Vier hier je hits en mijlpalen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

Zojuist op Radio Drenthe.
Een 'weldoener' heeft in de parkeergarage van De Nieuwe Kolk, bij minimaal 2 personen enveloppen met :note-50: onder ruitenwissers van auto's gedaan. In de enveloppe zat ook een briefje.

Kun je dit geld goed gebruiken? Alsjeblieft! Heb je het niet nodig? Geef het dan door!
Ze zijn op zoek naar de persoon die dat gedaan heeft om het verhaal erachter te horen.

Is het niet toevallig een ebt-er, die wil zorgen voor een betere verspreiding van de biljetten? ;-)
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

Het bericht hierboven heb ik per abuis in het verkeerde onderwerp geplaatst.
Excuus hiervoor!
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by vermeer »

Op een 1 of andere manier past het wel in deze topic. Sommige mensen die het gehouden hebben zullen deze bonus misschien vieren als ze het gehouden hebben. Op Internet is er weinig over te vinden. Beter gezegd niets.
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Mk1992 »

Nieuwe mijlpaal: 27.500 biljetten.

Heb niet meer exact wanneer ik op 25.000 zat, maar ik zal nog wel een kleine 3 jaar bezig zijn om tot 30.000 te komen.
Voor 2025 als doel? Game on!
Last edited by Mk1992 on Fri Aug 26, 2022 11:32 am, edited 1 time in total.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

vermeer wrote: Sat Aug 20, 2022 1:12 am Op een 1 of andere manier past het wel in deze topic. Sommige mensen die het gehouden hebben zullen deze bonus misschien vieren als ze het gehouden hebben. Op Internet is er weinig over te vinden. Beter gezegd niets.
Er is inderdaad niets over te vinden.
Alleen een stukje op de facebookpagina van RTV Drenthe en ook een stukje op de radio.
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by GWR7007 »

Past misschien ook bij dit onderwerp:
Hier in Münster is er iemand die (meestal) elke dag een :note-5: in het openbaar plakt, er foto's van maakt en deze op zijn Instagram-pagina zet. Op de briefjes schrijft betreffende persoon vaak politiek getinte boodschappen (hij staat politiek links). Wie de biljetten tegen komt mag ze ook houden/uitgeven enz.
Soms is het vrij makkelijk erachter te komen waar het biljet hangt, soms best moeilijk. Een paar heb ik ook al kunnen vinden hoewel ik de meeste gevonden biljetten bewaard heb. Ik denk dat hij en ik op politiek vlak op sommige punten van mening zouden verschillen maar ja, ik doe het toch meer voor de biljetten :lol: . Een hit zat er echter nog nooit tussen (tenminste tussen de biljetten die ik kon vinden).
Doordat op de biljetten is geschreven zullen ze uiteraard niet lang meer in omloop zijn dus als ik ze zou uitgeven is de kans op een hit ook vrij klein.
Omdat de serienummers van de biljetten vaak in beeld zijn wil ik de naam liever niet hier in het openbaar neerzetten om te voorkomen dat de briefjes zomaar ingegeven kunnen worden.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

GWR7007 wrote: Tue Aug 23, 2022 4:16 pm Past misschien ook bij dit onderwerp:
Hier in Münster is er iemand die (meestal) elke dag een :note-5: in het openbaar plakt, er foto's van maakt en deze op zijn Instagram-pagina zet. Op de briefjes schrijft betreffende persoon vaak politiek getinte boodschappen (hij staat politiek links). Wie de biljetten tegen komt mag ze ook houden/uitgeven enz.
Soms is het vrij makkelijk erachter te komen waar het biljet hangt, soms best moeilijk. Een paar heb ik ook al kunnen vinden hoewel ik de meeste gevonden biljetten bewaard heb. Ik denk dat hij en ik op politiek vlak op sommige punten van mening zouden verschillen maar ja, ik doe het toch meer voor de biljetten :lol: . Een hit zat er echter nog nooit tussen (tenminste tussen de biljetten die ik kon vinden).
Doordat op de biljetten is geschreven zullen ze uiteraard niet lang meer in omloop zijn dus als ik ze zou uitgeven is de kans op een hit ook vrij klein.
Omdat de serienummers van de biljetten vaak in beeld zijn wil ik de naam liever niet hier in het openbaar neerzetten om te voorkomen dat de briefjes zomaar ingegeven kunnen worden.
Grappig.
Waar in Münster zit - liefst vlakbij het Hbf - een Volksbank automaat met :note-100: of :note-200: ?
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by GWR7007 »

ludofaki wrote: Tue Aug 23, 2022 9:32 pm Waar in Münster zit - liefst vlakbij het Hbf - een Volksbank automaat met :note-100: of :note-200: ?
Volgens mij is de dichtstbijzijnde automaat van de Volksbank tegenover het theater (Neubrückenstrasse), de linker opname-stortingsautomaat (is volgens mij ook aangegeven op de automaten). Zou postcode 48143 en in de noordelijke dot van Münster moeten zijn (daar zitten ook bijvoorbeeld Greven of Emsdetten in).
Voor de zuidelijke dot moet je echt ten zuiden van de binnenstad (D-48143) zijn, helaas weet ik niet precies waar de grens verloopt.
D-48151, of -53 zouden goed moeten zijn; wat daar nog onder valt is buiten mijn kennis. Op de een of andere manier de dot jaren geleden via wisselen kunnen krijgen maar uit mijn hoofd weet ik helaas niet meer hoe :oops:
Mocht je verder nog informatie willen hebben of zin hebben in een mini-meeting/persoonlijke ontmoeting -mits dit voor ons uit komt- stuur dan gerust een PB :wink:
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by ludofaki »

GWR7007 wrote: Wed Aug 24, 2022 2:25 am
ludofaki wrote: Tue Aug 23, 2022 9:32 pm Waar in Münster zit - liefst vlakbij het Hbf - een Volksbank automaat met :note-100: of :note-200: ?
Volgens mij is de dichtstbijzijnde automaat van de Volksbank tegenover het theater (Neubrückenstrasse), de linker opname-stortingsautomaat (is volgens mij ook aangegeven op de automaten). Zou postcode 48143 en in de noordelijke dot van Münster moeten zijn (daar zitten ook bijvoorbeeld Greven of Emsdetten in).
Voor de zuidelijke dot moet je echt ten zuiden van de binnenstad (D-48143) zijn, helaas weet ik niet precies waar de grens verloopt.
D-48151, of -53 zouden goed moeten zijn; wat daar nog onder valt is buiten mijn kennis. Op de een of andere manier de dot jaren geleden via wisselen kunnen krijgen maar uit mijn hoofd weet ik helaas niet meer hoe :oops:
Mocht je verder nog informatie willen hebben of zin hebben in een mini-meeting/persoonlijke ontmoeting -mits dit voor ons uit komt- stuur dan gerust een PB :wink:

Bedankt, dat weet ik wel ongeveer te vinden. Als ik er aan denk zal ik me eens melden. Komende zondag ben ik weer kort in Münster, even gebruik maken van m'n laatste dag €9 ticket.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3465
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by wally2cv »

Een vriend van mij is op vakantie geweest in assoro en heeft voor mij biljetten opgeschreven. sta nu op de eerste plaats in assoro !
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by JelmerS »

Meerdere mijlpalen:

Niet ebt-gerelateerd:
Ik ben gister getrouwd! :D

Wel ebt-gerelateerd:

Ik heb zojuist de inhoud van de envelopjes ingevoerd. Dit waren 84 biljetten, van verschillende waardes, en er zat een hit tussen. En ook nog mijn eerste hit met een :note-50:.

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=222154121

Ook mijn 5000ste biljet heb ik nu ingevoerd!

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=222154348
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Crazy Bob »

Van harte gefeliciteerd, JelmerS! Zowel met je huwelijk als met je 50-euro-hit.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3465
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by wally2cv »

proficiat !
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4186
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Elmo »

Van harte gefeliciteerd, JelmerS, met je huwelijk! En met je :note-50: -hit uiteraard!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16950
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Vier hier je hits en mijlpalen

Post by Henk Draijer »

JelmerS, gefeliciteerd met je huwelijk. :D
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”