EBT folder

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
hylaba
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 54
Joined: Sun Jun 09, 2013 12:27 pm

EBT folder

Post by hylaba »

Wel, enkele dagen geleden kwam ik op het idee om een foldertje te maken.
Deze zou ik dan kunnen afgeven aan mensen (EBT promotie) of aan potentiële wisselaars(om niet als witwasser aangezien te worden).

Ik ben vandaag wat beginnen knutselen in Photoshop en dit is het huidige resultaat.
Nu weet ik niet of dit allemaal zomaar mag? Ik bedoel mag ik zo een foldertje maken en uitdelen aan wie ik wil ?
Kan een moderator hierop antwoord geven ?

In bijlage de stand van zaken. suggesties mogen altijd :)
Image
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Re: EBT folder

Post by Ralf »

Om een A4 in een supermarkt op het prikbord op te hangen kan je denk ik het beste iets maken met onderaan verticaal een x aantal keer de website waar je in kan knippen zodat ze de url er af kunnen scheuren. Zo kunnen mensen thuis het is bekijken. Want als ze de site url zien of iets over lezen ter plekken dan zijn ze de site thuis alweer vergeten denk ik.
jrnsndrs
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2118
Joined: Wed Feb 13, 2008 8:27 pm
Location: Tilburg
Contact:

Re: EBT folder

Post by jrnsndrs »

Of een QR-code maken.

Ik denk wel dat het netjes is als de QR-code en het internet-adres vlak bij elkaar staan.



Als het gaat om zelf flyeren moet je mogelijk ook in de plaatselijke verordeningen van je gemeente kijken... Zie dit verhaal.
"of all wars, religious wars are the most detestable, since they are waged for no tangible gain, but only to impose a set of arbitrary credos on another."
--- Unspiek baron Bodissey.

-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: EBT folder

Post by luckbox »

Je hebt het mooi gemaakt met Photoshop. Ik zou wel het afbreken van woorden proberen te voorkomen, zoals lo-caties, dri-jfveer en Euro-billtracker. Ook zou ik de URL van de website duidelijker vermelden (zoals Ralf ook al zei), bijvoorbeeld door bovenaan de folder http://www.eurobilltracker.com" onclick="window.open(this.href);return false; in het blauw te typen in plaats van Eurobilltracker.

Behalve afgeven aan mensen kun je je folder ook op openbare plekken achterlaten, zoals in het openbaar vervoer of in een cafe. Succes met flyeren!
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”