Hoera m'n 1e hit!!

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 495
Joined: Tue Jul 16, 2002 3:12 pm
Location: Oegstgeest, NL
Contact:

Hoera m'n 1e hit!!

Post by Wouter1 »

€ 10,- ingevoerd op 2002-07-08 (12:28:37) in Oegstgeest is weer opgedoken in Bedum op 2002-08-23 (17:41:17). :D :D :D :D

De user heeft zich op 23-8-2002 aangemeld en heeft met 4 biljetten z'n eerste hit te pakken (25%!!!!!). Ikzelf heb 296 biljetten ingevoerd: mijn percentage ligt dus op 0,34%.

Aangezien de distance niet wordt weergegeven: Oegstgeest - Bedum is 226km. daar heeft dit € 10,- biljet 46 dagen over gedaan (What took you so long, baby?). Dat is 4,9 km per dag. Gemiddelde snelheid 200 meter per uur.

Op naar de volgende hit :wink:
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Re: Hoera m'n 1e hit!!

Post by HNL »

Wouter1 wrote:Op naar de volgende hit :wink:
Hm, stuur mij ook eens een biljet op, ik zit met smart te wachten op m'n eerste hit :wink: :cry: .
User avatar
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 495
Joined: Tue Jul 16, 2002 3:12 pm
Location: Oegstgeest, NL
Contact:

Post by Wouter1 »

Het is echt helemaal eerlijk gegaan.
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

Wouter1 wrote:Het is echt helemaal eerlijk gegaan.
Had je de url van de EBTsite op het biljet geschreven??

HNL, blijven biljetten ingeven ... ooit zal het moment komen ...
Aja, vanwaar haal jij in godsnaam al die 500 E biljetten, als ik zo nieuwsgierig mag zijn :?: Toch een vriend/vriendin die bij een bank werkt gevonden? Of gewoon heel rijk de laatste tijd :wink: :?:
User avatar
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 495
Joined: Tue Jul 16, 2002 3:12 pm
Location: Oegstgeest, NL
Contact:

Post by Wouter1 »

bhoeyb wrote:Had je de url van de EBTsite op het biljet geschreven??
De eerste weken heb ik dat gedaan, ja.
Ik heb geen biljetten van € 500,-
Een keer moest € 1800,- van mijn werkgever afrekenen >>> daar zaten een heel stel € 100,- biljetten tussen. Die kon ik dus mooi invoeren :-)
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

bhoeyb wrote:HNL, blijven biljetten ingeven ... ooit zal het moment komen ...
Aja, vanwaar haal jij in godsnaam al die 500 E biljetten, als ik zo nieuwsgierig mag zijn :?: Toch een vriend/vriendin die bij een bank werkt gevonden? Of gewoon heel rijk de laatste tijd :wink: :?:
Kijk, ik mag dan wel gefrustreerd raken dat ik geen hit krijg, dan ga ik mijn lot maar zoeken in statistieken, waaronder de "average bill value". Neen het, ik ben niet rijk, heb geen connecties in de bankwereld (daar baal ik goed van, want dan zou het heel rap moeten kunnen gaan (ook met hits :evil: )), maar kan je wel met een gerust hart verzekeren dat het 100% echte bankbiljetten zijn.
Last edited by HNL on Tue Aug 27, 2002 11:46 pm, edited 1 time in total.
User avatar
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 985
Joined: Mon Aug 05, 2002 3:33 pm
Location: Belgium, Izegem
Contact:

Post by Skylimit »

Eigenaardig dat sommige gebruikers duizenden biljetten ingeven en toch lang moeten wachten op een hit (TC heeft ook pas zijn eerste te pakken) en anderen quasi onmiddellijk prijs hebben ...

Ik vind het anders ook wel leuk om te zien hoe anderen hun eerste scoren. Twee referrals hadden quasi onmiddellijk prijs, één in Leuven en één en Gent. De hit van Disturbed in Gent, aangebracht door bhoeyb.
De eerste echt drievoudige hit in Duitsland is ook een hele mooie, telkens 300km.

En deze van vandaag is ook een mooie Helmond naar Doornik (B), vooral omdat deze volgens de routeplanner vlak voorbij mijn voordeur moet gepasseerd zijn (tenzij het biljet in een sportvliegerke zat, dan was het boven mijn dak) Is dit de eerste Holland-België hit ?
Time is on our side ...
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

bhoeyb wrote:HNL, blijven biljetten ingeven ... ooit zal het moment komen ...
Aja, vanwaar haal jij in godsnaam al die 500 E biljetten, als ik zo nieuwsgierig mag zijn :?: Toch een vriend/vriendin die bij een bank werkt gevonden? Of gewoon heel rijk de laatste tijd :wink: :?:
Niet gezond meer zeg, jij mag je dan wel verbazen over de waarde van de biljetten, maar ik zit hier met verbazing weer naar je aantallen te kijken. Je staat inmiddels iets van 2600 biljetten voor.... :? Toch weer drie Belgen in de top 3 he...
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

HNL wrote:Niet gezond meer zeg, jij mag je dan wel verbazen over de waarde van de biljetten, maar ik zit hier met verbazing weer naar je aantallen te kijken. Je staat inmiddels iets van 2600 biljetten voor.... :? Toch weer drie Belgen in de top 3 he...
Bwa ja, eens je op dreef gekomen bent, is het moeilijk om te minderen :? . Op naar nr. 1 zou'k zeggen :D :wink:
User avatar
emmem
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 974
Joined: Sat Feb 23, 2002 2:02 pm
Location: Brussels
Contact:

Post by emmem »

bhoeyb wrote:
HNL wrote:Niet gezond meer zeg, jij mag je dan wel verbazen over de waarde van de biljetten, maar ik zit hier met verbazing weer naar je aantallen te kijken. Je staat inmiddels iets van 2600 biljetten voor.... :? Toch weer drie Belgen in de top 3 he...
Bwa ja, eens je op dreef gekomen bent, is het moeilijk om te minderen :? . Op naar nr. 1 zou'k zeggen :D :wink:
Bhoeyb, als je het ritme van de voorbije 15 dagen kunt aanhouden ben je de binnen nog geen halve maand eerste user die de score van 10.000 briefjes haalt. :P

Ik, van mijn kant, hoop tegen overmorgen nog 4 briefjes te kunnen bemachtigen. Dan heb ik precies 1000 briefjes om de maand mee af te sluiten. :)
Guest

Post by Guest »

emmem wrote:Ik, van mijn kant, hoop tegen overmorgen nog 4 briefjes te kunnen bemachtigen. Dan heb ik precies 1000 briefjes om de maand mee af te sluiten. :)
'k Heb net even zitten rekenen, maar ik heb deze maand bijna net zoveel biljetten ingegeven als in de afgelopen zeven maanden bij elkaar (2160 in de afgelopen maand). Met een ritme van 100 biljetten invoer per 20 minuten betekend dit dat er ruim 7 uur in het invoeren is gaan zitten 8O ... Kun je nagaan wat bhoeyb en vangelis aan tijd kwijt zijn... Maar goed, daar staan dan ook wat hits tegenover :? .
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Ok, ok, vergeten in te loggen :? :?
FlyinFoxx

Post by FlyinFoxx »

hup HNL....de enige nederlander in de top 10
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

emmem wrote: Bhoeyb, als je het ritme van de voorbije 15 dagen kunt aanhouden ben je de binnen nog geen halve maand eerste user die de score van 10.000 briefjes haalt.
Dat zal niet gebeuren denk ik. Aangezien ik volgende week een weekje naar Finland ben en dus niks kan invoeren, zal waarschijnlijk de-jo als eerste de kaap van 10.000 halen :?. Maar ik zal volgen :twisted: :wink:
HNL wrote: Met een ritme van 100 biljetten invoer per 20 minuten betekend dit dat er ruim 7 uur in het invoeren is gaan zitten ... Kun je nagaan wat bhoeyb en vangelis aan tijd kwijt zijn... Maar goed, daar staan dan ook wat hits tegenover.
Ja, ik steek er veel tijd in maar die beschouw ik zeker NIET als verloren. Ik heb via dit forum al leuke contacten gelegd met verschillende Finnen die me o.a. heel nuttige info voor mijn reis aangebracht hebben. Ik werd zelfs uitgenodigd 8) . En dat allemaal dankzij de Euro :wink:.
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

bhoeyb wrote:Ja, ik steek er veel tijd in maar die beschouw ik zeker NIET als verloren.
Dat zal je mij ook niet horen beweren, anders was ik wel gestopt na een biljet of 10 :wink: . Hoe meer biljetten hoe groter de kans op hits. Wissel gelijk wat Nederlandse en Belgische biljetten in Finland in en neem er Finse mee voor terug, kunnen we goed gebruiken hier in de Benelux :!:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”