EBTST - EBT stats tool

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2843
Joined: Sat May 10, 2008 3:45 pm
Location: Roermond (NL)
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Marco1970 »

EBTST is geactualiseerd met de Europa series erin verwerkt. Mooi werk!
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
marcobvm
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 38
Joined: Sat Mar 01, 2008 12:31 am

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by marcobvm »

Allereerst bedankt voor deze leuke tool! Maar volgens deze tool heb ik sinds ik begonnen ben met EBT 180 onjuiste biljetten ingevoerd. :oops: Dat geloof ik gelijk gezien mijn dikke vingers en mindere ogen. Nu is mijn vraag: hoe kan ik deze biljetten (laten) verwijderen?

Alvast bedankt,

Marco
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by jrnsndrs »

marcobvm wrote:Allereerst bedankt voor deze leuke tool! Maar volgens deze tool heb ik sinds ik begonnen ben met EBT 180 onjuiste biljetten ingevoerd. :oops: Dat geloof ik gelijk gezien mijn dikke vingers en mindere ogen. Nu is mijn vraag: hoe kan ik deze biljetten (laten) verwijderen?

Alvast bedankt,

Marco

Niet doen! Dit betekent alleen maar dat de shortcode en het serienummer niet bij elkaar passen. Omdat er in het serienummer zelf een foutcontrole zit (die ook door EBT gebruikt wordt) zitten de fouten waarschijnlijk in de shortcodes. Een hit met een foute shortcode is even geldig als een hit met een goede shortcode.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
User avatar
bren_nmgn
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1686
Joined: Thu Feb 19, 2009 8:16 pm
Location: nijmegen HOLLAND

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by bren_nmgn »

marcobvm wrote:Allereerst bedankt voor deze leuke tool! Maar volgens deze tool heb ik sinds ik begonnen ben met EBT 180 onjuiste biljetten ingevoerd. :oops: Dat geloof ik gelijk gezien mijn dikke vingers en mindere ogen. Nu is mijn vraag: hoe kan ik deze biljetten (laten) verwijderen?

Alvast bedankt,

Marco
Verwijderen is inderdaad niet meteen nodig, meestal zitten de fouten inderdaad in de shortcodes.
(Logisch ook, die zijn dan ook zo klein gedrukt....)
Fouten in serienummers zijn een ander verhaal, maar zelfs die zijn in veel gevallen te achterhalen.

Als het je niet lukt om de fouten te identificeren & te corrigeren mag je ook een mailtje sturen naar het support-team, contact@eurobilltracker.com , we kunnen je daar bij helpen.
what doesn't kill you makes you stronger.....

Join the EBT team on What Pulse

My stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/bren_nmgn/" onclick="window.open(this.href);return false;




feel free to add: facebook

MY PROFILE
marcobvm
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 38
Joined: Sat Mar 01, 2008 12:31 am

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by marcobvm »

Bedankt voor jullie reacties. Ik zal van een lijstje maken van de complete nummers en shorcodes en naar het supporteam sturen.
website
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 83
Joined: Tue Jan 03, 2012 3:19 pm

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by website »

Ik had precies dezelfde vraag :)
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13072
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by vermeer »

Kunnen jullie het supportteam ook een berichtje sturen om een nieuw wachtwoord aan te vragen via je e-mailadres, want ik kan niet meer inloggen.
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Crazy Bob »

vermeer wrote:Kunnen jullie het supportteam ook een berichtje sturen om een nieuw wachtwoord aan te vragen via je e-mailadres, want ik kan niet meer inloggen.
https://nl.eurobilltracker.com/faq/?tab=5;mark=5#5" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb problemen met het inloggen op mijn account.
Je logt in het emailadres en het wachtwoord dat je gekozen hebt toen je je aanmeldde bij EBT.

Als je je wachtwoord vergeten bent: Probeer in te loggen met je emailadres en een onjuist wachtwoord. Je krijgt dan een bericht te zien met een link erin. Als je daarop klikt zal er een bericht naar je emailadres gestuurd worden met daarin een link waarmee je een nieuw wachtwoord kunt instellen. Om veiligheidsredenen kunnen we je je wachtwoord niet rechtstreeks sturen. Het is gecodeerd opgeslagen in de database, dus wij kennen het niet.
EDIT: excuseer, dit is geplaatst in het topic over de stats-tool. In de stats-tool zie ik geen optie "wachtwoord vergeten", dus ik zou dserrano5 even een PM zenden.
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3458
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by wally2cv »

In het gedetailleerd overzicht geen nieuwe 5-jes te vinden
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
User avatar
arjanvs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2959
Joined: Tue Oct 14, 2003 11:09 pm
Location: huizen netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by arjanvs »

Ik vroeg mij af of EBTST net zo uitgebreid is als NIG.
Aangezien Nig door de nieuwe :note-5: vast loopt kan ik mijn minuten en seconde niet meer update.
Als ik dan bij andere users kijk is bij EBTST het lang niet zo uitgebreid voor mijn gevoel.
Zo is het niet te zien per uur zoals bij NIG
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13072
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by vermeer »

Ik krijg geen link; alleen de woorden "Gebruikersnaam/wachtwoord onjuist" boven gebruikersnaam en wachtwoord.
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Crazy Bob »

jrnsndrs wrote:As said, in some CSV files the geographic coordinates have values far outside the ranges 180ºW to 180ºE and 90ºN to 90ºS. It seems that those values are actually 10 times greater than they should so EBTST simply divides them by 10. However, it's recommended that you upload the CSVs just as you downloaded them from the EBT site, without opening them with any spreadsheet program. = Zoals gezegd: In sommige CSV-bestanden komen geografische coordinaten voor die ver buiten 180ºW to 180ºE and 90ºN to 90ºS liggen. Het lijkt erop dat deze coordinaten 10x zo groot zijn als eigenlijk zou moeten, dus EBTST deelt ze door 10. Het wordt echter aangeraden om CSV's te uploaden zoals je ze hebt gedownload, zonder ze te openen met een spreadsheetprogramma.
Hoewel ruim anderhalf jaar geleden, toch maar even opmerken... Ik heb deze melding zelf nog nooit langs zien komen in EBTST, en anderen blijkbaar ook niet :lol:
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16906
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Henk Draijer »

Ik krijg steeds vaker Proxy Error te lezen als ik EBTST zijn werk laat doen. :(
En niet 5 minuten nadat EBTST begonnen is met het sorteren van mijn biljetten,
maar pas na 30 tot 45 minuten. :evil:
User avatar
Marco1970
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2843
Joined: Sat May 10, 2008 3:45 pm
Location: Roermond (NL)
Contact:

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by Marco1970 »

Henk Draijer wrote:Ik krijg steeds vaker Proxy Error te lezen als ik EBTST zijn werk laat doen. :(
En niet 5 minuten nadat EBTST begonnen is met het sorteren van mijn biljetten,
maar pas na 30 tot 45 minuten. :evil:
Inderdaad, de tool is niet altijd even goed bereikbaar, de server heeft het vaak erg druk. Wel merk ik dat als je Firefox gebruikt, je de meeste kans van slagen hebt, al duurt het de ene keer wat langer dan de ander. Maar: geduld is nu eenmaal een schone zaak :wink:
EBT Profile: Marco1970
EBT Check Statistics: Marco1970
User avatar
packbell
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5741
Joined: Sat Mar 10, 2007 3:42 pm
Location: Wageningen (NL)

Re: EBTST - EBT stats tool

Post by packbell »

https://dserrano5.es/ebt/ebtst/information" onclick="window.open(this.href);return false;
Rideo Ergo Sum <"Ik lach, dus ik besta">
-----> Statistieken <-----
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”