Schoolproject - Interview en Enquete over de hobby

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
pvdvossen
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Schoolproject - Interview en Enquete over de hobby

Post by pvdvossen » Tue Sep 25, 2012 7:13 pm

Beste Hobbyist,

Wij, Dennis Vink en Pim van der Vossen zijn 2 Communicatie & Media studenten aan de Hogeschool van Utrecht en wij onderzoeken jullie hobby voor een schoolproject.
Jullie zouden ons ontzettend helpen door ons 1.5 min van jullie tijd te gunnen en deze kleine enquete in te vullen!

https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... Zl9iN2c6MQ

Alvast ontzettend bedankt voor de moeite!

Met vriendelijke groet,

Dennis Vink & Pim van der Vossen

De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Re: Schoolproject - Enquete over de hobby

Post by De Slak » Tue Sep 25, 2012 9:02 pm

Ik heb de enquête ingevuld. Ik vond de vragen vrij oppervlakkig, maar ik heb ze toch beantwoord.
Misschien krijgt de site door hun schoolproject een beetje extra aandacht, daarom lever ik met plezier mijn bijdrage aan hun project.

Ralf
Euro-Master
Euro-Master

Post by Ralf » Wed Sep 26, 2012 10:10 am

Ook ik heb mijn steentje bijgedragen. Mooi dat mensen onze hobby voor hun schoolopdracht gebruiken. Hopelijk volgen er veel mensen!

pvdvossen
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Post by pvdvossen » Wed Sep 26, 2012 1:11 pm

De Slak wrote:Ik heb de enquête ingevuld. Ik vond de vragen vrij oppervlakkig, maar ik heb ze toch beantwoord.
Misschien krijgt de site door hun schoolproject een beetje extra aandacht, daarom lever ik met plezier mijn bijdrage aan hun project.

Het klopt dat de vragen vrij oppervlakkig zijn. We zijn dan ook nog op zoek naar iemand voor een interview ;)

pvdvossen
Euro-Newbie
Euro-Newbie

Schoolproject - Interview

Post by pvdvossen » Wed Sep 26, 2012 1:17 pm

Beste Eurobilltracker,

Misschien heeft u onze vragenlijst in deze sectie al gezien. Deze info hebben we nodig om wat globale informatie in te winnen voor ons onderzoek naar jullie hobby.
Verder zijn we nog op zoek naar iemand die het leuk zou vinden geïnterviewd te worden over deze hobby.

We zijn op zoek naar iemand:

- Met passie voor deze hobby
- Die het leuk vind ons de hobby tot in detail uit te leggen
- Het niet erg vind gefilmd te worden
- Voor dinsdag 1 á 2 uurtjes voor ons vrij heeft

Het liefst in de regio Utrecht, maar schroom niet een reactie te plaatsen als u ergens anders vandaan komt!

Met vriendelijke groet,

Dennis Vink & Pim van der Vossen

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Schoolproject - Interview en Enquete over de hobby

Post by eddydevries » Tue Feb 26, 2013 7:41 pm

Ik heb een e-mail gestuurd naar Pim om te vragen of er al resultaten bekend zijn.

En inderdaad, hij heeft mij dit gestuurd:
pvdvossen wrote:Hoi Eddy,

Naar aanleiding van je mailtje wil ik graag de onderzoeksresultaten met je delen, je bent vrij deze verder te verspreiden naar de andere geïnteresserde leden :D .

De tekstuele verwerking van de resultaten: https://www.dropbox.com/s/tl358d51bdxyq ... de-b08.pdf
De adiovisuele verwerking ervan (waar ik zelf minder tevreden over ben): https://vimeo.com/52432354

Mvg, Pim
De video is in het Engels, dus ook voor niet-Nederlandstaligen te begijpen, maar het rapport is in het Nederlands.

Ik zal dit toch allemaal in het internationale topic zetten. De grafieken zullen voor de meesten wel begrijpbaar zijn (de teksten daarbij zijn vaak wel in het Engels).
Eddy - Den Haag - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1673 +59 triples +1 quadruple = 1733.

Facebook-profile + hyves-profile + postcrossing

De Slak
Euro-Master
Euro-Master

Re: Schoolproject - Interview en Enquete over de hobby

Post by De Slak » Tue Feb 26, 2013 8:19 pm

Ik vond leuk om het resultaat van hun onderzoek eens te lezen. Alleen las ik ergens dat zij een "verassend positief antwoord" hadden gekregen. Maar wij ebt'ers zijn nog wel levend en wel, zodat wij nog geen ver-assende antwoorden geven. :wink:

Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”