Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Juud
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1720
Joined: Wed May 12, 2004 5:32 pm
Location: Roosendaal, The Netherlands

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by Juud »

bhoeyb wrote:
Ik heb meer dan een half uur gezocht naar het stadscentrum en een ATM. Stomme wegenwerken en slecht aangegeven wegomlegging :evil: :evil: !!!
Daar hoef je je niet voor te schamen. Toen ik in Oosterhout ging poolen, duurde het (letterlijk!) drie maanden voordat ik in 1x goed reed naar het poolcentrum zonder door straatjes te rijden waar ik niet in mocht of het 1-richtingsverkeer te negeren. Nu weet ik het gelukkig blindelings te vinden (mag ook wel na 1 1/2 jaar)...Het vervelende in O'hout is dat daar in het centrum geen enkele straat recht loopt :evil:
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

bhoeyb wrote:Ik kon nog net teken doen dat ie me een stukje moest volgen zodat ik aan de kant kon gaan staan.
Dat herkende ik dan niet helemaal, ik reed eigenlijk vanzelf al even mee, nadat ik bij het omkijken per ongeluk schuin reed waardoor ik eerst links ging i.p.v. rechts. :)
bhoeyb wrote:We waren zo verbaasd dat we even niet wisten wat te zeggen :lol: ...
Inderdaad, maar zoiets als dit verwacht je dan ook helemaal niet
bhoeyb wrote:Even later reed ik rond in Werkendam -leuk dorpje trouwens- en plukte 5 x 10€ uit de ATM van de ABN-AMRO. Helaas geen hit :roll:
Ik weet precies welke automaat het was :D:D:D
Maar ik had eerder verwacht dat je de Postbank- of Rabobankautomaat zou vinden :o
De automaat van de ABN-Amro bank staat op een plek waar heel weinig auto's komen.
Maar je bent waarschijnlijk gewoon de grootste winkelstraat ingereden, daar staat ie namelijk in. :)
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

Fons wrote:Ik weet precies welke automaat het was :D:D:D
Maar ik had eerder verwacht dat je de Postbank- of Rabobankautomaat zou vinden :o
De automaat van de ABN-Amro bank staat op een plek waar heel weinig auto's komen.
Maar je bent waarschijnlijk gewoon de grootste winkelstraat ingereden, daar staat ie namelijk in. :)
Ik reed ergens vast in een doodlopend zijstraatje en kwam toen uit op een grote parking. Ben daar maar uitgestapt en tevoet verder gegaan. Bij de eerste ATM die ik vond pinde ik :roll: .
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Het kan zijn dat je dan nog langs de andere geldautomaten bent gereden, als je de weg hebt genomen die ik nu denk staat de Postbank automaat net achter een hoekje en de Rabo-automaat in een zijstraat.
User avatar
Fons
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 14701
Joined: Sat Oct 19, 2002 12:14 am
Location: Netherlands

Post by Fons »

Als ik ooit nog in Herentals kom zal ik zeker even geld opnemen :D:D

En als ik helemaal de tijd heb zal ik bij de deur van die auto even aanbellen :P Ook als ik lang moet zoeken :D
Ik zal er rekening mee houden dat je binnenkort een nieuwe auto hebt 8)(in een van de auto-topics gelezen).
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by mrfeanfan »

:mrgreen: vandaag in Bolsward op het postkantoor geweest voor een buskaart voor een maand kosten 170 eurie
Daarnaast wou ik 1110 euro storten (eh vraag me niet naar het rare bedrag)

Ze telt het zelf ook een paar keer na en komt uit op 1210 Euro....
Of te wel 100 euro meer dan het in werkelijkheid was ...
Het zal wel weer binnenkort aangepast worden door de ING ben ik bang maar goed..

Vervolgens ga ik na de Rabobank daar want daar kan je :note-5: briefjes pinnen....
Geeft dat klere ding aan dat er geen briefjes van 10 zijn..
Dus dan maar 8x :note-5: en 4x :note-20: voor de verandering.
Wat is mijn verbazing in een keer als het gleufje opengaat...
8x :note-5: en 8x :note-10:

:mrgreen: komt er daarna iemand bij het pinautomaat die met verbazing zit te kijken na mijn stapeltje biljetjes...
is dat niet wat overdreven? Eh nee meneer ik heb wat kleinere briefjes nodig en alleen op deze manier is dat voor mij
mogelijk omdat de bank al dicht is ... :mrgreen: jammer genoeg wou hij niet voor mij pinnen....
User avatar
m_vw
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 146
Joined: Mon Apr 01, 2002 3:57 pm
Location: Lewedorp, The Netherlands

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by m_vw »

Ze telt het zelf ook een paar keer na en komt uit op 1210 Euro....
Of te wel 100 euro meer dan het in werkelijkheid was ...
Het zal wel weer binnenkort aangepast worden door de ING ben ik bang maar goed..
Dat je nog bij een persoon je geld kunt storten.
Dat kan bij de rabobanken bij mij in de buurt al jaren niet meer.

Misschien heb je geluk en blijft de €100,- extra staan. Ligt er natuurlijk aan hoe vaak men een gestort bedrag controleert.
Vervolgens ga ik na de Rabobank daar want daar kan je briefjes pinnen....
Geeft dat klere ding aan dat er geen briefjes van 10 zijn..
Dus dan maar 8x :note-5: en 4x :note-20: voor de verandering.
Wat is mijn verbazing in een keer als het gleufje opengaat...
8x :note-5: en 8x :note-10:
Zo zie je maar weer dat ook computers niet perfect zijn.

Heel soms plakken er ook wel eens twee biljetten aan elkaar. Dan krijg meer als waar je omgevraagd hebt.

Maurice
My first Note
My Stats (updated 2020.08.13)
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by mrfeanfan »

Ik heb bij een paar postkantoren gevraagd hoelang ze nog openbleven
De postkantoren in de plaatsen waar geen ing is (b.v Gorredijk, Joure, Bolsward (de gene die ik weet)
blijven nog wel minimaal 1 jaar open!!
User avatar
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1278
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:44 pm
Location: Groningen NL

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by Tjariet »

mrfeanfan wrote:Ik heb bij een paar postkantoren gevraagd hoelang ze nog openbleven
De postkantoren in de plaatsen waar geen ing is (b.v Gorredijk, Joure, Bolsward (de gene die ik weet)
blijven nog wel minimaal 1 jaar open!!
Dat mag ik hopen ja. Het zijn geen hoofdpostkantoren, maar ING's in winkels, en als het goed is blijven die in ieder geval nog 5 jaar bestaan. Moet er niet aan denken als ING's in winkels zouden verdwijnen. Dan zou ik de helft van mijn biljetten kwijt zijn. Alleen de Hoofdpostkantoren gaan dicht.
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by mrfeanfan »

Tjariet wrote:
mrfeanfan wrote:Ik heb bij een paar postkantoren gevraagd hoelang ze nog openbleven
De postkantoren in de plaatsen waar geen ing is (b.v Gorredijk, Joure, Bolsward (de gene die ik weet)
blijven nog wel minimaal 1 jaar open!!
Dat mag ik hopen ja. Het zijn geen hoofdpostkantoren, maar ING's in winkels, en als het goed is blijven die in ieder geval nog 5 jaar bestaan. Moet er niet aan denken als ING's in winkels zouden verdwijnen. Dan zou ik de helft van mijn biljetten kwijt zijn. Alleen de Hoofdpostkantoren gaan dicht.
Het is natuurlijk maar de naam van het beestje
er staat nog steeds postkantoor op de deur (eh het zit dan wel in een winkel)
dus ik blijf het gewoon postkantoor noemen :oops:
User avatar
Tjariet
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1278
Joined: Wed Oct 31, 2007 10:44 pm
Location: Groningen NL

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by Tjariet »

mrfeanfan wrote:
Tjariet wrote:
mrfeanfan wrote:Ik heb bij een paar postkantoren gevraagd hoelang ze nog openbleven
De postkantoren in de plaatsen waar geen ing is (b.v Gorredijk, Joure, Bolsward (de gene die ik weet)
blijven nog wel minimaal 1 jaar open!!
Dat mag ik hopen ja. Het zijn geen hoofdpostkantoren, maar ING's in winkels, en als het goed is blijven die in ieder geval nog 5 jaar bestaan. Moet er niet aan denken als ING's in winkels zouden verdwijnen. Dan zou ik de helft van mijn biljetten kwijt zijn. Alleen de Hoofdpostkantoren gaan dicht.
Het is natuurlijk maar de naam van het beestje
er staat nog steeds postkantoor op de deur (eh het zit dan wel in een winkel)
dus ik blijf het gewoon postkantoor noemen :oops:
Ik noem het ook altijd postkantoren hoor. Kijk maar in mijn commentaren. Alles waar postkantoor bijstaat is een ING in een winkel. Alle hoofdpostkantoren hier zijn ook dicht. Ik kon me alleen niet voorstellen dat er een hoofdpostkantoor zat in plaatsen als Gorredijk, dus ik ben even wezen zoeken.
User avatar
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2843
Joined: Sat May 10, 2008 3:45 pm
Location: Roermond (NL)
Contact:

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by Marco1970 »

Vandaag stond ik bij het Shell station in Tholen achter iemand die een behoorlijke hoeveelheid :note-5: jes wisselde. Gezien de regio had ik het vermoeden dat mijn voorganger een EBT'er was.

Helaas...mijn wisselgeld bevatte geen hit. Maar ik blijf erbij dat het een EBT'er was, zeker omdat hij de ontvangen biljetten uitvoerig bestudeerde.
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by jabosa2 »

De laatste hit in Tholen dateert al van 29 mei 2010 en is ingevoerd door sergeantmajoor. Nadien zijn er in Tholen geen hits meer geweest en vandaag was ik niet in Tholen.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by googlejaps »

Marco1970 wrote:Vandaag stond ik bij het Shell station in Tholen achter iemand die een behoorlijke hoeveelheid :note-5: jes wisselde. Gezien de regio had ik het vermoeden dat mijn voorganger een EBT'er was.

Helaas...mijn wisselgeld bevatte geen hit. Maar ik blijf erbij dat het een EBT'er was, zeker omdat hij de ontvangen biljetten uitvoerig bestudeerde.
Waarom spreek je hem/haar niet aan dan? Had zomaar een kleine mini-meeting kunnen worden.
User avatar
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2843
Joined: Sat May 10, 2008 3:45 pm
Location: Roermond (NL)
Contact:

Re: Jullie raden nóóít wat ik vandaag heb meegemaakt!!!!!

Post by Marco1970 »

googlejaps wrote:Waarom spreek je hem/haar niet aan dan? Had zomaar een kleine mini-meeting kunnen worden.
Heb ik overwogen, maar dat was een vrij jong iemand en als dan iemand die strak in het pak zit en ook nog eens boven de twee meter is (ik dus) je aanspreekt met de vraag "hoe kom je aan al die :note-5: jes", dan is de kans dat zo iemand op de vlucht slaat heel groot.... :mrgreen:
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”