Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14201
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by erasmuston »

Hit 1400

een hele fijne passieve met Finland

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=207308484
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3460
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by wally2cv »

Eindelijk weer een plekje gestegen. Sta nu 173 .
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3460
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by wally2cv »

weer een plekje gestegen sta nu 2de in Limburg,27 in Belgie en algemeen 192. de komende weken zal in nog stijgen. de 15 boven mij hebben dit jaar minder ingegeven de mij.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11801
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Steda »

Feli Wally ! Nu nog de nummer 1 inhalen van Limburg ! Succes ermee :P
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by De Slak »

18 jaar eurobilltracker vandaag!
Een mooie mijlpaal.
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by De Slak »

Vandaag mijn eerste hit gescoord met een biljet ( :note-10: ) met Lagarde-handtekening.
:arrow: https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=220423369
User avatar
LArdennais
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13685
Joined: Sat Jun 12, 2010 11:58 am
Location: Quelque part en Ardenne profonde...

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by LArdennais »

Vandaag mijn eerste hit gescoord met een :note-50: met Lagarde-handtekening.

https://fr.eurobilltracker.com/notes/?id=220428216

Bedankt Elmo ! :D
http://liste.eurobillets.free.fr/ : don't miss it every day ! à zieuter tous les jours ! kijk elke dag ! :D

https://play.google.com/store/apps/deta ... =fr&gl=US] : A utiliser sans modération ! :)
flv-fgsp
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 138
Joined: Mon Aug 24, 2015 9:55 pm

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by flv-fgsp »

Mijn eerste hit met Monaco gekregen: https://www.eurobilltracker.com/notes/?id=220825146.
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Mk1992 »

flv-fgsp wrote: Wed Jul 06, 2022 1:52 pm Mijn eerste hit met Monaco gekregen: https://www.eurobilltracker.com/notes/?id=220825146.
Dat is wel heel gaaf, zeker als je bedenkt hoe weinig hits Monaco krijgt. 7e hit voor het land sinds eind 2019.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
niels20020
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 64
Joined: Fri Feb 16, 2018 7:34 pm

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by niels20020 »

Mijn 599e biljet (https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=220868987) was mijn derde hit, mijn eerste waarvan ik zelf de tweede invoerder ben en ook nog eens mijn verste! Ik vind het erg leuk dat ik dit jaar eindelijk mijn eerste drie échte hits heb mogen ontvangen (ik doe al EBT sinds 2018).
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

Gelukkig was de Geldmaat aan de Julianastraat in Ommen leeg waardoor ik de Geldmaat in de Readshop een stukje verderop moest gebruiken.

Dit leverde mij mijn eerste hit in bijna een half jaar op. Wederom de eerste hit in Ommen sinds juli 2020 :o
https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=221310074
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

De Geldmaat aan de Julianastraat was nog steeds leeg. Gisteren was ik in de Readshop en was er een monteur bezig met de Geldmaat. Vandaag hing er een papiertje op dat ie defect was. Die in de Primera zou ook niet werken.

Toen maar naar de Karwei, worden maar muntenautomaten. De Albert Heijn kon ik wel pinnen, echter geen €1000 zoals de bedoeling was, maar maximaal €750 zonder biljetkeuze. Ik denk dat er op moment van schrijven geen mogelijkheid is geld te krijgen :( Ok buiten openingstijden wordt het sowieso lastig, maar jullie snappen me.

Overigens heb ik inmiddels 1061 biljetten ingevoerd van Ommen, het is daarmee nu de derde plaats waarvan ik 1000+ biljetten heb ingevoerd.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by luckbox »

Mijn ervaring is ook dat de automaten in winkels zoals Primera vaker defect zijn, misschien is dit type gevoeliger voor storingen. Ik heb zelfs 1x meegemaakt dat zo'n automaat er mee stopte terwijl mijn geld er uit zou moeten komen, gelukkig kreeg ik mijn pas nog terug en werd er niks afgeschreven.

De keren dat ik bij een AH gepind had (een paar weken geleden voor het laatst) kreeg ik een heel beperkte biljetkeuze: :note-20: en :note-50: Zoals bij elke geldmaat kon ik slechts 8x :note-20: opnemen. Ik kan me voorstellen dat als je een groot bedrag als € 750 opneemt helemaal geen biljetkeuze krijgt. Je kunt dan maximaal 5x :note-20: krijgen en misschien waren die ook op. Zelfs Nieuw-Weerdinge heeft betere biljetkeuze, op de hoek van het Jaagpad en Eerste Kruisdiep OZ (Oostzijde) kun je met biljetkeuze 8x :note-10: en 8x :note-20: krijgen als je € 240 opneemt. Als je € 740 opneemt krijg je daar waarschijnlijk 10x :note-50: bij. Met € 750 krijg je waarschijnlijk een iets kleiner aantal biljetten dan met € 740.

In Emmen, Wilhelminastraat 47, kun je zelfs nog meer biljetten krijgen waarschijnlijk bij de automaat die alleen opname functie heeft, bij € 280 of € 730 krijg je waarschijnlijk ook 8x :note-5: erbij (waarschijnlijk krijg je dit niet bij de andere automaat daar die opname+stort functie heeft).
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

luckbox wrote: Mon Aug 15, 2022 7:52 pm Mijn ervaring is ook dat de automaten in winkels zoals Primera vaker defect zijn, misschien is dit type gevoeliger voor storingen. Ik heb zelfs 1x meegemaakt dat zo'n automaat er mee stopte terwijl mijn geld er uit zou moeten komen, gelukkig kreeg ik mijn pas nog terug en werd er niks afgeschreven.

De keren dat ik bij een AH gepind had (een paar weken geleden voor het laatst) kreeg ik een heel beperkte biljetkeuze: :note-20: en :note-50: Zoals bij elke geldmaat kon ik slechts 8x :note-20: opnemen. Ik kan me voorstellen dat als je een groot bedrag als € 750 opneemt helemaal geen biljetkeuze krijgt. Je kunt dan maximaal 5x :note-20: krijgen en misschien waren die ook op. Zelfs Nieuw-Weerdinge heeft betere biljetkeuze, op de hoek van het Jaagpad en Eerste Kruisdiep OZ (Oostzijde) kun je met biljetkeuze 8x :note-10: en 8x :note-20: krijgen als je € 240 opneemt. Als je € 740 opneemt krijg je daar waarschijnlijk 10x :note-50: bij. Met € 750 krijg je waarschijnlijk een iets kleiner aantal biljetten dan met € 740.

In Emmen, Wilhelminastraat 47, kun je zelfs nog meer biljetten krijgen waarschijnlijk bij de automaat die alleen opname functie heeft, bij € 280 of € 730 krijg je waarschijnlijk ook 8x :note-5: erbij (waarschijnlijk krijg je dit niet bij de andere automaat daar die opname+stort functie heeft).
Is de keuze per Geldmaat anders? Die aan de Julianastraat te Ommen is een opname/stort automaat. Bij €1000 kun je kiezen uit 16x :note-50: 6x :note-20: en 8x :note-10: uit. Ik vind het jammer dat je niet zoals bij de Volksbank in :flag-de: gewoon kunt zeggen 17x :note-10: 9x :note-20: en 3x :note-50: ofzo. (Idealiter natuurlijk ook nog met :note-5: :note-100: en :note-200: natuurlijk)

Noem je Nieuw-Weerdinge bewust? Daar woon ik, dus ik ga het zeker eens proberen. :lol:
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

luckbox wrote: Mon Aug 15, 2022 7:52 pm

De keren dat ik bij een AH gepind had (een paar weken geleden voor het laatst) kreeg ik een heel beperkte biljetkeuze: :note-20: en :note-50:
Toevallig gister bij de Geldmaat in de AH Beilen. Ook :note-20: en :note-50: en maximum opname bedrag € 300,-.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”