Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2893
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by groentje »

vermeer wrote:De buitenautomaat van de ABN-AMRO in Haren had alleen 5 en 10 euro vanmiddag met extra A-4tje naast het automaat. Dan zit je twijfelen; ga je voor de 25 keer :note-10: of 40 keer :note-5:? Toch maar het laatste gedaan!
L'embarras du choix ;)
Jan010
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 572
Joined: Sun Mar 26, 2006 12:50 am
Location: Hellevoetsluis

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by Jan010 »

Volgende week een paar dagen naar Ierland. Welke biljetten zitten er vooral in de automaten daar?
MDeen
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2042
Joined: Mon Jul 15, 2002 11:52 am
Location: Helden, The Netherlands
Contact:

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by MDeen »

Vooral veel :note-20: , soms :note-10: , geen biljetkeuze. Maar banken doen niet zo moeilijk over wisselen. Er worden daar nog best veel lokethandelingen gedaan dus soms heb je wat wachttijd, maar een paar honderd euro wisselen lukt normaal gesproken wel.
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by GWR7007 »

Zeker ten overvloede:

Nijmegen 6511 NC, Rabobank Rijk van Nijmegen, Keizer Karelplein 1
buiten: 3 automaten (twee op gelijke hoogte de derde persoonlijk gesproken te laag voor mij), :note-50: - :note-20: - :note-10:
binnen: 1 automaat, :note-100: - :note-50: - :note-20: - :note-10:
Binnen zijn ook nog twee stortingsautomaten en een automaat voor muntgeld die ik niet nader heb bekeken. De automaten binnen zijn volgens mij alleen tijdens kantooruren bereikbaar.
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5248
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by de*lerger »

Jan010 wrote:Volgende week een paar dagen naar Ierland. Welke biljetten zitten er vooral in de automaten daar?
Ook de moeite waard: de zelfbedieningskassa van Tesco. een flesje water o.i.d. afrekenen met :note-50: . Krijg je naast wat munten 1x :note-5: en 4x :note-10: terug. Als de :note-10: op zijn zelfs 9x :note-5: .
My map
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by GWR7007 »

Rabobank
's-Hertogenbosch, Gasselstraat 28:
:note-5: - :note-10: - :note-50: - :note-200:
Naar wat ik heb gezien hebben ze buiten geen automaten dus alleen de automaat binnen die waarschijnlijk alleen bereikbaar is als het kantoor geopend is. Daarnaast leek het vandaag erop dat ze de filiaal wilden verbouwen (een deel was al min of meer een bouwterrein).
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
ludofaki
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 531
Joined: Tue Jul 28, 2015 6:45 pm
Location: Nieuw-Weerdinge

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by ludofaki »

Als je geld stort bij de Rabobank, staat het dan direct op je rekening, oftewel kun je het direct weer opnemen?
User avatar
boozebelly
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 302
Joined: Sun Feb 21, 2010 11:08 pm
Location: Emmen (NL)

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by boozebelly »

ludofaki wrote:Als je geld stort bij de Rabobank, staat het dan direct op je rekening, oftewel kun je het direct weer opnemen?
Jazeker!
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by GWR7007 »

Het is misschien niet de beste plek voor deze vraag maar ik weet op dit moment niets beters.
In welke dot bevindt zich de retailmix die volgens de ABN AMRO in Helmond aanwezig is? In de Eindhoven-dot of de dot daarnaast?
De bank zou, volgens mijn dotmap, in de dot naast die rond Eindhoven terecht komen. Alleen; er zijn ook andere gevallen waar de postcode en de dot niet precies overeind komen.

Alvast dank voor de uitleg :wink: .
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
User avatar
Crazy Bob
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 7363
Joined: Sun May 01, 2005 6:29 pm
Location: Rotterdam, Netherlands

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by Crazy Bob »

GWR7007 wrote:Het is misschien niet de beste plek voor deze vraag maar ik weet op dit moment niets beters.
In welke dot bevindt zich de retailmix die volgens de ABN AMRO in Helmond aanwezig is? In de Eindhoven-dot of de dot daarnaast?
De bank zou, volgens mijn dotmap, in de dot naast die rond Eindhoven terecht komen. Alleen; er zijn ook andere gevallen waar de postcode en de dot niet precies overeind komen.

Alvast dank voor de uitleg :wink: .
Ik zou even lekker met deze tool gaan spelen, die vertelt je precies welke plaats/postcode-combinaties in een bepaalde dot zijn ingevoerd: https://www.eurobilltracker.com/util/dots.php
luckbox
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 260
Joined: Fri Aug 05, 2011 10:20 am

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by luckbox »

Leuke tip Crazy Bob! Alleen de dots zijn erg klein dus in een land/regio waar je nog niet geweest bent is het volgens mij erg lastig om de goeie dot te selecteren.

Wel weer eens gezien wat een lastig werk verkeerde invoer oplevert. Bijvoorbeeld "Costa Brava" als postcode invoeren of een straatnaam als plaats invoeren.
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by vermeer »

De kaart moet wel verkleind kunnen worden!
User avatar
HBoZ
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1941
Joined: Wed Jan 28, 2004 12:29 am
Contact:

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by HBoZ »

En die kaart is al verdomd klein :lol:

coördinaten kan je zelf ook aanpassen door x en / of y te verhogen of te verlagen (...dots.php?xxx,yyy) Succes :!:
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by eddydevries »

Crazy Bob wrote:
GWR7007 wrote:Het is misschien niet de beste plek voor deze vraag maar ik weet op dit moment niets beters.
In welke dot bevindt zich de retailmix die volgens de ABN AMRO in Helmond aanwezig is? In de Eindhoven-dot of de dot daarnaast?
De bank zou, volgens mijn dotmap, in de dot naast die rond Eindhoven terecht komen. Alleen; er zijn ook andere gevallen waar de postcode en de dot niet precies overeind komen.

Alvast dank voor de uitleg :wink: .
Ik zou even lekker met deze tool gaan spelen, die vertelt je precies welke plaats/postcode-combinaties in een bepaalde dot zijn ingevoerd: https://www.eurobilltracker.com/util/dots.php
Ik heb het geprobeerd en na een paar keer had ik al de juiste :D .

De 7501 NR ligt in dezelfde dot als Deurne en Venray, dus de Oostelijke dot van Helmond.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
GWR7007
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5443
Joined: Thu Aug 02, 2012 11:57 am
Location: Münster (Westfalen), Germany

Re: Waar vind ik geldautomaten en wat komt er uit?

Post by GWR7007 »

eddydevries wrote: Ik heb het geprobeerd en na een paar keer had ik al de juiste :D .
Ik heb het gisteren ook maar dan in de praktijk geprobeerd :mrgreen: :mrgreen:
my EBT profile

If you'd like to contact me, don't hesitate to write a PM to me, or to send an email. I can understand German (native language), English and Dutch :wink:
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”