EBTST - EBT stats tool

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

harrycompany wrote:Ik vind het programma helemaal prima, maar ik zou in de nederlandse vertaling alleen het woordje plaat gewoon weer voor shortcode vervangen willen hebben. Maar eigenlijk zijn ze beide logisch....

Ik zal eens terugzoeken wat de oorspronkelijke Engelse tekst zegt.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

Uit de eerste vertaalronde: (staat nog in het oude NIG-topic!)
(...)
Plate bingo = Platen (bingo)
(...)
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

Er is aan de help weer een stukje Engelse tekst toegevoegd:

The table under "Lucky bundles" shows the days with more than one hit notes, sorted by hit ratio. For example if a given day you inserted 3 notes and all of them eventually became hits (either active or passive), the hit ratio for that day will be 1, and it will likely appear at the top of the table.

The section "Other hit potential" shows the 10 days with best hit ratios, that could potentially bring more hits to your tally.



De tabel onder "Dagen met veel geluk" laat de dagen zien met meer dan een hitbiljet, gesorteerd naar hitratio. Bij voorbeeld, als je op een bepaalde dag 3 biljetten hebt ingevoerd en die werden uiteindelijk allemaal hits (actief of passief) dan wordt de hitratio voor die dag 1 en zal waarschijnlijk aan de top van de tabel verschijnen.

Het gedeelte "Dagen met hitpotentie" laat de tien dagen met de beste hitratio's zien die waarschijnlijk meer hits kunnen opleveren.



Verbeteringen en opbouwend commentaar zijn welkom!
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
R/J
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2300
Joined: Fri May 16, 2008 12:04 pm
Location: Eindhoven & omgeving, Nederland

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by R/J »

Het gedeelte "Dagen met hitpotentie" laat de tien dagen met de beste hitratio's zien die mogelijk meer hits kunnen opleveren.

En over de platen/shortcode-discussie. Is het niet zo dat A001A1 een shortcode is en A001 een (druk)plaat?
My NIG stats have finally disappeared. My EBTST stats are still available.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

Versie 2:

The table under "Lucky bundles" shows the days with more than one hit notes, sorted by hit ratio. For example if a given day you inserted 3 notes and all of them eventually became hits (either active or passive), the hit ratio for that day will be 1, and it will likely appear at the top of the table.

The section "Other hit potential" shows the 10 days with best hit ratios, that could potentially bring more hits to your tally.



De tabel onder "Dagen met veel geluk" laat de dagen zien met meer dan een hitbiljet, gesorteerd naar hitratio. Bij voorbeeld, als je op een bepaalde dag 3 biljetten hebt ingevoerd en die werden uiteindelijk allemaal hits (actief of passief) dan wordt de hitratio voor die dag 1 en zal waarschijnlijk aan de top van de tabel verschijnen.

Het gedeelte "Dagen met hitpotentie" laat de tien dagen met de beste hitratio's zien die mogelijk meer hits kunnen opleveren.



Verbeteringen en opbouwend commentaar zijn welkom!
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

R/J wrote:Het gedeelte "Dagen met hitpotentie" laat de tien dagen met de beste hitratio's zien die mogelijk meer hits kunnen opleveren.

En over de platen/shortcode-discussie. Is het niet zo dat A001A1 een shortcode is en A001 een (druk)plaat?

Ik zal hem daar eens op nakijken.

Zover ik kan vinden is alles (met betrekking tot deze discussie) goed vertaald.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16951
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Henk Draijer »

Bij mij is het aantal "onbekende biljetten" gedaald tot 5. :lol:
Een biljet met een "Bad short code" is geen "onbekend biljet" meer. :D
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by arjanvs »

Als de tijdanalyse nu ook nog voor elk uur zou zijn dan vind ik het veel beter dan de kruisjes van NIG :D
Misschien ga ik het dan ook wel installeren :wink:
Bollivierke
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1109
Joined: Fri Jan 01, 2010 5:01 am
Location: Belgium

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Bollivierke »

Code: Select all

Cijfers op een rij

9912 biljet(ten) (54.38% van het totaal) hebben 2 cijfers op een rij. 
1222 biljet(ten) (6.70% van het totaal) hebben 3 cijfers op een rij. 
90 biljet(ten) (0.49% van het totaal) hebben 4 cijfers op een rij. 
1 biljet(ten) (0.01% van het totaal) hebben 5 cijfers op een rij. 
Ik vind dit nogal vreemd verwoord want elk biljet heeft toch 11 cijfers op een rij :lol:
Volgens mij moet het zijn "Dezelfde cijfers op een rij"
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

Bollivierke wrote:

Code: Select all

Cijfers op een rij

9912 biljet(ten) (54.38% van het totaal) hebben 2 cijfers op een rij. 
1222 biljet(ten) (6.70% van het totaal) hebben 3 cijfers op een rij. 
90 biljet(ten) (0.49% van het totaal) hebben 4 cijfers op een rij. 
1 biljet(ten) (0.01% van het totaal) hebben 5 cijfers op een rij. 
Ik vind dit nogal vreemd verwoord want elk biljet heeft toch 11 cijfers op een rij :lol:
Volgens mij moet het zijn "Dezelfde cijfers op een rij"
Dat vind ik ook.
De oorspronkelijke Engelse tekst heeft het ook alleen maar over numbers in a row in plaats van the same numbers in a row, daarom is het niemand opgevallen toen we aan het vertalen waren.




Ik heb het doorgegeven op het internationale topic.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by vermeer »

Het gebruikersgemak mag wel wat verhoogd worden. Waar precies te beginnen is zeer onduidelijk.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by eddydevries »

vermeer wrote:Het gebruikersgemak mag wel wat verhoogd worden. Waar precies te beginnen is zeer onduidelijk.
Ja, het duurde bij mij ook een tijd (en van alles uitproberen), voordat ik in de gaten had, dat je elke keer via "Configuratie" je csv-bestanden moet aangeven en downloaden (terwijl ik denk, dat "Configuratie" betekent, dat je daar je instellingen opgeeft en daar opgeslagen wordt/blijft).
Daarna via "BBCode/HTML" aangeven, van welke onderdelen de statistieken gemaakt moeten worden.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

Dat zou inderdaad wel op de homepage van EBTST mogen staan. Het staat wel in het openingsbericht van het Engelse topic.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

Er staat inmiddels een ontwerp-helptekst in het Engelse EBTST-topic. Als die blijft zoals hij is (lees: definitief wordt) zal ik een ontwerp-vertaling maken.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by vermeer »

Dat het niet met Internet Exploxer werkt; bijna onvergevelijk. Ik kan webadres kopieren en plakken met IE, maar niet met Firefox.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”