[Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by €€F »

Na lang lang geleden even een update ..
Mijn 2202 referrals hebben 2291879 biljetten ingevoerd, net iets meer dan de huidige nummer 1 .. :-)

Mijn .tk link werkt al jaren niet meer, dus ik krijg er bijna geen refs meer bij ..

34.724 hits hebben ze ... :-)
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
dexter37
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 96
Joined: Thu Dec 29, 2005 11:50 am

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by dexter37 »

Tja, ik ben minder actief bij EBT. Tegenwoordig meer bezig met geocaching. Brengt je meer op bijzondere plekken, andere tak van sport dus.

Heb wel een geocaching gemaakt die EBT heet:

https://coord.info/GC6B48B
Profile: dexter37
(11/8:)
400 locations: 287 :flag-nl: |35 :flag-de: |22 :flag-fr: |20 :flag-be: |12 :flag-at: |9 :flag-si: |3 :flag-lu: |3 :flag-es: |3 :flag-pt: |2 :flag-hu: |2 :flag-it: |1 :flag-uk: |1 :flag-cz:
7169 notes: 6509 :flag-nl: |251 :flag-de: |219 :flag-fr: |54 :flag-be: |46 :flag-si: |34 :flag-at: |16 :flag-pt: |11 :flag-lu:|8 :flag-es: |4 :flag-hu: |3 :flag-uk:|2 :flag-it: |1 :flag-cz:
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by €€F »

Na lang lang geleden even een update ..
Mijn 2206 referrals hebben 2436162 biljetten ingevoerd, net iets meer dan de huidige nummer 1 .. :-)

Mijn .tk link werkt al jaren niet meer, dus ik krijg er bijna geen refs meer bij ..

38.162 hits hebben ze ...

Ik krijg er momenteel gemiddeld per dag 680 biljetten bij (loopt terug)
Per user zijn er gemiddeld 1104 biljetten ingevoerd

Mijn top-3:
Schlauchen Helmbrechts 576.623
kayhh Hamburg 443.818
HorstNDH Nordhausen 301.224
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by De Slak »

Mijn 155 referrals hebben tesamen 51.879 biljetten ingevoerd en 499 hits gescoord.
Doordat de .tk links niet meer werken heb ik geen nieuwe referrals meer sinds 2012.
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by sergeantmajoor »

dexter37 wrote: Fri Jul 01, 2016 12:04 pm Tja, ik ben minder actief bij EBT. Tegenwoordig meer bezig met geocaching. Brengt je meer op bijzondere plekken, andere tak van sport dus.

Heb wel een geocaching gemaakt die EBT heet:

https://coord.info/GC6B48B
hallo Dexter, ik zie dat je twee hobby's hebt: EBT en geocaching .

Heel fijn, dat maakt het voor mij wat makkelijker om aan jou en de andere EBTers uit te leggen wat ik wil zeggen.

In de laatste ANWB Kampioen stond een mooi, kleurrijk, uitdagend, duidelijk en aantrekkelijk geïllustreerd artikel van wel vier volle pagina's over geocaching. Om jaloers op te worden.

Ik vind geocaching een mooie nieuwe uitdaging, er zullen veel mensen plezier aan beleven, net als aan voetbal of bookcrossing of vissen, maar ik begrijp ook dat er honderdduizenden lezers zijn die niet op laarzen naar een gps coördinaat gaan zoeken, omdat ze geen gps hebben of geen laarzen of geen zin of wat dan ook,
Maar die zelfde mensen ( het zijn er honderdduizenden) hebben wel een portemonnee met eurobiljetten en een pc en ze doen regelmatig boodschappen en gaan wel eens een weekendje weg of een paar weken naar een (euro) buitenland.

Gelukkig hoef je voor EBT geen laarzen aan te trekken en geen moeilijke apparaten mee te nemen, alleen een app of een stukje papier waar je de biljetwaarde shortcode en biljetnummer opschrijft en de vindplaats specificeert.
Thuis zie je dan de route die je gereden hebt en de dots stromen binnen.

Enkele van die honderdduizenden ANWB Kampioen lezers zullen in hun eerste contact met ebt. zeg de eerste drie ingevoerde biljetten een hit hebben en daardoor de familie ook aansteken, zie je het voor je..... honderden nieuwe users.

Hoe bereiken we die?

Nou, zo. Ik had gedacht om aan de ANWB een compleet zelfgeschreven artikel , een "vertaling" van het geocaching-artikel naar EBT, te sturen en ze vriendelijk doch dringend te vragen of ze deze reislust bevorderende hobby willen delen met de Kampioenlezers. Al zullen ze het inkorten tot een halve pagina, we hebben weer bekendheid!!
Wat vind je er van??

NB …..Ook andere EBTers die geen Dexter heten, of EBTers die ( nog) niet aan geocaching doen mogen , wat mij betreft meedenken of schrijven.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3460
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by wally2cv »

dexter37 wrote: Fri Jul 01, 2016 12:04 pm Tja, ik ben minder actief bij EBT. Tegenwoordig meer bezig met geocaching. Brengt je meer op bijzondere plekken, andere tak van sport dus.

Heb wel een geocaching gemaakt die EBT heet:

https://coord.info/GC6B48B
Gisteren beiden gedaan in volendam en Marken enkele biljetten en 2 caches , mooi om te combineren
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by mrfeanfan »

Ik zet mijn link vooral op bankbiljetten die kapot zijn, heeft mij 4 hits opgeleverd (waarvan ik 2 als reff gekregen) helaas is het bij iedereen bij 1 biljet gebleven.
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by Crazy Bob »

Zojuist gespot op Nederland 2: een referral bij “Met het mes op tafel”
638D09B3-AC72-4C38-A454-9A1C6F707A0D.jpeg
638D09B3-AC72-4C38-A454-9A1C6F707A0D.jpeg (86.05 KiB) Viewed 897 times
Last edited by Crazy Bob on Thu Oct 24, 2019 8:46 pm, edited 1 time in total.
Reason: type-foutje veranderd...
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16919
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by Henk Draijer »

Crazy Bob wrote: Thu Oct 24, 2019 8:12 pm Zojuist gespot op Nederland 2: een referral bij “Met het mee op tafel”
Ik heb er net naar zitten kijken, vind het geweldig.
De man die het schreef komt Nunspeet, als ik goed verstaan heb. :D
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by Crazy Bob »

Ik kan nog niet constateren dat het storm loopt met nieuwe gebruikers, helaas...
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: [Centraal] Refereren (reclame maken met je EBT-url)

Post by Mk1992 »

Crazy Bob wrote: Thu Oct 24, 2019 8:12 pm Zojuist gespot op Nederland 2: een referral bij “Met het mes op tafel”

638D09B3-AC72-4C38-A454-9A1C6F707A0D.jpeg
Haha schitterend!
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”