Onderzoek HvU

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 365
Joined: Tue Mar 11, 2008 12:49 pm
Location: Naarden, The Netherlands

Onderzoek HvU

Post by harrycompany »

Beste allemaal,

Ik wordt nu ineens via mijn email benaderd door 2 studenten van de Hogeschool van Utrecht, die een onderzoek willen doen naar de user experience van EBT. De resultaten willen zij delen met de eigenaars van de site, en volgens hun is er genoeg ruimte voor verbetering. Hebben deze lui gewoon een account aangemaakt en zijn ze emailadressen gaan oogsten?
Beste Arjen,

Wij, Dennis Vink en ik, zijn 2 studenten aan de Hogeschool van Utrecht (opleiding Communicatie & Media Design) en zijn via een schoolopdracht bij uw hobby ebt-en uitgekomen.
Ons concrete doel in deze opdracht is de User Experience te bevorderen, hier is naar onze mening in Eurobilltracker genoeg ruimte voor.

Echter moeten wij eerst onderzoeken hoe de huidige gebruiker de site gebruikt en ervaart voordat we deze ook daadwerkelijk kunnen verbeteren.
Zou u het misschien leuk vinden alle ins- en outs met ons te delen van uw hobby, zodat wij hier een goed beeld van kunnen krijgen?
Dit zou kunnen via de mail, maar het liefst komen we gewoon een keer langs als u het uitkomt.


Uiteraard zullen wij aan het eind van deze opdracht alle resultaten delen met de eigenaar van de website en wie weet wordt door uw medewerking Eurobilltracker.com een stuk leuker!



Met vriendelijke groet,


Dennis Vink & Pim van der Vossen
Communicatie & Media Design - Hogeschool Utrecht
Ik heb even gevraagd hoe ze aan mijn adres zijn gekomen, en dat hebben ze van het forum geplukt.... allemaal leuk en aardig, maar wie hebben ze nog meer benaderd? Wat gaan we hiermee doen?
Goin' down to southpark.....
Mkay
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 197
Joined: Mon Jan 21, 2008 6:39 pm

Re: Onderzoek HvU

Post by Mkay »

Dat mailtje is wel van een bedroevend niveau.
Ons concrete doel in deze opdracht is de User Experience te bevorderen, hier is naar onze mening in Eurobilltracker genoeg ruimte voor.
Dat is helemaal geen concreet doel.
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Re: Onderzoek HvU

Post by yli »

Vage zooi ja, ik zou zeggen niet op reageren :wink:
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Onderzoek HvU

Post by Crazy Bob »

En, als ik dan even pedant mag doen, studeren doe je aan de universiteit :)
User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: Onderzoek HvU

Post by gille »

Ik citeer:
... en wie weet wordt door uw medewerking Eurobilltracker.com een stuk leuker!
Wij werken allemaal samen mee aan EuroBillTracker. Zonder de trackers is er geen EBT.
En doordat we allemaal samen biljetten invoeren en elkaar spreken op het forum, is het juist al leuk!

Dit moest ik toch even zeggen hoor... :mrgreen:
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Onderzoek HvU

Post by googlejaps »

Waarschijnlijk zijn ze niet op de hoogte dat er achter de schermen al gewerkt wordt aan verbeteringen in de User Experience.

Ook vreemd dat ze veel moeite gaan doen om e-mailadressen te zoeken op het forum, in plaats daarvan hadden ze ook gewoon een topic hier kunnen openen.
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16920
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Onderzoek HvU

Post by Henk Draijer »

Beste Arjen,
Dit zou kunnen via de mail, maar het liefst komen we gewoon een keer langs als u het uitkomt.
Misschien willen ze wel komen als je net een grote stapel biljetten aan het invoeren bent. :lol:
Ik zou als ik jou was heel voorzichtig zijn. :wink:
User avatar
harrycompany
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 365
Joined: Tue Mar 11, 2008 12:49 pm
Location: Naarden, The Netherlands

Re: Onderzoek HvU

Post by harrycompany »

Nouja, ik zal het contact wel even aanzien. Zit nu in berlijn, heb andere dingen te doen. Ik ben overigens wel benieuwd wanneer de nieuwe site er komt, maar dat is een andere discussie.
Goin' down to southpark.....
User avatar
De Slak
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1935
Joined: Tue Jul 27, 2004 11:43 pm
Location: Mechelen Belgium

Re: Onderzoek HvU

Post by De Slak »

harrycompany wrote:Ik ben overigens wel benieuwd wanneer de nieuwe site er komt, maar dat is een andere discussie.
Heb ik iets gemist ???
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: Onderzoek HvU

Post by Neska »

Email adres via het forum plukken? Zit er ergens een zwakke plek, die ik/wij niet weten op het forum?
Ik had vorige week een mailtje die ik totaal niet kende. Niet geopend. Wel verwijderd. Dus ik weet niet of het die studenten zijn die op een slinkse wijze mij iets wilde sturen via de mail.
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Onderzoek HvU

Post by googlejaps »

Neska wrote:Email adres via het forum plukken? Zit er ergens een zwakke plek, die ik/wij niet weten op het forum?
Ik had vorige week een mailtje die ik totaal niet kende. Niet geopend. Wel verwijderd. Dus ik weet niet of het die studenten zijn die op een slinkse wijze mij iets wilde sturen via de mail.
Harrycompany had in zijn profiel op de chat zijn msn gezet. Dus daar zullen ze zijn e-mailadres wel gevonden hebben.

Jij hebt dat niet, dus ik denk niet dat ze zomaar je e-mailadres kunnen achterhalen.
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: Onderzoek HvU

Post by Neska »

Googlejaps, bedankt voor je antwoord. Maar wat jij noemde van de msn op de chat, is dat misschien de zwakke plek?
Want ook is het zo dat iedereen alles op het forum kan lezen, zonder dat je hoeft in te loggen.
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: Onderzoek HvU

Post by googlejaps »

Mijn fout. Ik bedoelde in zijn profiel op het forum staat zijn msn adres. Dat is voor iedereen zichtbaar.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”