De bewuste 13-09-02 volkskrantdag

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Boudie
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 36
Joined: Tue Sep 17, 2002 10:28 pm
Location: Utrecht, Netherlands

De bewuste 13-09-02 volkskrantdag

Post by Boudie »

Ben ff een aantal mensen langs gegaan die zich op 13/9 (vanwege volkskrant artikel geregisteerd hebben (goed werk wouter1, toch :?: ) maar zoals voorspeld komen de meeste niet verder dan 10 bills :!:

Daarom ben ik des te meer trots op mij: ( 8) )72 biljetten in minder dan 10 dagen. Ut duurt nog wel ff voordat ik echt een goede positie inneem (nu 113 bij Nederland en 679 op totale lijst) maar ik heb de spirit echt te pakken :arrow: Heb mijn hele familie gemobiliseerd om zo veel mogelijk biljetten te krijgen.

Kortom: Deze site is gewoon gruwelijk :!: :!: :!:
User avatar
Chiel
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 377
Joined: Thu May 30, 2002 8:48 pm
Location: Groningen. the Netherlands

Post by Chiel »

Lekker toch, zo´n verslaving om aan toe te geven?
User avatar
Wouter1
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 495
Joined: Tue Jul 16, 2002 3:12 pm
Location: Oegstgeest, NL
Contact:

Post by Wouter1 »

Welkom!
Tip: Haal € 50,- uit de muur en koop een pakje kauwgom, ga met dat geld naar het volgende tankstation en koop een pakje ...
Zo gaat het lekker snel :roll:
Want to know everything about German watches? JUST CLICK and go to the >>> GermanWatchesForum
User avatar
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 985
Joined: Mon Aug 05, 2002 3:33 pm
Location: Belgium, Izegem
Contact:

Post by Skylimit »

Snel veel biljetten krijgen :
a) Zoals Boudie : ga langs bij Tante en wissel al je biljetten. Geef ze in bij EBT. Ga langs bij Oma, en wissel Tantes biljetten. Geef Oma's biljetten in EBT. Ga snookeren met een niet-EBT-vriend, en geef em Oma's biljetten, etc ...

b) Haal lekker veel 50 briefjes uit de automaat en doe er alle kleine inkopen mee. Je grote aankopen doe je met kleine (geregistreerde)briefjes.

c) Vragen aan vrienden zonder internetverbinding om de serienummers bij te houden. (Als ze het in excel doen, heb jij der lekker geen werk aan)

etc ..
Time is on our side ...
User avatar
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 985
Joined: Mon Aug 05, 2002 3:33 pm
Location: Belgium, Izegem
Contact:

Re: De bewuste 13-09-02 volkskrantdag

Post by Skylimit »

Boudie wrote:(nu 113 bij Nederland en 679 op totale lijst) maar ik heb de spirit echt te pakken :arrow: Heb mijn hele familie gemobiliseerd om zo veel mogelijk biljetten te krijgen.

Kortom: Deze site is gewoon gruwelijk :!: :!: :!:
Ik sta in de top 200. Hoe hoger je komt, des te meer aktieve gebruikers er tussen staan. Het wordt vanaf nu moeilijk om de positie te behouden die ik al heb, laat staan nog te klimmen...

Klimmen is leuk, spartelen ook ... :lol:
Time is on our side ...
User avatar
Tiger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1072
Joined: Wed May 29, 2002 4:18 pm
Location: Heverlee, at 100m from Leuven, Belgium
Contact:

Post by Tiger »

Ik weet nog goed toen ik in de top-100 stond :)
Ik was nog niet zo heel lang bezig, maar khad toen toch al een mooi aantal briefjes, hoeveel juist weet ik niet meer precies.

Nu heb ik bijna 1200 briefjes, en het is echt moeilijk om in de top-50 te blijven.
Op dit moment sta ik op de 42ste plaats, maar het kan goed zijn dat ik in de loop van volgende week weer na de 50 sta.

En de top 10 daar kan ik alleen nog maar van dromen :)
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese :)
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Tiger wrote:En de top 10 daar kan ik alleen nog maar van dromen :)
Laat staan hoger komen in de top 10. Het is gewoonweg niet te doen, je moet al belachelijk veel invoeren om geen plaats te verliezen. Helemaal zoals nu de 5e 6e en 7e plaats. Deze drie gebruikers voeren ongeveer gelijke aantallen in, terwijl ze toch steeds verder achter raken van de top 3. Maar goed, schrale troost dat je ook nog de ranglijsten per land kunt raadplegen :wink: Sta je toch nog 9e 8)
User avatar
Boudie
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 36
Joined: Tue Sep 17, 2002 10:28 pm
Location: Utrecht, Netherlands

Post by Boudie »

Hoeveel echte actieve users zijn er, denken jullie. IN de algemene lijst stijg ik per biljet VIER :lol: plaatsen, in de Nederlandse heb ik nu 2 biljetten per plaats nodig.

Wanneer moet je echt gaan vechten'voor je plaats :?: , want VIER plaatsen per biljet is nog wel heeeeeeel gaaf :lol:
User avatar
bhoeyb
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4268
Joined: Thu Apr 18, 2002 3:58 pm
Location: Herentals - Belgium
Contact:

Post by bhoeyb »

:!: Pap aan met de dochter/zoon van de bakker -of beter de bankdirecteur- ga vaak langs en spendeer al je tijd niet aan haar/hem maar aan het registreren van de kassa en voila, meer bankbriefjes ... :lol: :lol: :lol:

Of krijg ze zo zot dat ze de nummers zelf noteren zodat jij ze enkel moet invoeren ... en je staat zo in de top 10 :wink:
User avatar
Boudie
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 36
Joined: Tue Sep 17, 2002 10:28 pm
Location: Utrecht, Netherlands

Post by Boudie »

Ben net een tijdje wat minder actief geweest (vakantie ed) en dan gaan we weer :lol: .

Sta in Nederland nu steeds tussen de 35 en 40. Algeheel bijna bij de eerste 200

Val me op dat tussen 30 en 40 veel 'jonge' users staan. Ondanks invoeren stijg ik nu nauwelijks. Euroblaster (ofzo) is zelfs jonger dan ik, olsiebolskie (geloof ik) is van dezelfde volkskrantdag. 8O
User avatar
Tiger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1072
Joined: Wed May 29, 2002 4:18 pm
Location: Heverlee, at 100m from Leuven, Belgium
Contact:

Post by Tiger »

ik moet op dit moment ongeveer 100 biljetten invoeren om 1 plaats te stijgen... :(
Ik heb lange tijd op 33 gestaan, dan even naar 35 gezakt omdat ik een week wegwas, en heel weinig biljetten registreerde.
Maar nu sta ik terug op 33.
Tiger : Dutch, English, French, German
Little Spanish and Italian
Trying Finnish and Japanese :)
User avatar
Skylimit
Euro-Master in Training
Euro-Master in Training
Posts: 985
Joined: Mon Aug 05, 2002 3:33 pm
Location: Belgium, Izegem
Contact:

Post by Skylimit »

Ik sta ondertussen ergens 135ste met 600 biljetten,
maar vanaf nu is het pompen om niet voorbijgelopen te worden ...
enkel nog aktieve gebruikers in de buurt
Time is on our side ...
User avatar
HNL
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 1710
Joined: Fri Apr 19, 2002 11:11 am
Location: The Netherlands

Post by HNL »

Skylimit wrote:enkel nog aktieve gebruikers in de buurt
Leuk om de spanning er een beetje in te houden toch? Ik ben benieuwd of ik binnenkort KHDP kan inhalen, de afstand wordt steeds kleiner. Daarna nog de-jo als doel en dan heb ik het hoogst haalbare wel gehad, bhoeyb loopt zo'n 300 biljetten per week op me uit :cry: . Waar is de tijd dat we nog samen om de 10e plek vochten :? ?
User avatar
Elmo
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 4184
Joined: Mon Oct 14, 2002 4:16 pm
Location: Leiden (Netherlands)

Post by Elmo »

Waar is de tijd dat we nog om de 10e plaats vochten :? ?
Als je om de 10e plaats wil strijden, moet je een tijdje stoppen met het invoeren van biljetten, net zolang totdat je uit de top 10 dreigt te vallen :lol:
User avatar
olskie bolskie
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 224
Joined: Thu Oct 17, 2002 1:34 am
Location: Katwijk aan zee (z-h) Netherlands
Contact:

Post by olskie bolskie »

Boudie wrote:Ben net een tijdje wat minder actief geweest (vakantie ed) en dan gaan we weer :lol: .

Sta in Nederland nu steeds tussen de 35 en 40. Algeheel bijna bij de eerste 200

Val me op dat tussen 30 en 40 veel 'jonge' users staan. Ondanks invoeren stijg ik nu nauwelijks. Euroblaster (ofzo) is zelfs jonger dan ik, olsiebolskie (geloof ik) is van dezelfde volkskrantdag. 8O
Ik ben hier via een url gekomen in een nieuwsgroep en gelijk verslaafd geraakt.
Ik sta op dit moment met 342 biljetten op plaats 240 en op de Nederlandse 40. Ik moet 10 biljetten in voeren om op laatste lijst in plaatsje te stijgen, maar daar ik vakanie heb ( tot 1 maart :lol: ) gaat het een stuk minder hard :( .
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”