Gratis bankrekening met bonus geld

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Gratis bankrekening met bonus geld

Post by HBoZ »

Wat houdt de actie in?

Je kunt € 40 ontvangen als je een gratis Open Betaalrekening opent en minimaal € 300 stort. Deze actie geldt voor alle nieuwe klanten die voldoen aan alle voorwaarden.

Als klant profiteer je van de volgende voordelen:

Gratis Open Betaalrekening.
Gratis betaalpas.
Telefonische ondersteuning dagelijks van 8.00 tot 22.00 uur.
Je binnenlandse overboekingen en binnen de EU in euro’s zijn gratis.

Hoe ontvang ik mijn € 40?

Het is heel simpel:

Open je Open Betaalrekening uiterlijk op 15 februari 2021. In het aanmeldproces voor nieuwe klanten is automatisch de actiecode VALENTIJN40 ingevuld. Als dit niet het geval is, dan kun je het zelf invullen in het actiecodeveld.
Stort uiterlijk op 8 maart 2021 minimaal € 300 op je rekening.
Je kunt ons ook bellen om klant te worden. Bel hiervoor naar +31 (0)70 7007 518.
Houd er rekening mee dat het nodig is om aan alle volgende voorwaarden te voldoen:

* Je moet fiscaal inwoner zijn van Nederland met een correspondentieadres in Nederland.
* Een Open Betaalrekening openen in de periode van 4 tot en met 15 februari 2021.
* De rekening activeren, de documentatie naar behoren invullen en ondertekend opsturen en uiterlijk 8 maart 2021 minimaal € 300 storten. Dit bedrag moet je laten staan tot de datum van betaling van de vergoeding (het saldo mag niet afkomstig zijn van een andere Openbank-rekening).
* Er wordt slechts één vergoeding uitbetaald aan elke nieuwe klant die aan de voorwaarden voldoet.
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1938
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Gratis bankrekening met bonus geld

Post by HBoZ »

Gratis 40€ bij het openen van een gratis bankrekening met bankkaart. Kijk dus snel op openbank punt nl :wink:
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Gratis bankrekening met bonus geld

Post by luckbox »

Ik raad iedereen aan om de voorwaarden wel goed te lezen. Volgens hun site is Openbank bijvoorbeeld lid van het Spaanse depositogarantiefonds en betaal je kosten wanneer je meer dan 5x per maand geld opneemt.

De actieperiode is volgens mij ook voorbij inmiddels.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”