[Centraal] Media benaderen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
gille
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6784
Joined: Sat May 05, 2007 10:55 am
Location: Wiekevorst, Belgium
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by gille »

Ik veronderstel dat de bankbediendes werken voor hun geld. In principe wordt het wisselen van briefjes als WERK beschouwd. Dus krijgen ze voor dat WERK hun LOON.
Brand new website: #IceBucketChallenge Videos
User avatar
maarsy
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4270
Joined: Tue Mar 17, 2009 11:18 pm
Location: merchtem

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by maarsy »

De Slak wrote:Ik vind het eigenlijk helemaal geen goed idee om die ebt-visitekaartjes bij een atm te leggen.
Want hoe meer bankbedienden ebt kennen, hoe meer men misschien moeilijk gaan doen, wanneer je er geregeld klein biljetten komt bestellen/wisselen.

das helemaal geen probleem

bij kbc kennen ze me en dexia heeft GEEN kas om te wisselen dus ze zien me zelden
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by rlaurenssen »

Ik ben het wel met de Slak eens, vanuit de bank zijn standpunt gezien spoor je op die manier aan om "onnodige" transacties te gaan uitvoeren.
Als steeds meer mensen dit gaan doen, dan kan dat problemen opleveren. Houd wel in gedachte dat elke transactie geld kost voor de bank, al zijn het maar
zulke kleine bedragen. Een bank bestaat tenslotte om geld te verdienen. Het voorzien in contant geld is slechts een service waar de bank het liefste vanaf zou willen als dat kon. Gelukkig voor ons kan dit niet, maar als iedereen op onze manier aan het werk gaat, dan zal de bank naar alle waarschijnlijkheid toch maatregelen gaan treffen, hetgeen wat hier in Nederland bij sommige al gebeurd is in de vorm van een waarschuwing of sluiting van de rekening.

Als je naar de krant gaat om EBT te promoten is dat een ander verhaal, het is leuk voor de mensen om er over te lezen, maar kaartjes bij de ATM neerleggen is toch een beetje de leeuw uit zijn hol lokken. Tenminste dit is hoe ik erover denk.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3464
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by wally2cv »

wally2cv wrote:Binnenkort verschijnt er in Hamont-Achel en Cranendonck een gratis deur aan deur krantje, kon hen niet laten om ff een mailtje te sturen om hierin uitleg te doen over EBT. In Cranendonck (20000 inwoners) zijn geen aktieve gebruikers meer. In Hamont (14000 inw) zijn het er 10. mogen der best wat meer zijn
Vandaag is het verschenen , nu afwachten

deze tekst is verschenen :
Eurobiljetten volgen
17/05/10 10:05
Sinds er op 1 januari 2002 werd overgestapt naar de Euro, werd er ook een website opgericht om de reis van deze Euro biljetten te volgen. Op 22 juli startte ook Walter Tijskens uit Hamont met het volgen van deze biljetten. Met als resultaat dat hij reeds 53400 biljetten heeft kunnen ingeven, waarvan er 601 elders nog zijn opgedoken in onder andere Slovenië, Finland en Ierland. In Hamont-Achel zijn er nog vijf andere aktieve gebruikers maar in Cranendonck zijn er momenteel nog geen. Iedereen die interesse heeft om hieraan mee te werken kan surfen naar http://www.eurobilltracker.com" onclick="window.open(this.href);return false;.


http://www.hacweekblad.eu/files/tag-hamont-achel.html" onclick="window.open(this.href);return false;
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
googlejaps
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3228
Joined: Thu Sep 11, 2008 9:12 pm
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by googlejaps »

Leuk kort artikeltje. Als het ook wat oplevert zouden meer gebruikers in lokale media een soortgelijk artikel laten plaatsen.
User avatar
Steda
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 11803
Joined: Mon Sep 27, 2004 10:26 am
Location: Lommel, Belgium

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by Steda »

Voorlopig nog niet :(
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3464
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by wally2cv »

Ik had zelf een stukje geschreven en vermeld dat ze het eventueel mochten inkorten.
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by Ralf »

Ik zal maar eens wat nieuw leven in dit topic blazen ;)
Gisteren zag ik toevallig iets voorbij komen waar een man aan het vertellen was over zijn pennenverzameling.
Na afloop kwam de oproep dat mensen zich konden melden met een bijzondere verzameling/hobby.
Dus mocht er iemand zijn die interesse heeft? Het is bij koffie max (voorheen koffietijd).
Heeft volgens mij aardig wat kijkers dus wie weet een effect a la man bijt hond? :)

Ik heb de link er even bij gezocht:
http://www.omroepmax.nl/?waxtrapp=sfmktFsHnHUVuBbBJ" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3464
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by wally2cv »

Enkele dagen terug een artikel geplaatst in de krant (http://www.hbvl.be/limburg/hamont-achel ... uro-s.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;)
geen nieuwe gebruikerrs , maar wel een interview met Radio2/Limburg , zal deze zomer uitgezonden worden
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by rlaurenssen »

Vandaag heb ik gebeld met het Eindhovens Dagblad om aandacht te vragen voor EBT. Ze wilde graag een stukje plaatsen,
maar op dit moment hebben ze alleen ruimte in de locale Helmondse versie. Het komt in een rubriek te staan over Helmonders,
en ze wilde graag weten wat de link is tussen mij en EBT. Ik heb ze uitgelegd over onze hobby en ergens volgende week komt het stukje
in de krant. Zodra het verschenen is zal ik het hier posten.

Ze hebben echter wel interesse om een wat uitgebreider stukje te plaatsen in de toekomst, dus wie weet.
User avatar
rlaurenssen
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 903
Joined: Tue Mar 26, 2002 9:50 pm
Location: Hellevoetsluis, Netherlands

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by rlaurenssen »

Het artikel is inmiddels verschenen, nu hopen dat het een aantal nieuwe gebruikers oplevert.

Image
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by eddydevries »

rlaurenssen wrote:Het artikel is inmiddels verschenen, nu hopen dat het een aantal nieuwe gebruikers oplevert.

(zie boven)
Ik weet niet, of het door dit artikel komt, maar er is vandaag een nieuwe user uit Helmond bij gekomen.

Nu hopen op meer (misschien kijken ze morgen pas).
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3464
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by wally2cv »

AS maandag een interview met een plaatselijk krantje
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
Neska
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 511
Joined: Mon Jan 18, 2010 4:55 pm
Location: Arnhem

Re: [Centraal] Media benaderen

Post by Neska »

wally2cv wrote:AS maandag een interview met een plaatselijk krantje
Succes met het interview.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”