Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by vermeer »

Er zijn signalen dat er nieuwe biljetten zijn met de handtekening van Christine Lagarde. Vooral :note-5: in Spanje (begin EC) en zelfs :note-10: en :note-20:. Laat dit een landingsbaan zijn voor meldingen van zulke biljetten.
User avatar
JRR
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 477
Joined: Mon Nov 26, 2007 5:59 pm
Location: Purmerend, The Netherlands

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by JRR »

Vorige week het eerste :note-10: biljet ontvangen met de handtekening van Lagarde. Shortcode W003. Biljetten van :note-100: zijn er trouwens ook al met de Lagarde handtekening voor zover je die tegen gaat komen in Nederland...
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by GWR7007 »

In Duitsland kom je toch nog makkelijker aan :note-5: . Dus heb ik intussen al twee Lagarde- :note-5: mogen invoeren. Beide waren Oostenrijkse biljetten (N020/NC) en gezien hun nog jonge leeftijd al tamelijk gebruikt. Volgens mij werden de N/NC ook in :flag-at: in omloop gebracht.
Mijn moeder heeft intussen ook al eentje ontvangen (buurt van Frankfurt) maar dat biljet is ook Oostenrijks.

:note-10: W/W of :note-20: R/RP heb ik nog niet voorbij zien komen. :note-100: voer ik af en toe wel in maar ik denk dat er nog veel UNC-Draghi briefjes liggen dus voordat ik een Lagarde ontvang zal het nog even duren :lol:
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by vermeer »

Mijn vermoeden is dan die nieuwe 5jes vooral in de grensstreek zullen opduiken, maar ik geef Groningen zeker een kans.
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16950
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by Henk Draijer »

vermeer wrote: Mon Oct 12, 2020 4:28 pm Mijn vermoeden is dan die nieuwe 5jes vooral in de grensstreek zullen opduiken, maar ik geef Groningen zeker een kans.
Helemaal gelijk, ik woon aan de grens van Nederland (de westgrens aan de Noordzee) :wink:
en heb vanochtend in de kassa van de Zandvoortse Apotheek een :note-5: met de handtekening van Christine Lagarde gevonden.
N020D3 / NC**********
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by vermeer »

Tja die toeristen komen nog steeds naar Zandvoort aan Zee toe?! Dan bent U misschien wel 1 van de eersten; misschien de allereerste. Zeker van het forum. Ik heb nog steeds niets! :D :flag-nl:
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16950
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by Henk Draijer »

vermeer wrote: Sun Nov 01, 2020 10:35 am Tja die toeristen komen nog steeds naar Zandvoort aan Zee toe?! Dan bent U misschien wel 1 van de eersten; misschien de allereerste. Zeker van het forum. Ik heb nog steeds niets! :D :flag-nl:
Toeristen, vooral Duitse, komen hier het hele jaar door, al zijn het er nu veel minder natuurlijk.
Als ze in de apotheek medicijnen kopen betalen ze bijna altijd contant.

P.S. vermeer, ik ben geen U hoor, jou/jij vind ik ook goed. :wink:
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by vermeer »

Henk: geen kwaad woord hoor, maar ik heb zeker hier respect voor iedereen, dus ik ben niet zo van de jij en andere uitingen. Ik zit met het probleem, dat ik dit jaar nog niet in Duitsland ben geweest. Ik heb nog 2 dagretours. Ik moet dus naar een station hebben die vlak bij de grens is. Dan blijft er maar 1 plaats over en zeker als ik onderweg nog andere steden wil bezoeken in de hoop van die nieuwe handtekening te vinden.
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by GWR7007 »

Bij mij in Münster heb ik gemiddeld 2 Lagardes in een bundel (100x :note-5: ) zitten. Deze biljetten ontvang ik door gebruik te maken van de wisselfunctie bij opname-stortingsautomaten van de Sparkasse in Münster (je moet een rekening van de Sparkasse uit Münster hebben om hiervan gebruik te kunnen maken). Volgens mij geven deze automaten ook biljetten die daar gestort worden ook weer in roulatie.
Ik had aan het begin van de week een bundel met 10% Lagarde biljetten. Dit bundel heb ik bij een opname-automaat opgenomen. Vaak zie ik echter nog geen Lagarde briefjes dus om er zeker van te zijn ze in Duitsland te ontvangen zal het waarschijnlijk nog een tijdje duren.
Hoewel de situatie in het Noordwesten van Nedersaksen ook weer anders kan zijn ("invloedssfeer" van een andere vestiging van de Deutsche Bundesbank dan bij mij in Münster) :wink:
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1942
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by HBoZ »

Retail in Arnhem heeft haar ook al :D
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1942
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by HBoZ »

vermeer wrote: Mon Oct 12, 2020 4:28 pm Mijn vermoeden is dan die nieuwe 5jes vooral in de grensstreek zullen opduiken, maar ik geef Groningen zeker een kans.
Ik denk t ook :lol:
3513
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 44
Joined: Mon Mar 21, 2016 10:01 pm

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by 3513 »

Vandaag deze :note-20: ontvangen als wisselgeld in Utrecht, met de nieuwe handtekening van Lagarde.

Normaal let ik daar eigenlijk niet op, maar het viel me op dat het serienr. begon met “RP”, nog nooit gezien. En op de andere kant dus de nieuwe handtekening :)
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by vermeer »

:note-5: N020 / NC
:note-20: R013 / RP
:note-50: U026 / UB

Ik twijfel of dat biljet op 11 september 2020 wel een Lagarde is, maar het is het enige biljet met 5;2013;E in mijn kladblok / database!
User avatar
jaibee16
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 837
Joined: Thu Oct 14, 2004 10:02 am
Location: Lemmer (Fryslan=Friesland) , The Netherlands

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by jaibee16 »

Ook hier in Lemmer een :note-20: RP met handtekening van Lagarde.... via Duitse :flag-de: toeristen?
PROUD TO BE A MEMBER OF THE FRISIAN (EBT)- TOP 10.
One live, live it !
User avatar
cornjac
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16225
Joined: Wed Aug 18, 2004 7:29 pm
Location: Bergen op Zoom Nederland

Re: Nieuwe handtekening van Christine Lagarde meldingen

Post by cornjac »

Via ING heb ik een € :note-50: U026C UB mogen ontvangen!!!!
EBT-ing is a joy for ever.
Stats: https://dserrano5.es/ebt/ebtst/stats/cornjac" onclick="window.open(this.href);return false;
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”