Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Smike
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 574
Joined: Wed Apr 27, 2005 12:40 pm
Location: Amsterdam (NL)
Contact:

Post by Smike »

MM8_NL wrote:
Ralf wrote:Als ze bij die rabo de biljetten terug in de atm doen is het niet zo vreemd he :wink:
Toch wel, het gaat om duizenden biljetten die er bij een bank in een week doorheen gaan en dan precies die 15 worden er tussen uit gepikt door een EBT-er. Ik waag mij niet aan kansberekening. :D
Toch vraag ik me af hoeveel niet EBT'ers er vijfjes uit de muur halen. In de 2,5 jaar dat ik achter een kassa heb gestaan heb ik iig nooit een klant gehad met een portemonnee vol vijfjes. Dus zo vreemd is het nou ook weer niet dat ze bij een collega EBT-er terecht komen.
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Post by jabosa2 »

Hier in St.Annaland ben ik waarschijnlijk de enige die regelmatig vijfjes stort en weer opneemt. Beide automaten staan naast elkaar, maar in al die tijd heb ik nog nooit mijn eigen biljetten teruggekregen. Naar mijn idee wordt het gestorte geld in ieder geval niet overgeheveld naar de automaat ernaast want als dat het geval was had ik veel meer boemeranghits moeten hebben.
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
Henkie54
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 317
Joined: Fri Jun 03, 2005 11:00 am

Post by Henkie54 »

Alkmaar.

Rabobank Centrum Alkmaar
Postcode: 1811 KG 1
Binnen automaat. Vrije biljetkeuze, :note-5:, :note-10:, :note-50:, :note-200:

Rabobank W.C. De Hoef.
Postcode: 1816 JH 78
Binnen automaat. Vrije biljetkeuze, :note-5:, :note-10:, :note-50:, :note-200:.
Buiten automaat. Vrije biljetkeuze, :note-10:, :note-20:, :note-50:


Rabobank W.C. Muiderwaard
Postcode: 1824 XT
Alleen buiten automaat, :note-10:, :note-20:, :note-50:


Rabobank W.C. De mare
Postcode: 1825 RA 3
Buiten automaat. Vrije biljetkeuze, :note-10:, :note-20:, :note-50:


Rabobank Oudorp
Postcode: 1829 GA 1
Binnen automaat. Vrije biljetkeuze, :note-5:, :note-10:, :note-50:, :note-200:.


Ik zal de komende tijd de andere automaten die ik bezoek ook bijhouden en het lijstje compleet maken.
Last edited by Henkie54 on Thu Aug 03, 2006 10:50 pm, edited 3 times in total.
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Post by MM8_NL »

angelita wrote:
Ralf wrote:Denk niet dat er in wervershoof in 1/2week duizenden biljetten doorheen gaan dus kans is aardig groot als je grote hoeveelheid stort.
Ik haal er per week al gemiddeld zo'n 650 vijfjes uit, dus dat zou best kunnen. Als marcel daar niet gepind had, zou ik ze wrs vandaag hebben gekregen. :roll:
Vandaag misschien twee biljetten van jou gehaald in Wervershoof? :?: Straks kijken bij het invoeren.
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Post by MM8_NL »

Wieringerwerf Rabo heeft in de buitenautomaat vijfjes, tientjes en twintigers. Binnen een stortautomaat waar enkele honderden biljetten in kunnen, dus niet stuk voor stuk. Gelijk deze met vele vijfjes, tientjes en twintigers volgestopt.
Morgen nog enkele honderden daar inleveren, dan is de kop van Noord Holland gevuld met onze biljetten. 8)
User avatar
peedjeeh
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 75
Joined: Fri Dec 05, 2003 1:40 pm
Contact:

Post by peedjeeh »

Gorredijk:
Rabobank, Stationsweg, buiten/binnen automaat, biljetkeuze: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:
ABN Amro: Hoofdstraat, buitenautomaat, biljetkeuze: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:
Postbank: Hoofdstraat, buitenautomaat, biljetkeuze: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:
Friesland Bank: Hofland: buitenautomaat, biljetkeuze: :note-5:, :note-10:, :note-20:, :note-50:

De notes van de Rabobank kloppen zeker, de rest van de banken is momenteel een gokje. Zal binnenkort wel even checken wat de mogelijkheden zijn.
EuroNederweert
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 194
Joined: Sun Apr 17, 2005 4:31 pm
Location: Nederweert (Netherlands)
Contact:

Post by EuroNederweert »

Weert:

Rabobank: Hoge Kei (parkeerplaats)


Nederweert

Rabobank: Raadhuisplein
??: Antoniusplein
??: Kerkstraat
EBT name changed in Montfort
User avatar
angelita
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3382
Joined: Wed Jan 04, 2006 9:35 pm
Location: Zwaagdijk, The Netherlands

Post by angelita »

MM8_NL wrote:Wieringerwerf Rabo heeft in de buitenautomaat vijfjes, tientjes en twintigers. Binnen een stortautomaat waar enkele honderden biljetten in kunnen, dus niet stuk voor stuk. Gelijk deze met vele vijfjes, tientjes en twintigers volgestopt.
Morgen nog enkele honderden daar inleveren, dan is de kop van Noord Holland gevuld met onze biljetten. 8)
Kun je daar gewoon storten dan? Ik heb hier nog 600 vijfjes liggen, dan ga ik daar maar heen. In Hoorn staat ook zo'n automaat, maar dar mag ik niet storten; dat is voorbehouden aan "zakelijke klanten". Of moet ik t gewoon doen en niet vragen :roll:
member since 2006-01-03
:flag-nl: rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353 :flag-nl: (3 triple), 24 :flag-be:, 14 :flag-de:, 4 :flag-es:, 3 :flag-fi:, 1 :flag-it: 1 :flag-pt: (and 65 more, but moderated)
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Post by MM8_NL »

angelita wrote: Kun je daar gewoon storten dan? Ik heb hier nog 600 vijfjes liggen, dan ga ik daar maar heen. In Hoorn staat ook zo'n automaat, maar dar mag ik niet storten; dat is voorbehouden aan "zakelijke klanten". Of moet ik t gewoon doen en niet vragen :roll:
De stort-automaat staat in het gedeelte dat voor iedereen toegankelijk is. Ben zelf ook geen zakelijke klant en kon zonder problemen storten. Morgen breng ik er ook veel heen. Helaas zaten er alleen nieuwe vijfjes in de automaat buiten, dus moesten wij door naar Wervershoof.
Toegevoegd 030806:
Vandaag weer enkele honderden biljetten daargelaten zonder problemen en vragen van het personeel. Iedereen erg vriendelijk in de polder. ;)
User avatar
Luchtje
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 697
Joined: Sun Nov 14, 2004 12:13 am
Contact:

Post by Luchtje »

Luchtje wrote:Op mijn website staat een lijstje met gegevens van door mij bezochte geldautomaten. Zijn de gegevens die in dit topic staan nog up-to-date? Dan kan ik mijn lijst verder aanvullen.
Lijstje is weer bijgewerkt.
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16920
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Post by Henk Draijer »

Vanmorgen naar mijn favoriete flappentap van de Rabo geweest.
Hij staat in Beverwijk op het stationsplein (hoek Breestraat).
Na 20 keer pinnen stond ik met 160 :note-5: jes in mijn handen. :D
Normaal pin ik maar 5 of 6 keer bij een flappentap van de Rabobank.
Maar nu dacht ik, ach waarom ook niet, en ben doorgegaan.
Gelukkig zat er ook nog een Duitse hit tussen.

Moet ze wel (omgewisseld) terugstorten, staat bijna niets meer op die rekening. :?
User avatar
knoxville
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1729
Joined: Wed Dec 21, 2005 6:40 pm
Location: Aalst (be)
Contact:

Post by knoxville »

Henk Draijer wrote:Vanmorgen naar mijn favoriete flappentap van de Rabo geweest.
Hij staat in Beverwijk op het stationsplein (hoek Breestraat).
Na 20 keer pinnen stond ik met 160 :note-5: jes in mijn handen. :D
Normaal pin ik maar 5 of 6 keer bij een flappentap van de Rabobank.
Maar nu dacht ik, ach waarom ook niet, en ben doorgegaan.
Gelukkig zat er ook nog een Duitse hit tussen.

Moet ze wel (omgewisseld) terugstorten, staat bijna niets meer op die rekening. :?

jullie hebben daar toch geluk mee he zoveel 5jes uit de atm kunnen halen
hier in belgië is het kleinste een 20
hopelijk komen er ooit ook eens 5jes uit
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Post by eddydevries »

Van de week voor het eerst een Stortingsapparaat gezien bij de ABNAMRO (tot nog toe kende ik ze alleen van de Rabobank.

Nog twee "voordelen":
  • het staat in dezelfde ruimte als de pinautomaten welke elke dag open is van 6.00-24.00.
    Voor de biljettenjagers: je kunt dus opnemen, de nummers daar opschrijven en dan direct weer storten. Volgens mij kan je dat zelfs meerdere keren achter elkaar doen: hierbij geen risico dat je je eigen biljetten weer terugkrijgt, want er zit een aardige afstand tussen de apparaten (desnoods neem je niet het pinapparaat die er het dichtst bij staat, maar een van de anderen).
  • je kunt het hele pakket biljetten in een keer storten i.p.v. 1 voor 1 (de biljetten die hij niet herkent geeft hij ook weer terug).
Het adres: Kneuterdijk 8, Den Haag
(Centrum, schuin tegenover het Binnenhof)
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2890
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Post by groentje »

knoxville wrote:jullie hebben daar toch geluk mee he zoveel 5jes uit de atm kunnen halen
hier in belgië is het kleinste een 20
hopelijk komen er ooit ook eens 5jes uit
Wie klant is bij ING kan in de Selfbanks wel 5-jes afhalen. En ik geloof dat Dexia (of was het Fortis) 10-tjes in de lades zitten heeft... weliswaar alleen maar voor klanten... Ik heb gisteren nog 5 5-jes afgehaald in de ING aan het Luxemburgplein in Elsene...
User avatar
wally2cv
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3460
Joined: Sat Aug 09, 2003 12:03 pm
Location: Stad Hamont(51°15´3´´ N 5° 32´29´´ E)
Contact:

Post by wally2cv »

wally2cv wrote:Hamont
Al de atm staan in de stad (zo heet de straat)
bij KBC 2x
- Fortis 2x
- ING 1x
- Dexia 2x

Ze geven enkel 20 en 50€
+ eentje bij AXA , salvatorsstraat
PSV-Fan since 1970

Eppur si muove (Theme 11th worldmeeting of 2cv-friends Ptuj, Slovenia 1995)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”