De nieuwe gele geldautomaten

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by ludofaki »

Als Regiobank klant heb ik nooit gebruik kunnen maken van stortingsautomaten, maar nu alle banken gezamelijk Geldmaten hebben... Zou ik dan ook als Regiobank klant bij een Geldmaat kunnen storten?
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2044
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by MDeen »

Ik denk het wel. Ik zou zeggen: probeer het eens uit, je ziet snel genoeg of je een optie "storten" hebt.
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Mk1992 »

https://www.geldmaat.nl/geldautomaten/planning/stein/

Nu gaat het hard, in een buurgemeente gaan alle rabo-automaten eruit voor eind februari.
Blijven 4 geldmaten en 2 ABN-units waarvan ik de plek niet ken over.

Spoeling wordt dun zo!
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by luckbox »

Bij mij in de buurt komt er een opname-stortingsautomaat van Geldmaat bij een winkelcentrum waar tot op heden geen enkele automaat zat. Was wel hard nodig, want de Rabobank had 2 jaar geleden de laatste automaten in die buurt al verwijderd vanwege het gevaar van plofkraken voor omwonenden. Misschien houdt dit ook wel verband met het sluiten van sealbag automaten, ondernemers kunnen hun geld daardoor moeilijker afstorten.

Nu nog automaten met :note-5: erbij, die zou Geldmaat halverwege dit jaar in verschillende automaten gaan aanbieden. Maar dat mag eerder nu ING geen geldbestellingen aan particulieren meer aanbiedt en daar over 2 maanden ook mee stopt voor zakelijke klanten.
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4186
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Elmo »

luckbox wrote: Sat Jan 23, 2021 4:28 pmNu nog automaten met :note-5: erbij, die zou Geldmaat halverwege dit jaar in verschillende automaten gaan aanbieden.
De eerste Geldmaat-ATM met :note-5: erin is een feit! :D

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=209407723
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by luckbox »

Elmo wrote: Sat Jan 23, 2021 5:55 pm
luckbox wrote: Sat Jan 23, 2021 4:28 pmNu nog automaten met :note-5: erbij, die zou Geldmaat halverwege dit jaar in verschillende automaten gaan aanbieden.
De eerste Geldmaat-ATM met :note-5: erin is een feit! :D

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=209407723
Dat is wel heel snel, binnen 1,5 uur na mijn post van hierboven :D Ben je er bij toeval achter gekomen dat deze automaat :note-5: gaf? In Google Streetview zie ik dat deze Geldmaat er in ieder geval in augustus 2020 al zat, dus waarschijnlijk zijn de :note-5: onlangs toegevoegd. En voor de invoering van Geldmaten was dit een ING automaat.

Misschien ook even posten in het topic "Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?" ? Er zullen vast EBT-ers zijn die andere Geldmaten willen gaan proberen (ik heb er zelf afgelopen week nog eentje geprobeerd waar ik nog niet geweest was, dat was voorheen ook een ING opname-automaat).
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4186
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Elmo »

Dat was inderdaad toeval! Ik had hem ook helemaal niet op deze locatie verwacht, want voorheen was dit een ING-ATM, en heel vroeger zelfs een Postbank-ATM! En afgelopen dinsdagavond had hij alleen nog :note-10: :note-20: :note-50: , dus dit is zeer recent!

Ik kan in de Geldmaat-locatiewijzer (nog) niet filteren op aanwezigheid van :note-5: , dus ik roep iedereen op om alle Geldmaten in de regio te verkennen en verslag uit te brengen!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1942
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by HBoZ »

Mooie ontdekking :)
Zeker voor Leidense ebters :lol:
De hamvraag is: hoe ben je er achter gekomen, is het keuzemenu verandert???
En hoeveel kan je er in 1x uittrekken??? Als er maar 1 per keer uit komt....
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4186
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Elmo »

Als je ander bedrag kiest dan staat er een minimumbedrag aangegeven dat je kunt opnemen. Als dat €5 dan zitten er dus :note-5: in. Verder kun je maximaal 8x :note-5: per opname krijgen, net als vroeger bij de (niet vrije) biljetkeuze van de Rabo.
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2044
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by MDeen »

Elmo wrote: Sat Jan 23, 2021 7:32 pm
Ik kan in de Geldmaat-locatiewijzer (nog) niet filteren op aanwezigheid van :note-5: , dus ik roep iedereen op om alle Geldmaten in de regio te verkennen en verslag uit te brengen!
Dan kan ik mijn wiki met geldautomaten ook bij gaan werken. Daar heb ik al een hele tijd niets meer aan gedaan.

Ik heb een speciale pagina voor de Geldmaat gemaakt.
Laat maar komen die updates. Ook als je weet van automaten die verdwenen of omgebouwd zijn.
User avatar
borreljan
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2215
Joined: Mon Nov 26, 2007 10:53 pm
Location: Enkhuizen, The Netherlands
Contact:

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by borreljan »

In Enkhuizen
Geldmaat Koperwiekplein 32 1602NK :note-10: :note-20: :note-50: Buiten 07.00 - 23.00 uur alleen geld opnemen bedrag + biljetkeuze
Geldmaat Molenweg 5 1601SR :note-10: :note-20: :note-50: Buiten 07.00 - 23.00 uur alleen geld opnemen bedrag + biljetkeuze
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4186
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Elmo »

MDeen wrote: Sat Jan 23, 2021 10:46 pm Dan kan ik mijn wiki met geldautomaten ook bij gaan werken. Daar heb ik al een hele tijd niets meer aan gedaan.

Ik heb een speciale pagina voor de Geldmaat gemaakt.
Laat maar komen die updates. Ook als je weet van automaten die verdwenen of omgebouwd zijn.
Bij dezen:
Elmo wrote: Sun Jan 24, 2021 5:47 pm Ik ben even de Geldmaat-ATM's van Leiden afgegaan, en dit zijn mijn bevindingen:

Kooilaan: daar ging mijn pas er niet in, dus nog onbekend;
Haarlemmerstraat: :note-10: :note-20: :note-50:
Stille Mare: :note-5: :note-10: :note-20: :note-50: , dus de tweede ATM met :note-5:! :D
Opaalstraat: :note-10: :note-20: :note-50: ;
Montgomerystraat: :note-10: :note-20: :note-50: .
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
User avatar
erasmuston
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 14234
Joined: Fri Jan 27, 2006 10:31 am
Location: Leiden, the Netherlands

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by erasmuston »

Geldmaat AH Koudekerk aan de Rijn :note-20: :note-50:
Geldmaat AH Hooigracht Leiden :note-20: :note-50:
Geldmaat AH De Kempenaerstraat Oegstgeest :note-20: :note-50:
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4186
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Elmo »

En de Geldmaat in de AH aan de Soestdijkkade in Leiden heeft ook alleen maar :note-20: en :note-50: . Ik vermoed dat dit voor alle bijzet-ATM's geldt, dus voor alle ATM's in de AH en ook alle ATM's in de buurtsupertjes in de kleinere plaatsen. Uiteraard kan ik me hier vergissen, dus probeer ook deze ATM's vooral uit!
Of all the words of mice and men, the saddest are 'It might have been.' - Kurt Vonnegut
Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: De nieuwe gele geldautomaten

Post by Mk1992 »

Elmo wrote: Sat Jan 23, 2021 5:55 pm
luckbox wrote: Sat Jan 23, 2021 4:28 pmNu nog automaten met :note-5: erbij, die zou Geldmaat halverwege dit jaar in verschillende automaten gaan aanbieden.
De eerste Geldmaat-ATM met :note-5: erin is een feit! :D

https://nl.eurobilltracker.com/notes/?id=209407723
Binnen (in een winkel of met stortfunctie) of buiten die automaat?
Misschien dat we ze zo sneller kunnen herkennen.
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”