Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt gekregen

Ik geef hem uit als elk ander biljet
105
87%
Ik neem hem mee op reis naar het buitenland en geef hem daar uit
4
3%
Ik geef hem uit in een EBT-rijk gebied, hopend op een triple
6
5%
Ik bewaar hem lang in mijn portefeuille , geniet ervan...
5
4%
Ik markeer hem met een link naar EBT in de hoop dat hij snel weer wordt gevonden
1
1%
 
Total votes: 121

Quizmaster
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 682
Joined: Tue Jun 06, 2006 12:14 am
Location: Amsterdam

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by Quizmaster »

Grappig! :) Ik vind het trouwens mooi dat je dat ook in het commentaar vermeld, is leuker voor iedereen toch? :)
My Profile
-> If you carry notes with you to a distant location, why not use the comment field to tell us (roughly) where they went? <-
User avatar
maarsy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4270
Joined: Tue Mar 17, 2009 11:18 pm
Location: merchtem

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by maarsy »

toed deed ik het nog maar nu worden men stapels zodanig gemengd dad ik niet van honderden biljetten kan bijhouden waar ze naar toe gaan

:roll: ik kom nu al uuren per dag tekort
User avatar
Marc Hens
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 484
Joined: Wed May 17, 2006 7:49 pm
Location: Boom
Contact:

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by Marc Hens »

Ik heb geantwoord zoals de meesten.
Maar onlangs heb ik een uitzondering gemaakt.
Ik hou het biljet voorlopg bij omdat het een hit is MET MEZELF maar van een biljet dat ik MEER DAN 3 JAAR GELEDEN heb ingevoerd.

Zijn er nog mensen met dergelijke ervaring?
Hoe krijg ik deze hit geregistreerd?

Groetjes,
Marc Hens
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by googlejaps »

Een self-hit of boomerang hit kan je niet registreren. De reden hiervoor is dat je dan al je eigen biljetten wel 2 keer of vaker kan registreren. Wat je wel kan doen is het commentaar van het biljet veranderen zoals ik in dit voorbeeld heb gedaan: http://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=85818894" onclick="window.open(this.href);return false;.

Als het biljet daarna nog eens voor de derde keer wordt gevonden kan je toch zien dat het eigenlijk een triple hit is. Hij telt alleen officieel zo niet mee.
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by groentje »

Heel vaak zijn mijn biljetten al terug uitgegeven vooraleer ik ze ingeef, maar net als mijn andere biljetten probeer ik toch enigszins ze op een andere plaats uit te geven dan waar ik ze gekregen heb. Bij een hit probeer ik ze dan ook in een andere richting te sturen, dus een hit Antwerpen-Brussel ga ik dat biljet eerder richting Brugge, Hasselt of Wallonië uit te geven dan in Mechelen of Antwerpen zelf, bijvoorbeeld.
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re:

Post by De Slak »

De Slak wrote: Tue Oct 26, 2004 11:48 am Ik zou het biljet ook onmiddellijk terug uitgeven, maar als ik op korte termijn (lees: maximum één week) naar het buitenland zou gaan, zou ik misschien wel overwegen om het biljet daar te besteden.
Hier moet ik op terugkomen, want ik hou hit-biljetten tegenwoordig langer bij dan andere biljetten.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by JelmerS »

Ik plaats een linkje op dit forum om te laten weten dat ik een hit heb en doe het biljet in mijn portemonnee om hem gewoon weer uit te geven cq. in omloop te brengen. Maar... Helaas heb ik niet zo vaak hits, voorgaande jaren was het nog te doen, dit jaar helaas nog maar één hit gekregen. Dat komt naar mijn idee vooral omdat ik nergens meer :note-5: kan pinnen (alleen ABN retail, maar vaak te druk om daar binnen openingstijden heen te gaan) en omdat mijn favoriete Rabo-ATM waar het regelmatig raak was qua hits, getroffen is door een ramkraak. Er is vervolgens nooit een nieuwe voor in de plaats gekomen.

Maar we blijven hoop houden, het jaar is nog niet voorbij!
mrfeanfan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3717
Joined: Sun Jan 04, 2009 11:37 pm
Location: Heerenveen (Nederland)

Re: Wat doe je met een biljet dat je als hit hebt ontvangen?

Post by mrfeanfan »

Of hij gaat in mijn spaarvarken (waar ik af en toe uit wissel) of ik ruil hem met mijn vader die richting randstaf gaat
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”