Wat een ellende

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by eddydevries »

Dus weer een adresje kwijt.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by MM8_NL »

MM8_NL wrote:Ga zo naar het Leidseplein, even kijken wat er nog is
Retail automaat was buiten gebruik. :?
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5441
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Wat een ellende

Post by GWR7007 »

MM8_NL wrote:Retail automaat was buiten gebruik. :?
Gisteren was de retail op de Dam in gebruik én zaten er :note-5: in.
Helaas maar één hit gescoord (bij een opname van 200x :note-5: waaronder 5x oude 2002 serie biljetten beschouw ik dit als slechte score) :roll:

Het is trouwens de opname automaat links (I485). Gisteren zaten er alleen :note-5: en :note-20: in (en er was alleen keuze uit of 40x :note-5: of 40x :note-20: als ik me niet vergis)
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Wat een ellende

Post by mrfeanfan »

https://nl.eurobilltracker.com/profile/?user=17928

Heb ik weer boomranghit met een biljet dat ik ooit gedoneerd hit.

#inmiddels laten modereren maar wel met link ebt erop
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 528
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Wat een ellende

Post by ludofaki »

Al bijna drie maand geen hit :?
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Wat een ellende

Post by mrfeanfan »

ludofaki wrote:Al bijna drie maand geen hit :?
Dat is inderdaad een ellende
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Wat een ellende

Post by JelmerS »

ludofaki wrote:Al bijna drie maand geen hit :?
Al bijna 4 maand geen hit, terwijl ik minimaal 3x/wk invoer. :(
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat een ellende

Post by groentje »

Een van mijn bankkaarten is weer zoek. Nog maar eens. Hopelijk gewoon hier ergens (ik moet dringend opruimen)...
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by Crazy Bob »

Crazy Bob wrote:
Crazy Bob wrote:
Tjariet wrote:
Ik zie dat de eerste melding van het verdwijnen van de vijfjes al dateert van bijna een maand geleden. Ik ben de afgelopen 8 dagen in Breda, Rijswijk, Voorburg en Utrecht bij de retail geweest, en overal kwamen er nog minimaal 160 uit. Misschien worden er geen vijfjes meer bijgevuld, maar is de automaat nog wel zo ingesteld dat gestorte vijfjes nog kunnen worden uitgegeven in opnames?
Ik zal 2 januari a.s. de Coolsingel alhier eens met een bezoek vereren, kijken hoe de situatie daar is.
Gisteren gaf de automaat (Coolsingel Rotterdam, binnen, meest rechtse) als enige retailmix-optie iets met twintigjes, dus noch vijfjes noch tientjes. Ik heb mogelijk morgen wel even tijd om nogmaals te kijken.
Vanmorgen probleemloos 40x :note-5: uit de meest rechtse automaat aan de Coolsingel gehaald. Geen hits helaas.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Crazy Bob wrote:
Crazy Bob wrote:
Crazy Bob wrote:
Tjariet wrote:
Ik zie dat de eerste melding van het verdwijnen van de vijfjes al dateert van bijna een maand geleden. Ik ben de afgelopen 8 dagen in Breda, Rijswijk, Voorburg en Utrecht bij de retail geweest, en overal kwamen er nog minimaal 160 uit. Misschien worden er geen vijfjes meer bijgevuld, maar is de automaat nog wel zo ingesteld dat gestorte vijfjes nog kunnen worden uitgegeven in opnames?
Ik zal 2 januari a.s. de Coolsingel alhier eens met een bezoek vereren, kijken hoe de situatie daar is.
Gisteren gaf de automaat (Coolsingel Rotterdam, binnen, meest rechtse) als enige retailmix-optie iets met twintigjes, dus noch vijfjes noch tientjes. Ik heb mogelijk morgen wel even tijd om nogmaals te kijken.
Vanmorgen probleemloos 40x :note-5: uit de meest rechtse automaat aan de Coolsingel gehaald. Geen hits helaas.
Al dit geklaag heeft de bank wakker geschud :twisted: . Er staat nu duidelijk uit welke 5 mixen je kan kiezen:
40*5 :D
40*10
40*20
20*5 + 20*10 en
20*10 + 20*20
Enge wat nog niet klopt: filiaal in Roosendaal is dus niet 24/7 bereikbaar, de atm zit in de voorhal en die gaat na openingstijd (10-18u) op slot :evil: en de zaterdagsopenstelling is vervallen.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by HBoZ »

Oja, uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat de Ing gaat stoppen met 'gratis' bestellingen. Na 18 februari gaan er kosten berekend worden.
:evil:
Dus profiteer er nog ff snel van :!:
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Wat een ellende

Post by mrfeanfan »

HBoZ wrote:Oja, uit betrouwbare bron heb ik vernomen, dat de Ing gaat stoppen met 'gratis' bestellingen. Na 18 februari gaan er kosten berekend worden.
:evil:
Dus profiteer er nog ff snel van :!:
Wat gaan de kosten worden??
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16906
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by Henk Draijer »

Ik zit met een probleem en dat is de IJ. Ik woon vlakbij IJmuiden en kom daar af en toe. Als ik een biljet uit IJmuiden in handen krijg wil ik hem natuurlijk ook invoeren. Dan komt mijn probleem om de hoek kijken. Als ik IJmuiden intyp word het Ijmuiden. Ik heb het ooit weleens op ’t forum gevraagd en kreeg het antwoord: Typ ergens IJmuiden, kopieer dat en plak dat op de goede plaats. Met het gekopieerde IJmuiden gaat het soms goed en soms niet. Ik heb geprobeerd om het aan Cascos uit IJmuiden te vragen maar die reageert niet, hij zal niet zien dat hij post heeft. Ik heb ondertussen 5275 biljetten uit IJmuiden en wil geen biljetten uit Ijmuiden hebben. Het Eurobilltracker support team heeft mij daarmee geregeld geholpen. Maar het moet ook anders kunnen, hoop ik. Wie weet raad ?
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Re: Wat een ellende

Post by Fons »

Ik heb mijn biljetten uit IJsselstein ingevoerd als IJsselstein. Het verschil is bijna niet te zien. Maar bij de tweede zijn de I en J als één teken weergegeven. Enig nadeel is dat je ze dan niet kan terugvinden in de zoekfunctie als je de "gewone" I en J gebruikt. Maar het ziet er voor ons in ieder geval veel beter uit. :)
Al valt het over de grens lastig uit te leggen dat IJ als een aparte letter gezien wordt en dus allebei hoofdletter zijn. :roll:
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16906
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Wat een ellende

Post by Henk Draijer »

Fons wrote:Ik heb mijn biljetten uit IJsselstein ingevoerd als IJsselstein. Het verschil is bijna niet te zien. Maar bij de tweede zijn de I en J als één teken weergegeven. Enig nadeel is dat je ze dan niet kan terugvinden in de zoekfunctie als je de "gewone" I en J gebruikt. Maar het ziet er voor ons in ieder geval veel beter uit. :)
Al valt het over de grens lastig uit te leggen dat IJ als een aparte letter gezien wordt en dus allebei hoofdletter zijn. :roll:
Bedankt.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”