Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Inke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 117
Joined: Wed Apr 07, 2004 11:01 am
Location: Netherlands

Post by Inke »

Blueman wrote:
Jorro wrote:Op 29 mei ga ik naar Eindhoven voor de voetbalwedstrijd tussen Nederland en België. :wink:
Hier ben ik hoogstwaarschijnlijk ook aangezien ik Steward ben bij PSV...
:)
Hey Blueman.. steek dan wat biljetjes onder mijn ruitenwisser.. mijn auto staat dagelijks op de parkeerplaats van het PSV stadion! :P

Ik ga begin juli naar Toscane met de auto. Met tussenstops in Duitsland en Zwitserland.
Verder heb ik in juni optredens in Ommen, Utrecht en op het Zomerfestival op festivalterrein bij SixFlags.. Hopen dat we cash uitbetaald krijgen bij die optredens want ik ben penningmeester van de band en krijg dus al die biljetjes in handen :o

Maar de meeste kans op mijn biljetjes vind je in de broodjeszaken in het centrum van Eindhoven :wink:
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Van Geel wrote:Ik ga naar Ijsland en natuurlijk ook naar Terschelling. Iedereen die mijn biljetten wil moet dus naar Terschelling! :D
Er is een (best) actieve gebruiker op Terschelling.
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Inke wrote:
Blueman wrote:
Jorro wrote:Op 29 mei ga ik naar Eindhoven voor de voetbalwedstrijd tussen Nederland en België. :wink:
Hier ben ik hoogstwaarschijnlijk ook aangezien ik Steward ben bij PSV...
:)
Maar de meeste kans op mijn biljetjes vind je in de broodjeszaken in het centrum van Eindhoven :wink:
Delifrance of niet?
Daar heb ik pas nog gegeten.
User avatar
EryciusPuteanus
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 165
Joined: Mon Dec 15, 2003 6:22 pm
Location: Leuven, Belgium
Contact:

Post by EryciusPuteanus »

Ik ga niet meer op reis dit jaar 8)

In 't voorjaar heel mijn reisbudget opgedaan aan een weekje skieën :)
User avatar
Blueman
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2229
Joined: Mon Dec 23, 2002 1:44 am
Location: Helmond, The Netherlands
Contact:

Post by Blueman »

Ralf wrote:
Delifrance of niet?
Daar heb ik pas nog gegeten.
Broodjeszaken in Eindhoven?
zijn er meer
hebt ook nog Bakker Bart en nog wel meer waar ik zo even niet op de naam van kan komen
Blue is the color that makes people wild!
User avatar
Inke
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 117
Joined: Wed Apr 07, 2004 11:01 am
Location: Netherlands

Post by Inke »

Blueman wrote:
Ralf wrote:
Delifrance of niet?
Daar heb ik pas nog gegeten.
Broodjeszaken in Eindhoven?
zijn er meer
hebt ook nog Bakker Bart en nog wel meer waar ik zo even niet op de naam van kan komen
Bagel & Juice
Subway
Bakker Bart
La Marche
Pibo's
Broodje Smits
Erik's Croisanterie
...
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Post by jabosa2 »

Ik was vanmorgen in Roosendaal en mijn zoon heeft daar kibbeling gekocht bij Viskar Schot. Dus als je in de buurt van Roosendaal bent.......
Ik kreeg weliswaar een Fins briefje van 5 terug maar dit was helaas geen hit. :cry: :wink:
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
Van Geel
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 242
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:35 am
Location: Gent, Flanders (BE)
Contact:

Post by Van Geel »

bhoeyb wrote:
Van Geel wrote:Ik ga naar Ijsland.
Ik heb al een beetje van de wereld gezien maar IJsland staat toch op nummer 1. Onvoorstelbaar knap en indrukwekkend land als je van woestheid houdt.
Inderdaad, het is altijd al een droombestemming geweest van mij en binnenkort (volgende maand) is het dus zover!
User avatar
Van Geel
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 242
Joined: Tue Sep 23, 2003 10:35 am
Location: Gent, Flanders (BE)
Contact:

Post by Van Geel »

Ralf wrote:
Van Geel wrote:Ik ga naar Ijsland en natuurlijk ook naar Terschelling. Iedereen die mijn biljetten wil moet dus naar Terschelling! :D
Er is een (best) actieve gebruiker op Terschelling.
Goed dat ik het weet! Ik zal er aan denken als ik er mijn biljetten uitgeef. :D
De afstand tussen Gent en Terschelling is vrij groot dus moest het lukken heb ik een mooie hit.
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

jabosa2 wrote:Ik was vanmorgen in Roosendaal en mijn zoon heeft daar kibbeling gekocht bij Viskar Schot. Dus als je in de buurt van Roosendaal bent.......
Ik kreeg weliswaar een Fins briefje van 5 terug maar dit was helaas geen hit. :cry: :wink:
Moet je daar zo ver voor rijden :wink:
De vishandels zijn om de hoek te vinden :lol:
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Van Geel wrote:
Ralf wrote:
Van Geel wrote:Ik ga naar Ijsland en natuurlijk ook naar Terschelling. Iedereen die mijn biljetten wil moet dus naar Terschelling! :D
Er is een (best) actieve gebruiker op Terschelling.
Goed dat ik het weet! Ik zal er aan denken als ik er mijn biljetten uitgeef. :D
De afstand tussen Gent en Terschelling is vrij groot dus moest het lukken heb ik een mooie hit.
Gebruiker : Lerger
Lid sinds: 2004-03-14
Terschelling, Nederland (8895)
Laatste biljet ingegeven : 2004-05-12 22:27:28
Aantal interessante hits : 0
Aantal ingegeven biljetten : 55

Hij heeft niet echt veel biljetten maar voert er meestal elk dag wel een paar in.
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Post by jabosa2 »

Ralf wrote:
jabosa2 wrote:Ik was vanmorgen in Roosendaal en mijn zoon heeft daar kibbeling gekocht bij Viskar Schot. Dus als je in de buurt van Roosendaal bent.......
Ik kreeg weliswaar een Fins briefje van 5 terug maar dit was helaas geen hit. :cry: :wink:
Moet je daar zo ver voor rijden :wink:
De vishandels zijn om de hoek te vinden :lol:
Nee appie, natuurlijk niet, maar ik was toevallig in Roosendaal en zoonlief had honger en ik dacht als ik hem nou wat geef kan ik een biljetje in Roosendaal achterlaten en wisselgeld (papier natuurlijk ) weer meenemen.

Snap dat dan!!!!
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

jabosa2 wrote:
Ralf wrote:
jabosa2 wrote:Ik was vanmorgen in Roosendaal en mijn zoon heeft daar kibbeling gekocht bij Viskar Schot. Dus als je in de buurt van Roosendaal bent.......
Ik kreeg weliswaar een Fins briefje van 5 terug maar dit was helaas geen hit. :cry: :wink:
Moet je daar zo ver voor rijden :wink:
De vishandels zijn om de hoek te vinden :lol:
Nee appie, natuurlijk niet, maar ik was toevallig in Roosendaal en zoonlief had honger en ik dacht als ik hem nou wat geef kan ik een biljetje in Roosendaal achterlaten en wisselgeld (papier natuurlijk ) weer meenemen.

Snap dat dan!!!!
Haha dan is het goed :wink:
Er zijn best wat actieve leden sinds het artikel; van Ans dus wie weet.
Berna

Post by Berna »

Inke wrote:
Blueman wrote:
Jorro wrote:Op 29 mei ga ik naar Eindhoven voor de voetbalwedstrijd tussen Nederland en België. :wink:
Hier ben ik hoogstwaarschijnlijk ook aangezien ik Steward ben bij PSV...
:)
Hey Blueman.. steek dan wat biljetjes onder mijn ruitenwisser.. mijn auto staat dagelijks op de parkeerplaats van het PSV stadion! :P

Ik ga begin juli naar Toscane met de auto. Met tussenstops in Duitsland en Zwitserland.
Verder heb ik in juni optredens in Ommen, Utrecht en op het Zomerfestival op festivalterrein bij SixFlags.. Hopen dat we cash uitbetaald krijgen bij die optredens want ik ben penningmeester van de band en krijg dus al die biljetjes in handen :o

Maar de meeste kans op mijn biljetjes vind je in de broodjeszaken in het centrum van Eindhoven :wink:
Zeg Inke, wat een toeval zeg! Ik ga ook in juni naar SixFlags om daar op te treden! Welk weekend ga je??? De kans op mijn eerste hit zie ik bij deze groeien! Ik ben de enige van de Ans-clan die nog geen eigen hit gescoord heeft! Tweede toeval: ik kom zelf ook uit de buurt van Eindhoven, ook al woon ik daar niet meer, ik kom wel vaak in die regio.
Buiten het feit dat ik dit weekend naar Luxemburg ga en Trier, probeer ik binnen Nederland zoveel mogelijk "puntjes" te verzamelen van plaatsen waar we biljetten ontvangen/uitgeven. Volgende week ben ik in Rotterdam bijvoorbeeld.... Voor mijn vakantie ga ik wat verder weg, naar Cuba, maar daar zal het niet meevallen om ook maar 1 biljetje te krijgen!
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Ik ga in de zomervakantie naar Mexico zal daar ook 1 of meerdere biljetten vandaan halen.
In de zomervakantie ben ik ook een fietstochtje naar het eiland Tholen (verschillende plaatsen die daar liggen) van plan.
In de zomervakantie zullen we ook nog wel een keer naar zee gaan dus zal daar ook wat biljetjes uitgeven en krijgen.

Ik zal ook binnekort naar mijn oom en tante gaan of hun komen naar ons en dan kan ik ook wat biljetjes opschrijven of uitgeven daar. (Ze wonen in Mulheim a/d Ruhr (daar is een hele actieve EBTer Helge))
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”