Nieuwe Rabo automaten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Nieuwe Rabo automaten

Post by ludofaki »

Bij ons in het dorp (Nieuw-weerdinge) is de Rabo automaat vervangen, omdat ie vaak stuk was. Ik zag nu dat ik zelf kan kiezen hoeveel ik van elke waarde je wilt.

Worden alle automaten binnenkort vervangen? Ook automaten met meer biljetten als :note-10: :note-20: :note-50: ?
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by vermeer »

Laat ik het zo zeggen. Je mag nog blij zijn dat een nieuwe automaat wordt geplaatst, want meestal verdwijnen ze juist. En als er vervangende apparaten komen dan meestal in supermarkten die dus alleen tijdens openingstijden van de winkel bereikbaar zijn.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by ludofaki »

vermeer wrote:Laat ik het zo zeggen. Je mag nog blij zijn dat een nieuwe automaat wordt geplaatst, want meestal verdwijnen ze juist. En als er vervangende apparaten komen dan meestal in supermarkten die dus alleen tijdens openingstijden van de winkel bereikbaar zijn.

Ik klaag toch ook niet? ;) Eerlijk gezegd denk ik niet dat ze die automaat snel weghalen, ze hebben juist een jaar of drie geleden een aanbouw aan het dorpsautomaat gemaakt waar die automaat in zit (is gewoon een buiten automaat)

Ik vraag me het alleen af, want als je bij zo'n binnen automaat mg met :note-10: :note-50: :note-100: :note-200: bent en je pint €200 kun geen 2* :note-100: of 1* :note-200: krijgen
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by vermeer »

Laat ik het zo stellen. Als Nieuw Weerdinge een supermarkt had, dan was de geldautomaat verdwenen en of helemaal verdwenen of naar de supermarkt gegaan. Ben benieuwd of de geldautomaat in Barger-Compascuum er nog steeds is. Kan ik daar nog eens nummer 1 worden. (Niet dat het belangrijk is) En dan kan ik Duitsland nog eens binnenvallen.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by eddydevries »

ludofaki wrote:Bij ons in het dorp (Nieuw-weerdinge) is de Rabo automaat vervangen, omdat ie vaak stuk was. Ik zag nu dat ik zelf kan kiezen hoeveel ik van elke waarde je wilt.

Worden alle automaten binnenkort vervangen? Ook automaten met meer biljetten als :note-10: :note-20: :note-50: ?
Het is leuk om te zien dat een bank iets in het voordeel van EBT-ers doet. Nu kunnen we "Nieuw-Weerdinge" toevoegen aan de lijst met "vrije biljetkeuze"-automaten :D .
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by ludofaki »

vermeer wrote:Laat ik het zo stellen. Als Nieuw Weerdinge een supermarkt had, dan was de geldautomaat verdwenen en of helemaal verdwenen of naar de supermarkt gegaan. Ben benieuwd of de geldautomaat in Barger-Compascuum er nog steeds is. Kan ik daar nog eens nummer 1 worden. (Niet dat het belangrijk is) En dan kan ik Duitsland nog eens binnenvallen.
We hebben een supermarkt hoor :P Geen idee waarom ze dat hok hebben gebouwd bij het dorpshuis (tegenover supermarkt nota bene)
In Barger Compas is een buiten automaat, afgelopen vrijdag was ie er nog :P Als je de grens er over gaat (via A37/B403) rechts richting Schöninghsdorf zit een Volksbank. Heb er vrijdag nog 20x :note-5: uitgehaald waarvan 16 UNC
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by ludofaki »

eddydevries wrote:
ludofaki wrote:Bij ons in het dorp (Nieuw-weerdinge) is de Rabo automaat vervangen, omdat ie vaak stuk was. Ik zag nu dat ik zelf kan kiezen hoeveel ik van elke waarde je wilt.

Worden alle automaten binnenkort vervangen? Ook automaten met meer biljetten als :note-10: :note-20: :note-50: ?
Het is leuk om te zien dat een bank iets in het voordeel van EBT-ers doet. Nu kunnen we "Nieuw-Weerdinge" toevoegen aan de lijst met "vrije biljetkeuze"-automaten :D .
Waar is die lijst? :wink:
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by vermeer »

Als je op Google Maps supermarkt invoert, dan krijg je alle supermarkten te zien. Dat is dus niet helemaal waar. Ha, ik zie dat Nieuw Weerdinge een Spar heeft. Niet mijn favoriete winkel, maar beter iets dan niets.
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2044
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by MDeen »

ludofaki wrote:Bij ons in het dorp (Nieuw-weerdinge) is de Rabo automaat vervangen, omdat ie vaak stuk was. Ik zag nu dat ik zelf kan kiezen hoeveel ik van elke waarde je wilt.

Worden alle automaten binnenkort vervangen? Ook automaten met meer biljetten als :note-10: :note-20: :note-50: ?
Hadden jullie nog zo'n oude automaat:
Image

en is die vervangen door een nieuwe:
Image

Die actie is al een aantal jaren aan de gang. Wat de redenen zijn om sommige automaten op bedrag+biljetkeuze te zetten en sommige op vrije biljetkeuze weet ik niet, maar het is iig fijn voor je dat ze bij jullie niet voor die laatste optie gekozen hebben.
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by ludofaki »

MDeen wrote:
ludofaki wrote:Bij ons in het dorp (Nieuw-weerdinge) is de Rabo automaat vervangen, omdat ie vaak stuk was. Ik zag nu dat ik zelf kan kiezen hoeveel ik van elke waarde je wilt.

Worden alle automaten binnenkort vervangen? Ook automaten met meer biljetten als :note-10: :note-20: :note-50: ?
Hadden jullie nog zo'n oude automaat:
Image

en is die vervangen door een nieuwe:
Image

Die actie is al een aantal jaren aan de gang. Wat de redenen zijn om sommige automaten op bedrag+biljetkeuze te zetten en sommige op vrije biljetkeuze weet ik niet, maar het is iig fijn voor je dat ze bij jullie niet voor die laatste optie gekozen hebben.

Er zat al zon nieuwe automaat. Die was erg vaak stuk. De laatste tijd valt het mee, en sinds kort zit deze functie er ook op. Geen idee of de automaat dan is verandert of alleen de software.

Ik dacht dat het een ander soort automaat was.
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by eddydevries »

ludofaki wrote:
eddydevries wrote:
ludofaki wrote:Bij ons in het dorp (Nieuw-weerdinge) is de Rabo automaat vervangen, omdat ie vaak stuk was. Ik zag nu dat ik zelf kan kiezen hoeveel ik van elke waarde je wilt.

Worden alle automaten binnenkort vervangen? Ook automaten met meer biljetten als :note-10: :note-20: :note-50: ?
Het is leuk om te zien dat een bank iets in het voordeel van EBT-ers doet. Nu kunnen we "Nieuw-Weerdinge" toevoegen aan de lijst met "vrije biljetkeuze"-automaten :D .
Waar is die lijst? :wink:
Die lijst (van MDeen) heb ik in dit bericht vermeld. Maar of die sindsdien bijgehouden is............
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2044
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by MDeen »

Ik heb recentelijk nog eens gecontroleerd met de Rabobank site ("naar uw bank") of geldautomaten nog aanwezig waren. Daarmee heb ik er heel wat verwijderd. :x Maar echte updates zijn er niet veel.
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Nieuwe Rabo automaten

Post by luckbox »

Best jammer, ik heb je site toch regelmatig gebruikt. Het ging mij dan niet zozeer om informatie over waar automaten zitten (dat kan ik zelf wel opzoeken op de sites van banken of via google), maar vooral waar :note-5: in de ATM zit en soms welke automaat ik moest hebben voor de retailmix.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”