idee voor een EBT-flyer

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

idee voor een EBT-flyer

Post by bren_nmgn »

ik speel nu al een tijdje met het idee om een flyer voor EBT te laten drukken of te laten ontwerpen.
aangezien ik in een winkel werk, is het voor mij een koud kunstje om bij iedere klant een flyer in het plastic tasje tussen de aankopen te stoppen.
maar.....

wat zou nu een mooie tekst zijn om EBT zo duidelijk en verleidelijk ( ;) ) mogelijk over te laten komen?
wie heeft er een idee voor een '' catchy' stukje tekst?
of beter nog: is er hier iemand die zo'n flyer zou kunnen ontwerpen?
misschien is er al eerder met het idee gespeeld, of is er zelfs ooit al een flyer gerealiseerd waar ik niet van weet?

tips zijn in ieder geval welkom!
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by Neska »

bren_nmgn wrote:ik speel nu al een tijdje met het idee om een flyer voor EBT te laten drukken of te laten ontwerpen.
aangezien ik in een winkel werk, is het voor mij een koud kunstje om bij iedere klant een flyer in het plastic tasje tussen de aankopen te stoppen.
maar.....

wat zou nu een mooie tekst zijn om EBT zo duidelijk en verleidelijk ( ;) ) mogelijk over te laten komen?
wie heeft er een idee voor een '' catchy' stukje tekst?
of beter nog: is er hier iemand die zo'n flyer zou kunnen ontwerpen?
misschien is er al eerder met het idee gespeeld, of is er zelfs ooit al een flyer gerealiseerd waar ik niet van weet?

tips zijn in ieder geval welkom!
Ik heb geen tip voor je bren_nmgn, maar ik vind het wel een goed idee.
Waar men ook aan zou kunnen denken is het feit dat vanaf 1 januari 2012, het precies tien jaar geleden is dat de eurobiljetten werden gebruikt en ingevoerd.
En misschien komt er aan het eind van het jaar al wat media aandacht; via krant, televisie en weekbladen, bijvoorbeeld.
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by bhoeyb »

Ik heb in het verleden tests gedaan met zelfgemaakte flyers met een tekst in de aard van "Heb jij mijn euro biljet? Zoek het uit op http://www..." onclick="window.open(this.href);return false;. of "We zoeken vrijwilligers voor ons Euro diffusie project". Ik liet ze achter op plaatsen zoals in brievenbussen van gesloten banken, wisselkantoren, winkels, of in de kamer bij het vertrek uit je hotel, ... in Cyprus, Spanje en Estland. Maar ik twijfel eraan of er daarmee ooit een nieuwe EBTer zich heeft aangemeld. Als eyecatcher was de achterkant van mijn flyer een :note-100: .
Als je ziet hoe baliemedewerkers van banken, wisselkantoren of hotels zich soms staan te vervelen, zou EBT een deel van die verveling kunnen oplossen :lol: !
Voor mensen die veel boeken uit de bib ontlenen, kan je je flyer als bladwijzer gebruiken en 'per ongeluk' vergeten uit je boek halen. Mogelijkheden zat.
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by bren_nmgn »

bhoeyb wrote:Ik heb in het verleden tests gedaan met zelfgemaakte flyers met een tekst in de aard van "Heb jij mijn euro biljet? Zoek het uit op http://www..." onclick="window.open(this.href);return false;. of "We zoeken vrijwilligers voor ons Euro diffusie project". Ik liet ze achter op plaatsen zoals in brievenbussen van gesloten banken, wisselkantoren, winkels, of in de kamer bij het vertrek uit je hotel, ... in Cyprus, Spanje en Estland. Maar ik twijfel eraan of er daarmee ooit een nieuwe EBTer zich heeft aangemeld. Als eyecatcher was de achterkant van mijn flyer een :note-100: .
Als je ziet hoe baliemedewerkers van banken, wisselkantoren of hotels zich soms staan te vervelen, zou EBT een deel van die verveling kunnen oplossen :lol: !
Voor mensen die veel boeken uit de bib ontlenen, kan je je flyer als bladwijzer gebruiken en 'per ongeluk' vergeten uit je boek halen. Mogelijkheden zat.
de zin: Heb jij mijn eurobiljet? vind ik wel een goeie!

of het gaat werken blijft natuurlijk altijd de vraag, maar als ik op deze manier 5 nieuwe users in de week binnenhaal, ben ik al tevreden!
van die 5 zal er misschien daadwerkelijk maar 1 blijven invoeren, maar zelfs dan vind ik het wel de moeite en de kleine investering waard! ;)
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3465
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by wally2cv »

Mijn broer zou mss een flyer kunnen maken , zit in mijn team.
http://www.publict.be" onclick="window.open(this.href);return false;
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by bren_nmgn »

wally2cv wrote:Mijn broer zou mss een flyer kunnen maken , zit in mijn team.
http://www.publict.be" onclick="window.open(this.href);return false;
da's mooi!
zou je eens kunnen informeren of hij daar eventueel zin en tijd voor heeft?
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
User avatar
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3153
Joined: Tue Mar 30, 2004 11:44 pm
Location: Kuurne

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by Nick6502 »

Is er ergens een ontwerp van een flyer beschikbaar in het Nederlands?
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by bren_nmgn »

Ik heb intussen een oude flyer toegezonden gekregen van sergeantmajoor (waarvoor nogmaals mijn dank ;) )
Er is hier en daar enige tekstuele update nodig, maar hij ziet er SUPER uit!
Mocht er iemand interesse hebben in deze versie, trek ik m, met toestemming van sergeantmajoor uiteraard, onder de scanner door.
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
User avatar
Nick6502
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3153
Joined: Tue Mar 30, 2004 11:44 pm
Location: Kuurne

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by Nick6502 »

bren_nmgn wrote:Ik heb intussen een oude flyer toegezonden gekregen van sergeantmajoor (waarvoor nogmaals mijn dank ;) )
Er is hier en daar enige tekstuele update nodig, maar hij ziet er SUPER uit!
Mocht er iemand interesse hebben in deze versie, trek ik m, met toestemming van sergeantmajoor uiteraard, onder de scanner door.
Zéér geïnteresseerd! Ik ben van plan tussen mijn uitgeleende bibboeken een flyer te stoppen.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Re: idee voor een EBT-flyer

Post by sergeantmajoor »

bren_nmgn wrote:Ik heb intussen een oude flyer toegezonden gekregen van sergeantmajoor (waarvoor nogmaals mijn dank ;) )
Er is hier en daar enige tekstuele update nodig, maar hij ziet er SUPER uit!
Mocht er iemand interesse hebben in deze versie, trek ik m, met toestemming van sergeantmajoor uiteraard, onder de scanner door.
:oops: bedankt voor het compliment.

Ik heb deze flyer ooit eens in 100 voud verspreid in bejaardenhuizen, buurthuizen, supermarkten, ook in boeken over geld gelegd enbij de supermarkt op de advertentieprikborden gehangen, resultaat??? geen idee......

Maar mijn zegen hebben jullie hoor, wel de tekst ( :wink: uit het Ding flof bips tijdperk) afstoffen en sprekender maken voor 2012. Ik ben reuze benieuwd wat het gaat worden. :D
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”