Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by JelmerS »

Eind september midweekje Sauerland, Eifel of Wesergebergte. Morgen uitzoeken en boeken. Ik ga niet vaak op vakantie, dit is mijn tweede vakantie sinds ik in 2015 met EBT begonnen ben. Ik kijk dus behalve uit naar mijn vakantie, ook uit naar het verzamelen van biljetten uit verschillende Duitse dorpjes en het verspreiden van biljetten in een andere omgeving.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3458
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by wally2cv »

JelmerS wrote:Eind september midweekje Sauerland, Eifel of Wesergebergte. Morgen uitzoeken en boeken. Ik ga niet vaak op vakantie, dit is mijn tweede vakantie sinds ik in 2015 met EBT begonnen ben. Ik kijk dus behalve uit naar mijn vakantie, ook uit naar het verzamelen van biljetten uit verschillende Duitse dorpjes en het verspreiden van biljetten in een andere omgeving.
In die kleine dorpjes is niet overal een flappentapper of een winkel . met het wisselen op straat wisten ze niet wat internet is !
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3458
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by wally2cv »

maandag weer eens naar zee en vrijdag dagje Antwerpen .
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14185
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by erasmuston »

Oldenzaal!
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by mrfeanfan »

Nu in Spanje (Denia) op vliegveld weeze in Duitsland hit te pakken gehad, vakantie begint dus goed
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by JelmerS »

wally2cv wrote:
JelmerS wrote:Eind september midweekje Sauerland, Eifel of Wesergebergte. Morgen uitzoeken en boeken. Ik ga niet vaak op vakantie, dit is mijn tweede vakantie sinds ik in 2015 met EBT begonnen ben. Ik kijk dus behalve uit naar mijn vakantie, ook uit naar het verzamelen van biljetten uit verschillende Duitse dorpjes en het verspreiden van biljetten in een andere omgeving.
In die kleine dorpjes is niet overal een flappentapper of een winkel . met het wisselen op straat wisten ze niet wat internet is !
Niet weten wat internet is?? Dat is prehistorisch! :P

We weten inmiddels waar we naar toe gaan, een huisje in Willingen.
Ik hoef ook niet uit ieder dorpje een biljet, maar het is wel leuk als we naar wat stadjes en attracties gaan (ik weet dat Korbach leuk is bijvoorbeeld) dat ik daarvan wat biljetten krijg.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by groentje »

Deze week een paar dagen naar Frankrijk gegaan, om wat bedreigde en één veroordeelde spoorlijn te bezoeken. Ik heb mijn planning niet kunnen afwerken, maar bezocht toch St-Claude naar Brion een laatste keer, ik ging ook naar de wondermooie lijn van Grenoble naar Marseille via Veynes, etc. Andere lijnen staan nog op mijn verlanglijstje, zoals naar Roscoff en naar Quillan...
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by Crazy Bob »

De komende weken staan onder anderen Stavanger Image en Berlijn :flag-de: op het program. Ik wil natuurlijk graag een biljetje uit Noorwegen!
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 528
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by ludofaki »

Dit weekend ga ik wat biljetten verspreiden bij in Münster. Hopelijk vind gwr of iemand anders ze terug :)
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by MM8_NL »

Crazy Bob wrote:De komende weken staan onder anderen Stavanger Image en Berlijn :flag-de: op het program. Ik wil natuurlijk graag een biljetje uit Noorwegen!
Noorwegen kan ik je niet aan helpen. Berlijn eventueel wel, want daar zwerven er genoeg van ons rond, van klein tot groot. Succes, ik wacht af. :D
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by Crazy Bob »

MM8_NL wrote:
Crazy Bob wrote:De komende weken staan onder anderen Stavanger Image en Berlijn :flag-de: op het program. Ik wil natuurlijk graag een biljetje uit Noorwegen!
Noorwegen kan ik je niet aan helpen. Berlijn eventueel wel, want daar zwerven er genoeg van ons rond, van klein tot groot. Succes, ik wacht af. :D
Zijn de banken in Berlijn nog een beetje EBT-gezind? Of is wisselen kansloos?
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by MM8_NL »

Crazy Bob wrote:
MM8_NL wrote:
Crazy Bob wrote:De komende weken staan onder anderen Stavanger Image en Berlijn :flag-de: op het program. Ik wil natuurlijk graag een biljetje uit Noorwegen!
Noorwegen kan ik je niet aan helpen. Berlijn eventueel wel, want daar zwerven er genoeg van ons rond, van klein tot groot. Succes, ik wacht af. :D
Zijn de banken in Berlijn nog een beetje EBT-gezind? Of is wisselen kansloos?
Zonder Duitse rekening is wisselen tegenwoordig erg lastig.

De Reisebank doet soms erg soepel en soms niet, kost wel een kleine vergoeding. Ligt er net aan wie er achter de balie zit.
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5241
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by de*lerger »

ludofaki wrote:Dit weekend ga ik wat biljetten verspreiden bij in Münster. Hopelijk vind gwr of iemand anders ze terug :)
Er zwerven ook wat biljetten van mij rond. Was maandagavond nog in Münster. Geslapen in het Ibis hotel, de laatste Stephen King (met zoon) in de Engelse versie gekocht bij Thalia Bücher en pizza gegeten bij Rimini.
My map
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by arjanvs »

Morgen naar Aerdenhout maar ik kan niks vinden waar je biljetten kunt scoren :oops:
Iemand een idee ?
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Naar welke plaatsen (landen) ga je binnenkort?

Post by Crazy Bob »

arjanvs wrote:Morgen naar Aerdenhout maar ik kan niks vinden waar je biljetten kunt scoren :oops:
Iemand een idee ?
Ik heb al tijden een fietstocht in die contreien gepland staan, maar het is er nog steeds niet van gekomen. Ik kwam al wel tot de conclusie dat Aerdenhoutse biljetten lastig worden, tenzij je de kantine van de hockeyclub geopend aantreft.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”