Bug / foutje ?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
hylaba
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Bug / foutje ?

Post by hylaba » Sun Jun 23, 2013 8:43 pm

Wel ik was daarnet wat stats aan het bekijken.
En kwam bij het volgende :

De stad Antwerpen gelegen in provincie Antwerpen in België. = Correct
https://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=3827" onclick="window.open(this.href);return false;

De stad Antwerpen gelegen in gemeente Duffel. = NIET Correct = De gemeente duffel ligt in de provincie Antwerpen.
https://nl.eurobilltracker.com/profile/?city=194967" onclick="window.open(this.href);return false;

Info : http://nl.wikipedia.org/wiki/Duffel" onclick="window.open(this.href);return false;

eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator

Re: Bug / foutje ?

Post by eddydevries » Sun Jun 23, 2013 9:09 pm

Als ik de hit bekijk, heb ik een idee waardoor dat gebeurd is.
Ananasius heeft het biljet verkeerd ingevoerd: als "stad": Antwerpen, maar met de postcode van Duffel.

Ik denk dat de biljetten ingevoerd hadden moeten worden als "Duffel" en niet als "Antwerpen".
Als dit klopt, zal dit profiel gemerged moeten worden in het profiel van Duffel.
Eddy - Den Haag - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1673 +59 triples +1 quadruple = 1733.

Facebook-profile + hyves-profile + postcrossing

hylaba
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by hylaba » Sun Jun 23, 2013 9:11 pm

eddydevries wrote:Als ik de hit bekijk, heb ik een idee waardoor dat gebeurd is.
Ananasius heeft het biljet verkeerd ingevoerd: als "stad": Antwerpen, maar met de postcode van Duffel.

Ik denk dat de biljetten ingevoerd hadden moeten worden als "Duffel" en niet als "Antwerpen".
Als dit klopt, zal dit profiel gemerged moeten worden in het profiel van Duffel.
Klopt inderdaad. Is er iemand hier die dat kan doen? of moet dat ergens anders doorgegeven worden ?

jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master

Post by jrnsndrs » Sun Jun 23, 2013 9:13 pm

En anders is dit de plaats om dit soort fouten te melden.
(Forumoverzicht > Feedback and development > Incorrect dots and inaccuracies among city profiles)
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-

hylaba
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training

Post by hylaba » Sun Jun 23, 2013 9:24 pm

oke, heb het daar doorgegeven :)
Bedankt Eddy

BaliBennie
Forum Moderator
Forum Moderator

Post by BaliBennie » Sun Jun 23, 2013 10:49 pm

We hebben nu het foute Antwerpen (gemeente Duffel) samengevoegd met de Stad Antwerpen. Dit heeft echter de problemen met deze hit niet geheel opgelost.
Helaas heeft Ananasius een foute locatie opgegeven. Maar voor het team van City Managers dat de databank van locaties onderhoud telt de opgegeven plaatsnaam als leidraad. In dit geval dus Antwerpen, de foute postcode 2570 wordt dan genegeerd.

Het is gebruikelijk dat locaties die niet kloppen ook geen exacte coördinaten krijgen. Dat is de reden dat de hitlijn nog steeds niet klopt. Dat het een 0-kilometerhit is lijkt me verder wel kloppen, want een lokale hit binnen Duffel is het meest aannemelijk.

We hopen dat Ananasius zijn biljet(ten) wil aanpassen zodat er wel een goede oplossing komt voor dit probleem.

BaliBennie
Admin Eurobilltracker Support Team
Visit my homepage to see my statistics, maps and more!

Look at my 5 years statistics

Er gaat niets boven Groningen EBT

Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”