Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5248
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by de*lerger »

Vijf weken niets te vieren ?

Dan heb ik weer wat: heb vandaag biljet 333.333 ingevoerd (met een hit)
My map
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Crazy Bob »

de*lerger wrote: Sat Mar 19, 2022 4:44 pm Vijf weken niets te vieren ?

Dan heb ik weer wat: heb vandaag biljet 333.333 ingevoerd (met een hit)
Fantastisch, gefeliciteerd!
User avatar
querty
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 998
Joined: Thu Jul 24, 2003 5:22 pm
Location: Opitter, Belgian Limburg, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by querty »

[https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=218503848] Ik geef biljetten in sinds 29/05/2003 en dit is mijn allereerste hit met een 50 € biljet!!!!!!! En dan te zeggen dat ik eerst niet van plan was om geld af te halen....
Ah, look at all the lonely Euronotes. Where do they all come from? (The Beatles, Eleanor Rigby)

Carpe Ico
User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14232
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by erasmuston »

User avatar
the.unknown
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 194
Joined: Wed Oct 03, 2007 2:56 pm
Location: Lier, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by the.unknown »

10.000 biljetten!!!
De aanhouder wint
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3464
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by wally2cv »

PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2893
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by groentje »

Deze hit is nog eens een mooie, 2616 dagen, een nieuw persoonlijk record.
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by De Slak »

Het is gelukt, een eerste hit in 2022.
En dan nog met een Trichet-biljet, ik had al meer dan 7 maanden geen biljet met Trichet-handtekening meer ontvangen en ingevoerd.
Deze hit van 4063 dagen is voor mij ook een record in tijd.
:arrow: https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=219212247

En wat het voor mij nog specialer maakt, is dat de hit werd gescoord op 24/04/2022, het biljet een afstand van 24 km aflegde en dat op de dag dat mijn favoriete voetbalclub, met stamnummer 24, kampioen speelde.
Last edited by De Slak on Mon Apr 25, 2022 9:01 pm, edited 3 times in total.
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11803
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Steda »

Feli met je oude hit , de slak !
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Mk1992 »

De Slak wrote: Sun Apr 24, 2022 9:33 pm Het is gelukt, een eerste hit in 2022.
En dan nog met een Trichet-biljet, ik al meer dan 7 maanden geen biljet met Trichet-handtekening meer ontvangen en ingegeven.
Deze hit van 4063 dagen is voor mij ook een record in tijd.
:arrow: https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=219212247

En wat het voor mij nog specialer maakt, is dat de hit werd gescoord op 24/04/2022, het biljet een afstand van 24 km aflegde en dat op de dag dat mijn favoriete voetbalclub, met stamnummer 24, kampioen speelde.
24km in 11 jaar, een echte slak. Feli!
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by GWR7007 »

De Slak wrote: Sun Apr 24, 2022 9:33 pm Het is gelukt, een eerste hit in 2022.
En dan nog met een Trichet-biljet, ik al meer dan 7 maanden geen biljet met Trichet-handtekening meer ontvangen en ingegeven.
Deze hit van 4063 dagen is voor mij ook een record in tijd.
:arrow: https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=219212247

En wat het voor mij nog specialer maakt, is dat de hit werd gescoord op 24/04/2022, het biljet een afstand van 24 km aflegde en dat op de dag dat mijn favoriete voetbalclub, met stamnummer 24, kampioen speelde.
Gefeliciteerd met deze mooie hit :P

Toevallig zag ik dat het gisteren een beetje de dag van de eerste genratie :note-5: hits was want ook :flag-nl: eddydevries had er één met meer dan 4000 dagen :lol:
:note-5: van de eerste serie (of überhaupt eerste serie van :note-50: of lager) zijn er in Duitsland zo goed als niet meer. Gelukkig kwam dat biljet bij de juiste persoon terecht :D
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by MM8_NL »

GWR7007 wrote: Mon Apr 25, 2022 1:46 pm
De Slak wrote: Sun Apr 24, 2022 9:33 pm Het is gelukt, een eerste hit in 2022.
En dan nog met een Trichet-biljet, ik al meer dan 7 maanden geen biljet met Trichet-handtekening meer ontvangen en ingegeven.
Deze hit van 4063 dagen is voor mij ook een record in tijd.
:arrow: https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=219212247

En wat het voor mij nog specialer maakt, is dat de hit werd gescoord op 24/04/2022, het biljet een afstand van 24 km aflegde en dat op de dag dat mijn favoriete voetbalclub, met stamnummer 24, kampioen speelde.
Gefeliciteerd met deze mooie hit :P

Toevallig zag ik dat het gisteren een beetje de dag van de eerste genratie :note-5: hits was want ook :flag-nl: eddydevries had er één met meer dan 4000 dagen :lol:
:note-5: van de eerste serie (of überhaupt eerste serie van :note-50: of lager) zijn er in Duitsland zo goed als niet meer. Gelukkig kwam dat biljet bij de juiste persoon terecht :D
Ga de komende twee weken veel 50 eerste generatie in Berlijn achterlaten. Helaas ook 100 stuks bij de HypoVereinsbank om vijfjes te halen.
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by GWR7007 »

MM8_NL wrote: Mon Apr 25, 2022 3:03 pm Ga de komende twee weken veel 50 eerste generatie in Berlijn achterlaten. Helaas ook 100 stuks bij de HypoVereinsbank om vijfjes te halen.
Ik weet niet hoe je de biljetten bij de Hypo wisselt maar bijvoorbeeld de opname/stortingsautomaten automaten van Diebold/Nixdorf (de types die je meestal ook bij bij de Duitse Volksbanken aantreft) geven volgens mij de biljetten die worden gestort ook meteen weer uit. Dus stel dat jullie er 100 stuks in zo'n automaat achter laten dan is het naar mijn weten zo dat degene die na jullie geld komt opnemen deze biljetten weer krijgt.
Wat er gebeurd als het vak voor :note-50: misschien al goed gevuld is weet ik niet. Ik denk echter dat de 2002 serie biljetten het niet zullen overleven als ze bij de Bundesbank terecht komen.
Als er bij de balie (geen idee of de Hypo dat nog heeft) gewissled wordt kan ik het moeilijk zeggen. Waarschijnlijk lijkt mij dat overtallige briefjes (en :note-50: horen daar denk ik snel bij) naar de Bundesbank of een waardetransportbedrijf gestuurd worden.
Of deze biljetten dan überhaupt weer worden uitgegeven hangt deels ook af van het personeel. Ik herinner mij dat ik jaren geleden bij een open kassa geld aan het wisselen was en boven op de stapel :note-20: eentje van de 2002 serie zag (die waren toen al bijna compleet verdwenen). Toen ik vroeg of ik dát biljet ook mocht hebben kreeg ik een lichtjes onvriedelijk antwoord dat de medewerkster dat biljet niet meer in omloop mocht brengen (waarom ze het dan in de stapel hadden liggen snap ik dan echter niet zo goed :roll: ) terwijl ik bij een andere filiaal een paar dagen later zonder problemen nog een 2002 serie briefje kreeg terwijl er al massal biljetten van de Europa-serie van de desbetreffende waarde in omloop waren.

Lang verhaal kort: misschien heb je geluk en worden ze niet meteen vernietigd (en kunnen dus nog wel een hit worden :P ) maar ik denk ook eerder dat ze het niet lang zullen volhouden.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by MM8_NL »

GWR7007 wrote: Wed Apr 27, 2022 4:26 pm
MM8_NL wrote: Mon Apr 25, 2022 3:03 pm Ga de komende twee weken veel 50 eerste generatie in Berlijn achterlaten. Helaas ook 100 stuks bij de HypoVereinsbank om vijfjes te halen.
Ik weet niet hoe je de biljetten bij de Hypo wisselt maar bijvoorbeeld de opname/stortingsautomaten automaten van Diebold/Nixdorf (de types die je meestal ook bij bij de Duitse Volksbanken aantreft) geven volgens mij de biljetten die worden gestort ook meteen weer uit. Dus stel dat jullie er 100 stuks in zo'n automaat achter laten dan is het naar mijn weten zo dat degene die na jullie geld komt opnemen deze biljetten weer krijgt.
Wat er gebeurd als het vak voor :note-50: misschien al goed gevuld is weet ik niet. Ik denk echter dat de 2002 serie biljetten het niet zullen overleven als ze bij de Bundesbank terecht komen.
Als er bij de balie (geen idee of de Hypo dat nog heeft) gewissled wordt kan ik het moeilijk zeggen. Waarschijnlijk lijkt mij dat overtallige briefjes (en :note-50: horen daar denk ik snel bij) naar de Bundesbank of een waardetransportbedrijf gestuurd worden.
Of deze biljetten dan überhaupt weer worden uitgegeven hangt deels ook af van het personeel. Ik herinner mij dat ik jaren geleden bij een open kassa geld aan het wisselen was en boven op de stapel :note-20: eentje van de 2002 serie zag (die waren toen al bijna compleet verdwenen). Toen ik vroeg of ik dát biljet ook mocht hebben kreeg ik een lichtjes onvriedelijk antwoord dat de medewerkster dat biljet niet meer in omloop mocht brengen (waarom ze het dan in de stapel hadden liggen snap ik dan echter niet zo goed :roll: ) terwijl ik bij een andere filiaal een paar dagen later zonder problemen nog een 2002 serie briefje kreeg terwijl er al massal biljetten van de Europa-serie van de desbetreffende waarde in omloop waren.

Lang verhaal kort: misschien heb je geluk en worden ze niet meteen vernietigd (en kunnen dus nog wel een hit worden :P ) maar ik denk ook eerder dat ze het niet lang zullen volhouden.
De vijfjes worden door een kennis besteld en aan de balie omgewisseld. Daar kunnen de ingeleverde biljetten weer uitbetaald worden.
User avatar
trezay
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1745
Joined: Mon Jun 27, 2011 3:24 pm
Location: Marseille, France

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by trezay »

Bedankt Vermeer, dit is mijn langste hit in dagen met een :note-10: !
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”