[Centraal] Media benaderen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

[Centraal] Media benaderen

Post by €€F »

Nog 67 nederlanders en we hebben 10.000 nederlandse leden.
(Loopt al een poll-topic ; maar dit topic wil ik gaag even openen ter benadering van media)

Ik ben dus van mening dat we dit MOETEN aangrijpen op de media weer eens te benaderen..

Mijn vragen ;

1) Is er al 1 nederlandstalige EBT'er die de co-ordinatie doet mbt contacten naar de Media (zo nee ; dan MOET deze er denk ik echt komen)
Ik wil mijzelf hier wel als PR-vrijwilliger voor opwerpen

2) Zijn ergens alle e-mail gegevens van nederlandstalige media bij iemand gecentreerd ?? of is alles overal een beetje verspreid.

M.i. is het belangrijk of vanuit 1 punt media te benaderen met een soort nieuwsbrief in dit soort komende gevallen ..
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Post by jabosa2 »

Goed initiatief FVS. Ik ben het inderdaad met je eens dat een dergelijk aanpak hoogstwaarschijnlijk meer resultaat zal opleveren dan een heleboel versnippering. Alhoewel in het verleden de plaatselijke benadering ook niet onderschat mag worden.

Maar ik denk dat het goed is als één iemand (jij dus) alles coördineert en aanstuurt

Groet
Jabosa2/Jany
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Post by €€F »

THNX ; hoop op meer van deze +/+ respons.

Kan dingen aardig organiseren...
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
User avatar
cornjac
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16225
Joined: Wed Aug 18, 2004 7:29 pm
Location: Bergen op Zoom Nederland

Post by cornjac »

Klopje op de schouder FVS is op zijn plaats. Geweldig, dat je een en ander wil coördineren en organiseren :lol:

Cornjac :roll:
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Post by €€F »

cornjac wrote:Klopje op de schouder FVS is op zijn plaats. Geweldig, dat je een en ander wil coördineren en organiseren :lol:

Cornjac :roll:
thnx ; hoop wel op nog meer input-respons..

heb dan nl. niet zoveel dagen meer op e.e.a voor te bereiden..
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Re: Media Benadering bij 10.000e lid ; structuur gewenst !?

Post by Ralf »

FotoVideoStore wrote:Mijn vragen ;

1) Is er al 1 nederlandse EBT'er die de co-ordinatie doet mbt contacten naar de Media (zo nee ; dan MOET deze er denk ik echt komen)
Ik wil mijzelf hier wel als PR-vrijwilliger voor opwerpen
Heb het al eens met Avij over gehad of het niet iets is om een mediagroep te maken. (zoals bijv er ook een nieuwsbriefgroep is).
Hij zei dat je het binnen je eigen land kan regelen.
Ik wil hier ook wel aanmee helpen als er hulp nodig is.

FotoVideoStore wrote:2) Zijn ergens alle e-mail gegevens van nederlandse media bij iemand gecentreerd ?? of is alles overal een beetje verspreid.

M.i. is het belangrijk of vanuit 1 punt media te benaderen met een soort nieuwsbrief in dit soort komende gevallen ..
Lijkt me een goed idee via een soort nieuwsbrief.
Ik heb er wel een paar waar ik al contacten mee heb gehad in het verleden.
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Post by €€F »

Ik stel dan voor dat ik al deze contactpersonen / adressen / afdelingen verzamel en uit breid ; en in overleg hen benader met EBT nieuws,

Tevens zal ik kijken of ik een e-mail account en header geregeld kan krijgen om e.e.a professioneler naar buiten te dragen,

Dat hoor ik dan nog wel in dit topic..
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Post by arjanvs »

ik vindt het een heel goed plan :lol:
zeker een mijlpaal als de 10000ste nederlandse user is heel interessant
User avatar
diana333
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1111
Joined: Tue Nov 18, 2003 9:03 pm
Location: Veendam-Netherlands

Post by diana333 »

Erg goed plann FVS. Ik hoop dat het je lukt.
Life is what happens to you, while you busy making other plans.
Rufes
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2203
Joined: Sun Jan 09, 2005 7:09 pm
Location: Uitgeest, Noord Holland

Post by Rufes »

Ik heb al veel media benaderd (Zie topic TV)

Maar als het 10.000ste lid eraan komt..... dan wil misschien de media wel alhoewel ik daar niet echt veel vertrouwen in heb
User avatar
nodisch18
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1497
Joined: Sat Jun 29, 2002 8:25 pm
Location: Sint-Oedenrode
Contact:

Post by nodisch18 »

Sorry, maar ik denk niet dat het veel media zal interesseren als wij 10.000 nederlandse leden hebben.

Wat de media veel interessantere gebeurtenissen vinden is als bijvoorbeeld blijkt dat er meer buitenlandse biljetten dan nederlandse biljetten in Nederland zijn. (recentelijk nog volop in het nieuws geweest)

Of als bijvoorbeeld zou blijken dat die bankoverval in Ierland (tijdje terug alweer) wordt opgelost door het terugvinden van de daders via onze getrackte biljetten.... :wink:

Al met al lijkt het mij dus erg onwaarschijnlijk dat de media aandacht gaat besteden aan een hobby-clubje dat toevallig hun 10.000 lid heeft binnengehaald.... :?

Maar desalniettemin steun ik dit initatief natuurlijk volop al denk ik niet dat je hier te veel van moet verwachten. :( Maar goed niet geschoten is altijd mis! :D
"The world is like a book, those
who don't travel only read the first page
"
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

nodisch18 wrote:Sorry, maar ik denk niet dat het veel media zal interesseren als wij 10.000 nederlandse leden hebben.

Wat de media veel interessantere gebeurtenissen vinden is als bijvoorbeeld blijkt dat er meer buitenlandse biljetten dan nederlandse biljetten in Nederland zijn. (recentelijk nog volop in het nieuws geweest)
Nodisch18 (blij dat we je weer wat regelmatiger zien trouwens :) ) heeft hier denk ik wel een punt te pakken. Media zullen EBT vooral gebruiken vanwege de resultaten van EBT.

Neemt voor de rest niet weg dat ik groot voorstander ben om media meer gestructureerd en professioneler te benaderen, dus mijn zegen heb je daarin ook FVS.
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Post by €€F »

In dat geval werp ik mij op om structuur aan te brengen in het onderhouden van contact naar de nederlandse media , zegge krant/tijdschrift/radio/tv.

Nodisch heeft een punt dat het 10.000e nederlandse lid wellicht minder interessant is voor de media.
Je weet echter natuurlijk maar nooit wie wat hoe oppikt..

Frequentie is m.i. belangrijk , zoadat ca. 6-8x per jaar er een nieuwsbrief naar de pers gaat..

HOE KAN EEN IEDER MIJ HELPEN MET DE OPSTART ??

Als je regionaal contact hebt gehad met media ; geen per pm mij zoveel mogelijk gegevens door.

Ik verwerk alles in en database en zal i.o.m. anderen nieuwsbrieven opstellen.
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Je hebt een pm
Denk dat we het beste voor deze mijlpaal anders eerst alleen een bericht moeten sturen naar ANP en GPD aangezien het kortdag is.
User avatar
€€F
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 6646
Joined: Wed Mar 10, 2004 8:56 pm
Location: Almelo - Holland
Contact:

Post by €€F »

Heb er al first contact gelegd..
Maar moet wel een opstart maken.. :)
If you can't solve it it's not a problem..

my stats
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”