Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Mk1992
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 349
Joined: Sat May 04, 2013 5:26 pm
Location: Beek, Limburg, Nederland
Contact:

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by Mk1992 »

groentje wrote: Wed Mar 22, 2023 4:56 pm
Mk1992 wrote: Wed Mar 22, 2023 11:54 am
groentje wrote: Tue Mar 21, 2023 9:19 pm Niet echt een klein dorpje, ik ben vandaag voor de tweede keer in Erps-Kwerps geweest, en de eerste keer dat ik er biljetten in geef. Maar ik heb wel moeite gedaan om zowel uit Kwerps als uit Erps biljetten in te voeren, wat doen we daarmee? Ik heb er an sich geen probleem mee om beide profielen te fuseren met Erps-Kwerps , zoals de meesten hun biljetten hebben ingevoerd...
Off-topic: heerlijke naam om uit te spreken. Net als Steenokkerzeel.
Inderdaad, andere in het zelfde genre zijn bijv. Schellebelle en Zichen-Zussen-Bolder.
Ik wou Zichen-Zussen-Bolder al bijna noemen :lol:
#1 user of Beek, #9 of Limburg, #103 of the Netherlands, #1021 EBT-wide (per 22.03.2024)
The only way is up!

Visited Countries: :flag-nl: :flag-be: :flag-de: :flag-fr: :flag-it: :flag-fi: :flag-pt: :flag-at: :flag-es: :flag-lu: :flag-si: :flag-sk: :flag-sm: :flag-cz: :flag-mc: + Liechtenstein
User avatar
groentje
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2893
Joined: Wed Sep 17, 2003 6:47 pm
Location: Brussels Capital Region, Belgium

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by groentje »

En wat te denken van Waterland-Oudeman, Schuiferskapelle, Wechelderzande, Zoerle-Parwijs, Rijmenam, Veerle, Zarlardinge, etc...
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by JelmerS »

Ik ben nu in Maren-Kessel (Noord-Brabant).

Ik voerde 2 biljetten in (wisselgeld in het hotel) en er blijken maar 27 biljetten ingevoerd te zijn! Weer een kleine (EBT-)plaats ontdekt dus!
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by JelmerS »

Mijn plaatsen waar minder dan 100 biljetten ingegeven zijn:

- Zandpol (6)
- Midlaren
- Lutten
- Valthe
- Maren-Kessel
User avatar
vermeer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 13075
Joined: Tue Jan 11, 2005 2:36 am
Location: Groningen, The Netherlands

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by vermeer »

Midlaren heeft eigenlijk maar 1 adresje: La Vita E Bella. Vroeger heette het De Gasterie. Vroeger ook nog een slagerij maar Geert Pieter Koers stierf op 1 januari 2020. Van hem komt de enige hit van Midlaren. Sinds september 2020 is niemand er meer langs geweest.
JelmerS
Euro-Regular
Euro-Regular
Posts: 258
Joined: Sun Jan 18, 2015 12:13 am

Re: Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by JelmerS »

Ik heb ff teruggekeken. Ik ken iemand die in Midlaren woont. Ik heb een keer iets voor hem voorgeschoten en dat kreeg ik vervolgens contant bij hem thuis terug. Zo kom ik aan 1 biljet invoer in Midlaren, dit was in 2017.

Tja, kleine dorpen waar weinig - niets is blijven ook klein qua invoer.

Nu bezoek ik regelmatig markten en komt het nog wel eens voor dat ik in kleine Drentse dorpen wat biljetten invoer.
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”