European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Mijn termijn van 2 jaar in het bestuur (namens Nederland) van de Vereniging zit er bijna op. Tijdens de komende "Algemene Vergadering" (of in het Engels: "General Assembly (GA)" ) zal er een nieuwe vertegenwoordiger gekozen worden.

Ik wil me weer kandidaat stellen, maar er kunnen zich ook anderen melden.
Wil je lid worden van het bestuur? Stuur dan een bericht naar Ewri (zij is de voorzitter), waarin je aangeeft dat je graag bestuurslid wilt worden (en misschien ook wat je wilt doen/bereiken).

Wat houdt het in?
De meeste tijd die je ervoor gebruikt zijn de vergaderingen (via de chat) op zondagavond.
Gebruikelijk zijn ze 1x per maand, maar soms (als er dingen geregeld moeten worden) zit er minder tijd tussen.
Tijdens die vergaderingen worden een aantal dingen besproken m.b.t. de Vereniging, maar ook over Eurobilltracken in het algemeen.

Maar je informeert ook de Nederlandse EBT-ers (via dit forum) over bepaalde zaken die er besproken worden.


P.S. de Belgische zetel is nog steeds vrij. Dus België: Laat van je horen en geef je op!!
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Even een reminder: Aanstaande zondag is de "Algemene Ledenvergadering" (General Assembly), het begint om 18:30 uur.

De agenda kan je hier vinden.

Omdat de jaarvergadering voor leden van de vereniging is, komt de meeste informatie in het speciale leden-subforum te staan.
Controleer even van tevoren of je toegang hebt tot dat forum hebt: laat het snel weten als dat niet zo is. Als het goed is heeft iedereen die lid was in het jaar 2015-2016 al toegang, daar heb ik nog naar gekeken.
Maar degenen die na 1 juli lid zijn geworden moeten door de penningmeester (yok's) toegevoegd worden omdat hij kan zien wie wel/niet betaald heeft.

Ook dit jaar zal de jaarvergadering via de chat (IRC) plaatsvinden. De naam van de "chatroom" waar we de vergadering zullen houden wordt binnenkort in het "members"-forum bekend gemaakt.

P.S. zijn er al mensen die zich kandidaat hebben gesteld om lid te worden van het bestuur? Ik heb nog niet gehoord dat ik een tegenkandidaat heb......
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

De Jaarvergadering gaat zo beginnen.

Het chatkanaal staat vermeld in dit topic.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Omdat ikzelf vorig jaar herkozen ben wordt er geen nieuw Nederlands lid gekozen (sorry Nederland), maar we zoeken nog iemand uit België die erbij komt. Tijdens de komende "Algemene Vergadering" (of in het Engels: "General Assembly (GA)" ) zal er een nieuwe vertegenwoordiger gekozen worden.

Wil je lid worden van het bestuur? Stuur dan een bericht naar avij (hij is de voorzitter), waarin je aangeeft dat je graag bestuurslid wilt worden (en misschien ook wat je wilt doen/bereiken).

Wat houdt het in?
De meeste tijd die je ervoor gebruikt zijn de vergaderingen (via de chat) op zondagavond.
Gebruikelijk zijn ze 1x per maand, maar soms (als er dingen geregeld moeten worden) zit er minder tijd tussen.
Tijdens die vergaderingen worden een aantal dingen besproken m.b.t. de Vereniging, maar ook over Eurobilltracken in het algemeen.

Maar je informeert ook de Belgische EBT-ers (via dit forum) over bepaalde zaken die er besproken worden.

Heb je misschien wel interesse, maar weet je niet zeker of het je ligt: Je kan ook bij de volgende vergadering (is op 13 augustus) bij zijn: je kandidatuur wordt dan officieel tijdens het stemmen op de GA.

Dus België: Geef je op!!
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Hoewel ik niet graag over mezelf schrijf, is dit in dit geval (denk ik) wel nodig.

Zoals jullie misschien wel weten was avij vorig jaar voorzitter van de vereniging.

Door zijn drukke werk en studie heeft hij hier geen tijd meer voor, en heeft hij bij de Algemene Vergadering aangegeven ermee te stoppen (met het voorzitterschap, niet met de rest van EBT......).
Bij de afgelopen vergadering is er een nieuwe voorzitter gekozen, en dat ben ik dus geworden.....
(het "werk" dat ik deed als secretaris is overgenomen door MathMurderer).
Misschien hebben jullie het al op de pagina gezien (want dat heeft avij direct na de vergadering aangepast).

Dan vraagt "men" wat je wilt gaan doen.

Een echt "doel" heb ik niet voor ogen, maar als het kan zou ik meer mensen willen betrekken bij het Eurobilltracken.

Maar hoe dat gaat zien we nog wel.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by Crazy Bob »

Leve de president!
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

eddydevries wrote: Sun Aug 21, 2016 11:48 pm Mijn termijn van 2 jaar in het bestuur (namens Nederland) van de Vereniging zit er bijna op. Tijdens de komende "Algemene Vergadering" (of in het Engels: "General Assembly (GA)" ) zal er een nieuwe vertegenwoordiger gekozen worden.

Ik wil me weer kandidaat stellen, maar er kunnen zich ook anderen melden.
Wil je lid worden van het bestuur? Stuur dan een bericht naar Ewri (zij is de voorzitter), waarin je aangeeft dat je graag bestuurslid wilt worden (en misschien ook wat je wilt doen/bereiken).

Wat houdt het in?
De meeste tijd die je ervoor gebruikt zijn de vergaderingen (via de chat) op zondagavond.
Gebruikelijk zijn ze 1x per maand, maar soms (als er dingen geregeld moeten worden) zit er minder tijd tussen.
Tijdens die vergaderingen worden een aantal dingen besproken m.b.t. de Vereniging, maar ook over Eurobilltracken in het algemeen.

Maar je informeert ook de Nederlandse EBT-ers (via dit forum) over bepaalde zaken die er besproken worden.


P.S. de Belgische zetel is nog steeds vrij. Dus België: Laat van je horen en geef je op!!
Bijna alles is hetzelfde als twee jaar geleden:
  • Mijn termijn van twee jaar als lid van het bestuur zitten er weer op;
  • Ik wil me weer verkiesbaar stellen;
  • Andere kandidaten kunnen zich verkiesbaar stellen bij de voorzitter;
  • De zetel van België is nog leeg, dus er kunnen zich mensen beschikbaar stellen.
Er is echter één verschil met het bericht hierboven: de huidige voorzitter is niet ewri, maar ben ikzelf.
Dus als je jezelf kandidaat wilt stellen, kan dat bij mij. 8)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Denk eraan: de ledenvergadering is aankomende zondag (vanaf 18:30 uur).
(omdat het een ledenvergadering is, kunnen alleen leden van de vereniging meedoen)

Meer informatie vind je in dit topic.

De naam van het chatkanaal zal in het leden-forum bekendgemaakt worden.
Als je wel lid bent, maar je kan niet op het forum komen, laat het weten: dan zijn de rechten nog niet goed ingesteld.

P.S. zijn er al mensen die zich kandidaat hebben gesteld om lid te worden van het bestuur? Ik heb nog niet gehoord dat ik een tegenkandidaat heb......
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

De "General Assembly" was vorige week.

Eén van de beslissingen die is genomen is, dat de contributie voor dit jaar hetzelfde is gebleven, namelijk €10.

Nu dit officieel is geworden, wordt iedereen die lid is uitgenodigd ( :P ) om de contributie van het jaar 2018-2019 te betalen.
Meer informatie vind je in dit topic
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

De Algemene Ledenvergadering van dit jaar is aangekondigd.
Hij zal worden gehouden op 1 september (2019), via de chat.

Meer informatie vind je in dit topic.

Het lijkt misschien een beetje vroeg om het nu al te melden, maar volgens de Statuten moet iedereen TENMINSTE twee maanden van tevoren ingelicht worden.

Hopelijk zien we jullie dan.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Denk eraan: de ledenvergadering is aankomende zondag (vanaf 18:30 uur).
(omdat het een ledenvergadering is, kunnen alleen leden van de vereniging meedoen)

Meer informatie vind je in dit topic.

De naam van het chatkanaal zal in het leden-forum bekendgemaakt worden.
Als je wel lid bent, maar je kan niet op het forum komen, laat het weten: dan zijn de rechten nog niet goed ingesteld.

Omdat ik vorig jaar gekozen was "voor Nederland" (en de zittingstermijn is standaard twee jaar) zal er geen verkiezing zijn voor de Nederlandse zetel.
Maar de zetel voor België :flag-be: is nog vrij, het is nu het juiste moment om "in te springen". Zijn er al mensen uit België die zich kandidaat willen stellen om lid te worden van het bestuur? Ik heb nog niets gezien, maar misschien heb ik wat gemist......
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Misschien is het wat laat voor een "reminder", maar de General Assembly is net begonnen.

Voor wie mee wil doen :in dit topic kan je het chatkanaal vinden waar we zitten.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by Crazy Bob »

Hmm, gemist... Ik zal wel mijn "fee" voor 2019-2020 nog even betalen.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

Voor degenen die het nog niet wisten: De "Algemene Ledenvergadering" (of in het Engels: "General Assembly") wordt dit jaar vroeger gehouden dan eerdere jaren. In plaats van augustus/september wordt het al in juli gehouden (om precies te zijn op zondag 19 juli om 18.30 uur). Alle leden worden uitgenodigd om deel te nemen (meer informatie in dit topic).

Extra aandachtspunt: Mijn zittingstermijn (voor "Nederland") in het bestuur loopt af. Ik zou er wel graag in blijven zitten, maar als je je ook kandidaat wil stellen wordt je uitgenodigd om je te melden.

Verder nog een oproep aan de Belgische leden: de zetel voor de vertegenwoordiger van "België" is al een paar jaar leeg. Voel je je geroepen om mee te doen, geef je je op !!

Als je lid bent van de vereniging (zie ook deze lijst), controleer dan nu even of je op op het "Members" subforum kan komen. Daar komt op zondag 19 juli namelijk te staan op welk IRC-kanaal je moet wezen om de "General Assembly" bij te kunnen wonen.
Krijg je dan een melding, dat je niet op het forum kan komen, moet je nog toegevoegd worden. Dat kan ik voor je doen, dus laat het dan zo snel mogelijk weten.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: European Association of Eurobilltrackers (België/Nederland)

Post by eddydevries »

We beginnen over 10 minuten.

De naam van het chatkanaal kan je vinden in dit topic.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”