Nationale meeting in België/Nederland.

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Nationale meeting in België/Nederland.

Postby Crazy Bob » Tue Oct 17, 2017 4:12 pm

Ik ben vóór weer eens een nationale meeting, of die nu in Den Helder, Appingedam, Oostburg of Vaals is! Ergens anders mag natuurlijk ook :wink:
Rotterdam #3, South Holland #10, NL #38, Int'l #305
My profile

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby eddydevries » Mon Nov 13, 2017 6:37 pm

Crazy Bob wrote:Ik ben vóór weer eens een nationale meeting, of die nu in Den Helder, Appingedam, Oostburg of Vaals is! Ergens anders mag natuurlijk ook :wink:

Het is nog stil hieromheen.

Ik ben zelf nog wel bezig met een meeting, maar daar kunnen in totaal maar 10 mensen mee.
Omdat er uit de rest van Europa ook een aantal komen, weet ik nog niet hoeveel "kaartjes" er voor de Nederlandse EBT-ers overblijven.

Dus een "echte" nationale meeting zou wel mooi uitkomen. (en liefst niet te laat, zodat het bij de internationale meeting in de buurt komt)
Eddy - Den Haag - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1590 +56 triples +1 quadruple = 1647.

Facebook-profile + hyves-profile + postcrossing

GWR7007
Euro-Master
Euro-Master

Postby GWR7007 » Tue Nov 14, 2017 5:08 pm

Ik had al eerder Enschede voorgesteld om daar een meeting te houden.
Maar als alleen je en Crazy Bob zin in een meeting hebben weet ik niet of jullie daar naartoe willen komen.
Eddy had in Enschede wel het stadion van FC Twente als mogelijke plek genoemd maar om daar zeker een tour te krijgen moeten er wel 10 mensen komen. Anders moet je een plek aanvragen bij een tour die al plaats vindt. Dus dat zou een beetje onzeker kunnen zijn.
Anders kunnen we nog steeds naar de Volksbank in Gronau gaan :mrgreen: :mrgreen: . Of met de trein of met de auto (indien er iemand met de auto komt)
Qua eten weet ik (nog steeds; maar heb daar ook niet verder mee bezig gehouden) niets maar als we maar met z'n drieen zijn vind je eigenlijk overal ergens een plek. Dan kun je ook ter plaatse iets zoeken.

Ik had al eerder gezegd dat Enschede misschien een beetje moelijk te bereiken is. Ik had dus ook voorgesteld dat mensen zeggen of ze überhaupt interesse zouden hebben om daar naartoe te gaan. Maar als dan ook weer twee mensen een antwoord geven (en van Eddy en Crazy Bob wist ik al dat ze er belangstelling voor hadden) is dat redelijk weinig.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German, English and Dutch :wink:

Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator

Postby Crazy Bob » Tue Nov 14, 2017 5:55 pm

Ik weet (haast) zeker dat MDeen ook wel te porren is, ik zal 'm op dit topic wijzen :P

En bovendien, als je eenmaal een afzonderlijke topic opent met de titel "NL meeting op [datum] in [plaats]" komen er vanzelf meer mensen op af.
Rotterdam #3, South Holland #10, NL #38, Int'l #305
My profile

MDeen
Euro-Master
Euro-Master

Postby MDeen » Tue Nov 14, 2017 7:27 pm

Ik lees het topic 8) FC Twente interesseert me verder niet zo veel, maar een middagje bijkletsen met een etentje erna vind ik wel ok.

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”