Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 340
Joined: Fri May 21, 2004 10:24 pm

Wat een ellende

Post by lian »

Ik heb nu al voor de derde keer nieuwe € 5,- biljetten uit de pinautomaat ontvangen, BAH. Zo heb ik zeker geen hit en ik vind het nu eenmaal leuker om een hit te hebben dan gehit te worden. Na 120 !!! € 5,-biljetten ben ik van nijd maar € 10,- biljetten gaan pinnen en die waren gelukkig wel gebruikt. Mijn vraag is eigenlijk of dat er in heel Nederland nieuwe € 5,- biljetten in de pinautomaten zitten, want bij mij is het al bij 3 verschillende automaten gebeurd. En wat nog erger is, wat hebben ze met "mijn" oude biljetten gedaan ? Ik ben bang dat ze die vernietigd hebben. WAT EEN ELLENDE :wink: Weet iemand hier meer van?
User avatar
Venga
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1727
Joined: Tue Mar 04, 2003 7:57 am
Location: Utrecht Netherlands
Contact:

Post by Venga »

Dat er af en toe nieuwe biljetten in omloop moeten komen zal niemand verbazen. En natuurlijk verdwijnen de oudere.

Maar bekijk het van de positieve kant: jij bent de eerste die ze vasthoudt. Je staat aan het begin van hun levenscycli. Het zijn hits in wording!

:wink:
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Post by jabosa2 »

Een poosje terug kwamen er hier toch hele vieze vijf eurobiljetten uit de automaat. Dus echt uit de roulatie worden ze ook niet altijd gehaald. Ik denk dat het afhankelijk is van de kassieres :wink: :wink:
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
Juud
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1720
Joined: Wed May 12, 2004 5:32 pm
Location: Roosendaal, The Netherlands

Post by Juud »

Ik krijg nooit biljetten van 5 uit de automaat, alleen van 10, 20 of 50. :roll: Hoe doen jullie dat, of beter gezegd: bij welke bank???
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

De rabobank geeft bij sommige automaten de keuze om voor biljetten van 5 euro te kiezen
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
User avatar
lian
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 340
Joined: Fri May 21, 2004 10:24 pm

Post by lian »

nodisch18 wrote:De rabobank geeft bij sommige automaten de keuze om voor biljetten van 5 euro te kiezen
Bij ons hier in het zuiden kan het praktisch bij elke Rabobank, maar ik vond het wel heeeeel toevallig dat 3 verschillende Rabobanken alleen nog maar nieuwe biljetjes geven, terwijl ik daarvoor nog nooit nieuwe biljetjes had gehad. Zouden die toch op een of andere manier samenwerken? Ik was bang dat Leubs misschien dacht dat ik maar wat aan het verzinnen was, omdat ik de laatste tijd zo veel series in zit te geven, maar dat zou ik echt nooit doen hoor. Ik zou me rotschamen en mijn rode hoofd zou me dan toch verraden :wink:
User avatar
Fonzie
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1268
Joined: Wed Apr 21, 2004 11:16 pm
Location: Stadskanaal, The Netherlands
Contact:

Post by Fonzie »

Ik heb vandaag een paar vijfjes gepind en de een was nog vuiler en versletener dan de ander... overigens geen hit :(
Niet meer zo fanatiek als ooit maar is nu al voor het 8ste jaar aan het invoeren... Overigens is een klein deel van mijn biljetten gestempeld met de ebt url
User avatar
Blueman
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2229
Joined: Mon Dec 23, 2002 1:44 am
Location: Helmond, The Netherlands
Contact:

Post by Blueman »

lian wrote:Bij ons hier in het zuiden kan het praktisch bij elke Rabobank
En net degene in Helmond niet :(
In Eindhoven weet ik er toevallig wel 1 te zitten met 5-jes maar daar kom ik nooit :(
Blue is the color that makes people wild!
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

In Bergen op Zoom en Halsteren heb je 5jes en hier in Velp en Arnhem ook :)
Het is inderdaad jammer dat het geen directe hit kan zijn ant die vind ik toch stukke leuker maarja wel een langere levensloop voor de boeg (waarschijnlijk)

ps misschien komt dezelfde geldwagen langs al die rabo's in de buurt.
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Vandaag nog een aantal €5 biljetten uit de geldautomaat gehaald.
Ze waren allemaal gebruikt, eentje was zelfs vies.
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Venga wrote:Dat er af en toe nieuwe biljetten in omloop moeten komen zal niemand verbazen. En natuurlijk verdwijnen de oudere.

Maar bekijk het van de positieve kant: jij bent de eerste die ze vasthoudt. Je staat aan het begin van hun levenscycli. Het zijn hits in wording!

:wink:

Zo bekijk ik het ook, zeker toen ik een aantal maandjes geleden een enorme stapel splinternieuwe €5 biljetten bij het postkantoor kreeg!
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Post by sergeantmajoor »

:) vanmiddag in Hilversum heb ik 4 nieuwe 50 euro biljetten ( ook genoteerd) gewisseld aan de balie voor 40 ...........5 euro biljetten daarvan waren er maar twee echt nieuw en twe echt heel erg versleten, maar geeneen een hit.
rufus50
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 761
Joined: Mon Nov 03, 2003 11:58 am
Location: Geraardsbergen
Contact:

Post by rufus50 »

Wij kunnen in onze bank enkel biljetten van 20 en 50€ pinnen... Stomme bank. hihi
User avatar
dirkpieter
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 37
Joined: Wed Oct 08, 2003 3:50 pm
Location: Los Álamos España

Post by dirkpieter »

Er kan helemaal niet gekozen worden bij ons en je bedrag moet altijd zodanig zijn dat het in 20 en 50 euro biljetten kan worden uitbetaald.
De vijfjes of tientjes krijg ik meestal als wisselgeld in de supermercado en daarvan is er maar zelden ééntje Spaans. :D
asjemenou
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Op Kreta ben ik een aantal ATM's tegen gekomen die slechts biljetten van € 20 kunnen uitspugen :? . Overigens wel een aantal keer gloednieuwe biljetten uit de muur gekregen, maar met de ebt-dichtheid aldaar is de kans op een hit zeer minimaal.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”