boomerang-hits!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: boomerang-hits!

Post by eddydevries »

maarsy wrote:Je hebt 128 biljetten die overeenkomen met boomerang (toon alle biljetten)

( 3 bundels niet inbegrepen opdat ik geen zin had om commentaar voor 300 biljetten aan te passen )
Je kan er 100 tegelijk aanpassen via "contact".
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
maarsy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4270
Joined: Tue Mar 17, 2009 11:18 pm
Location: merchtem

Re: boomerang-hits!

Post by maarsy »

eddydevries wrote:
maarsy wrote:Je hebt 128 biljetten die overeenkomen met boomerang (toon alle biljetten)

( 3 bundels niet inbegrepen opdat ik geen zin had om commentaar voor 300 biljetten aan te passen )
Je kan er 100 tegelijk aanpassen via "contact".

das pas zon jaar geleden ingevoerd geweest
User avatar
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 9465
Joined: Sat Feb 16, 2008 9:41 pm

Re: boomerang-hits!

Post by Henk_2006 »

Henk_2006 wrote:
Henk_2006 wrote:
Henk_2006 wrote:Gisteren mijn eerste boomerang hit.
Vandaag mijn tweede boomerang hit.
Vandaag mijn derde boomerang hit. :(
Vandaag mijn vierde boomerang hit (zelfs uit dezelfde automaat)
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: boomerang-hits!

Post by JelmerS »

1x een biljet dat ik net twee dagen daarvoor ingevoerd had, als wisselgeld gekregen in een bioscoop in Groningen.
Een uur nagedacht hoe het nu kon dat dat biljet waarvan ik niet eens wist dat ik die al uitgegeven had in 2 dagen tijd ineens 65 kilometer verder zo weer in mijn handen kwam. Tot ik mij ineens bedacht dat ik daar eerst nog 5 euro brandstofgeld aan een vriend gegeven had en dat hij dat biljet daar direct weer uitgegeven moet hebben. :oops:

Tegenwoordig zet ik altijd krulletjes op alle biljetten die ik net ingevoerd heb, dus mochten jullie ééntje met een krul tegenkomen dan is hij van mij en zo weet ik ook wanneer ik weer eens één opnieuw in handen krijg. :)
User avatar
Henk_2006
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 9465
Joined: Sat Feb 16, 2008 9:41 pm

Re: boomerang-hits!

Post by Henk_2006 »

Henk_2006 wrote:
Henk_2006 wrote:
Henk_2006 wrote:
Henk_2006 wrote:Gisteren mijn eerste boomerang hit.
Vandaag mijn tweede boomerang hit.
Vandaag mijn derde boomerang hit. :(
Vandaag mijn vierde boomerang hit (zelfs uit dezelfde automaat)
Vandaag mijn vijfde boomerang hit
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: boomerang-hits!

Post by luckbox »

Een vraagje om boomerang hits te voorkomen. Als ik bij een Rabobank in een grote stad :note-5: heb gestort via een stortingsautomaat (geen opname-stortingsautomaat dus). Zou ik dan 6 dagen later :note-5: uit een opnameautomaat in hetzelfde filiaal kunnen halen zonder boomerang hits? Met andere woorden: hoe lang zou het ongeveer kunnen duren tot mijn :note-5: de bank weer verlaten hebben?
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13072
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: boomerang-hits!

Post by vermeer »

Ik zou niet storten en opnemen bij dezelfde ATM (of plaats).
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: boomerang-hits!

Post by Crazy Bob »

Voor zover mij bekend gaan alle gestorte biljetten bij de Rabobank eerst naar een centraal punt (Nederlandsche Bank?) alvorens ze weer in circulatie worden gebracht. Dat duurt (uit ervaring, met biljetten die teruggevonden zijn) minimaal 10 werkdagen. Je kunt dus zonder problemen een paar dagen later geld ophalen bij hetzelfde Rabo-filiaal.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13072
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: boomerang-hits!

Post by vermeer »

Moet je wel weten wanneer de biljetten worden opgehaald.
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: boomerang-hits!

Post by Crazy Bob »

Opnemen en storten is op afzonderlijke, gescheiden automaten bij de Rabobank, dus je krijgt nooit je eigen biljetten mee die je eerder hebt gestort (tenzij, maar dan heb je het over een zeer kleine kans, je eigen bundel na sortering weer toevallig op diezelfde locatie is teruggekomen).
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: boomerang-hits!

Post by mrfeanfan »

wat storten betreft zijn enkele banken ideaal met opname/stortingsautomaten. Hoewel je wel l het risico loopt op hit toerisme of boomrang
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5241
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: boomerang-hits!

Post by de*lerger »

Heb ik dacht ik nog niet eerder meegemaakt, een boomerang-hit waarbij Terschelling niet betrokken is:

http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=155524835
My map
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: boomerang-hits!

Post by luckbox »

Crazy Bob wrote:Opnemen en storten is op afzonderlijke, gescheiden automaten bij de Rabobank, dus je krijgt nooit je eigen biljetten mee die je eerder hebt gestort (tenzij, maar dan heb je het over een zeer kleine kans, je eigen bundel na sortering weer toevallig op diezelfde locatie is teruggekomen).
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb het tot nu toe niet meegemaakt dat ik een boomerang uit een ATM kreeg, waarschijnlijk door de gescheiden stortings en opname ATM van de Rabobank (en mijn relatief kleine invoer volume). Het leek me al onwaarschijnlijk dat de biljetten doorvloeien of handmatig van de stortingsautomaat naar de opname ATM worden verplaatst door een bankmedewerker of medewerker van het geldtransport. Mocht ik toch een keer mijn eigen biljetten terugkrijgen dan laat ik het hier weten.
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16907
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: boomerang-hits!

Post by Henk Draijer »

Ik heb vanochtend 40 x :note-5: jes bij de Vomar (Zandvoort-Nrd) gewisseld tegen 4 x :note-50:
en toen ik uren later bij Dobey (in 't centrum) vissenvoer kocht, kreeg ik als wisselgeld één :note-5: jes van de 40 biljetten terug.

Dat is zo'n zeldzaamheid, ik krijg eerder één mijn eigen biljetten terug uit een geldautomaat buiten Zandvooort
dan als wisselgeld hier in een winkel. :lol:
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: boomerang-hits!

Post by MM8_NL »

Henk Draijer wrote:Ik heb vanochtend 40 x :note-5: jes bij de Vomar (Zandvoort-Nrd) gewisseld tegen 4 x :note-50:
en toen ik uren later bij Dobey (in 't centrum) vissenvoer kocht, kreeg ik als wisselgeld één :note-5: jes van de 40 biljetten terug.

Dat is zo'n zeldzaamheid, ik krijg eerder één mijn eigen biljetten terug uit een geldautomaat buiten Zandvooort
dan als wisselgeld hier in een winkel. :lol:
:D :o :lol:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”