemist......
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Denk eraan: de ledenvergadering is dit jaar op zondag 7 augustus (vanaf 18:30 uur).
(omdat het een ledenvergadering is, kunnen alleen leden van de vereniging meedoen)

Meer informatie vind je in dit topic.

De naam van het chatkanaal zal in het leden-forum bekendgemaakt worden.
Als je wel lid bent, maar je kan niet op het forum komen, laat het weten: dan zijn de rechten nog niet goed ingesteld.

Omdat ik in 2020 gekozen was "voor Nederland" (en de zittingstermijn is standaard twee jaar) zal er een verkiezing zijn voor de Nederlandse zetel. Geef het door als je jezelf verkiesbaar wilt stellen!!

De zetel voor België :flag-be: is nog vrij, het is nu het juiste moment om "in te springen". Zijn er al mensen uit België die zich kandidaat willen stellen om lid te worden van het bestuur? Laat het ons weten !!
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”