EBT Twitter hulp?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

EBT Twitter hulp?

Post by bhoeyb »

Elmo wrote:Op die hitratio's is inderdaad geen pijl te trekken. Bij mijn biljetten uit Schiphol had ik 200/3, 300/2 en 200/4. Ik heb ook nog een stapel biljetten uit Den Haag (niet Utrecht, bedankt bhoeyb voor de waarschuwing! :wink:) liggen, maar die komen later wel.

Over Den Haag gesproken, nog even een waarschuwing mijnerzijds: Ik was vanavond naar Den Haag om de Kneuterdijk te plunderen, maar ik moest ook nog geld storten. Dat doe ik dan altijd aan de Wagenstraat, maar helaas waren beide opname-stortings-ATM's buiten gebruik. Ik was dus wel gedwongen om mijn biljetten aan de Kneuterdijk te storten. De komende week moet dus niemand voor biljetten naar de Kneuterdijk gaan! :!:
Het is misschien een idee om Twitter # gebruiken i.v.m. ATM waarschuwingen.
De meeste EBTers ontwijken liever lege ATMs of een ATM vol andermans biljetten. Ik stel voor #ebtatm .. in mijn geval (hier boven) zou dat dan worden: #ebtatm 4-2-2012 Utrecht Neude 5e leeg of voor Elmo: #ebtatm 6-2-2012 Den Haag Kneuterdijk 5es Elmo

Niet dat ik erg actief ben op twitter maar even #ebtatm checken kan vervelende verrassingen voorkomen.
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: EBT Twitter hulp?

Post by Crazy Bob »

Volgens mij zitten er anderhalve man en een paardenkop op twitter (*), dus dan zouden eventuele geïnteresseerden speciaal hiervoor een account moeten aanmaken...


(*) stiekem heb ik het idee dat het een medium voor tieners met ADHD is
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: EBT Twitter hulp?

Post by googlejaps »

Ik heb twitter, maar ik zet er nooit iets op. Dit systeem kan werken als er veel mensen meehelpen.

Voor Twitter heb ik trouwens dezelfde situatie als Facebook: de berichten die voor EBT'ers zijn krijgen mijn 'normale' vrienden/volgers dan ook te zien. Eigenlijk heb ik dat liever niet.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: EBT Twitter hulp?

Post by vermeer »

Ik ben lid van Twitter en Facebook; 3 berichten met Twitter en dat was in 2010 en recent ben ik lid van Facebook geworden, maar dat is zo'n onoverzichtelijke website, dat ik er nooit persoonlijk foto's, berichten enz. enz op zal zetten.
User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: EBT Twitter hulp?

Post by gille »

Facebook is niet meer zoals het geweest was.
Vroeger was het een stuk overzichtelijker, waar vooral studenten en volwassenen een account hadden.
Nu is het zo'n warboel en de meeste kinderen hebben Facebook. (Was het niet verboden onder de 13 ofzo?)
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: EBT Twitter hulp?

Post by Neska »

Ik begin niet aan faceboek, twitter, of wat dan ook. Dit vind ik genoeg zo.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13073
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: EBT Twitter hulp?

Post by vermeer »

Mijn twitteradres is @eurovermeer.
joeriB
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 13
Joined: Fri Jan 27, 2012 2:24 pm

Re: EBT Twitter hulp?

Post by joeriB »

Ik begrijp dat facebook moeilijk te doorgronden is maar je kan perfect twitteren zonder dat je facebook vrienden dit zien. Je moet ook gewoon eens verder gaan op facebook en je privacy instellingen aanpassen. Bij mij zit ie goed. Als je mij niet kent kan je mij niet zien. Als ik jouw maar beperkte rechten wil geven kan dit ook. Bepaalde mensen kunnen mijn foto's niet zien. en andere kunnen dan weer niets posten etc.

Ik denk dat twitter een goeie hulp kan zijn voor ons.
User avatar
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2843
Joined: Sat May 10, 2008 3:45 pm
Location: Roermond (NL)
Contact:

Re: EBT Twitter hulp?

Post by Marco1970 »

googlejaps wrote:Voor Twitter heb ik trouwens dezelfde situatie als Facebook: de berichten die voor EBT'ers zijn krijgen mijn 'normale' vrienden/volgers dan ook te zien. Eigenlijk heb ik dat liever niet.
Voor EBT heb ik een apart Twitter account waarop ik mijn hits en website updates vermeld: @Marco1970_EBT.
Hiermee volg ik ook andere EBT'ers en het EBT Twitteraccount.
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”