Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

flv-fgsp
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 138
Joined: Mon Aug 24, 2015 9:55 pm

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by flv-fgsp »

San Marino en Vatikaanstad staan voor deze week in de planning.
kt3f
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 37
Joined: Sun Oct 21, 2018 2:46 pm

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by kt3f »

Keethamp wrote: Tue Aug 03, 2021 11:37 am Dit weekend staat Luxemburg op de planning. Ik hoop daar mijn eerste :note-200: en misschien zelfs wel :note-500: te pinnen. Iemand die weet uit elke automaten deze komen?
Op de terugweg kom ik weer door België, dus desnoods haal ik ze daar. Thanks alvast :)
Ik ben zelf niet zo bekend met Luxemburg, maar in België kun je bij bijna alle Belfius kantoren :note-200: biljetten in minstens een van de automaten vinden :wink:
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by HBoZ »

Weer eens over de brug geklommen en dat heeft geen windereien gelegd :lol: Er landen zelfs aliens in Tholen :lol:

In Luxemburg zit er bij de bil bank wel :note-100: in de atm, grotere wordt wel lastiger.
Last edited by HBoZ on Sat Aug 07, 2021 7:00 pm, edited 1 time in total.
Keethamp
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 7
Joined: Sat Jun 19, 2021 5:12 pm

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by Keethamp »

Ik heb een aantal :note-100: gevonden bij de S Bank. Vanavond invoeren :mrgreen:
Verrassend weinig pinautomaten in een land wat zo rijk is aan banken. Heb er 25 kilometer voor moeten rijden, maar goed.
Morgen terug via Duitsland. Kijken of daar wat gele rakkers te krijgen zijn :note-200:
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5442
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by GWR7007 »

Keethamp wrote: Sat Aug 07, 2021 6:37 pm Morgen terug via Duitsland. Kijken of daar wat gele rakkers te krijgen zijn :note-200:
:note-200: zijn hier niet echt biljetten die je vaak tegen komt. Bij de Volksbank zitten ze misschien nog het vaakst in de automaat. Echter ook niet overal. De beste kansen heb je waarschijnlijk in grotere steden en/of bij grotere vestigingen.
Meestal hebben opname/stortingsautomaten (Ein-/Auszahlung) meer vakken en bieden dus meer keuze dan automaten waar alleen opnames mogelijk zijn.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by HBoZ »

Keethamp wrote: Sat Aug 07, 2021 6:37 pm Ik heb een aantal :note-100: gevonden bij de S Bank. Vanavond invoeren :mrgreen:
Verrassend weinig pinautomaten in een land wat zo rijk is aan banken. Heb er 25 kilometer voor moeten rijden, maar goed.
Morgen terug via Duitsland. Kijken of daar wat gele rakkers te krijgen zijn :note-200:
Volksbank Mönchengladbach heeft ze zeker en ligt niet te ver van NL af :wink:
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3462
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by wally2cv »

Ga dinsdag-woensdag en donderdag naar Scheveningen . voor 3 hobbys van mij , bierproeven, Eurobilltracken en geocachen . Kan hier 10 km vanaf de trein pakken en ju.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by MM8_NL »

Vrijdag naar Nordhorn en Fürstenau.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3462
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by wally2cv »

Ga dinsdag-woensdag en donderdag naar Scheveningen . voor 3 hobbys van mij , bierproeven, Eurobilltracken en geocachen . Kan hier 10 km vanaf de trein pakken en ju.
heb 343 caches, 164555 biljetten en 1032 bieren op mijn palmares
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by luckbox »

Ik heb geen topic kunnen vinden waar deze post beter in past dan hier. Maar ik wil even zeggen dat deze periode voor mij één van de leukste periodes van het jaar is. Veel vakantiegangers zijn terug in Nederland en ook buitenlandse studenten komen weer naar ons land, zowel de vakantiegangers als studenten nemen biljetten mee van verdere landen waar ik nog niet veel hits mee heb. Ik hoop altijd op een mooie hit met bijvoorbeeld een gebruiker uit :flag-pt: of een EBT-er die bijvoorbeeld naar :flag-gr: is geweest. Ik probeer het zelfs een beetje te beïnvloeden door te pinnen bij opname-stortingsautomaten in gebieden waar veel gezinnen wonen en biljetten terug te krijgen in winkels waar veel studenten komen (zoals rond lunchtijd bij supermarkten waar veel studenten / scholieren komen).

Ik keek net eens of dit effect heeft gehad en ik heb inderdaad relatief veel mooie hits gehad aan het eind van de zomer (en opvallend genoeg ook in en na de kerstvakantie).
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3462
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by wally2cv »

wally2cv wrote: Wed Aug 11, 2021 7:55 pm Ga dinsdag-woensdag en donderdag naar Scheveningen . voor 3 hobbys van mij , bierproeven, Eurobilltracken en geocachen . Kan hier 10 km vanaf de trein pakken en ju.
heb 343 caches, 164555 biljetten en 1032 bieren op mijn palmares
intussen is dit 410,164823 en 1052
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by MM8_NL »

Net terug uit Berlijn. Later deze week de biljetten ingeven. Door een foutje van de Hypovereinsbank niet 1000 biljetten van :note-5: , maar 200 van :note-5: , 200 van :note-10: en 100 van :note-20: . Zullen mijn klanten niet blij mee zijn. ;)
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by groentje »

Morgen eerste maal in anderhalf jaar naar het buitenland, een dag naar Rotterdam voor het werk.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3462
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by wally2cv »

Morgen naar de kerstmarkt in Aachen
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by groentje »

Na Rotterdam ook nog een midweek naar Kassel geweest in oktober, en begin deze maand per trein naar Palermo. Voorlopig staan de reizen weer even in hold...
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”