Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

Post Reply
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Zet eens een piepklein dorpje "op de kaart"

Post by sergeantmajoor »

Als je op de lijst standen kijkt , :flag-nl: in Nederland tenminste, dan zie je dat een piepklein dorpje ook een hele lage biljetinvoer heeft. De laatste paar dagen ben ik eens wat biljetten gaan halen in Kortenhoef, de score,cq de plaats op de ranglijst is met 6 biljetten omhoog :D gegaan van de 1177ste plaats naar 1110 :D .
Als ik er volgende week nog zes biljetten er bij zou doen gaan ze van 1110 naar de 1069ste plaats van Nederland.

Wie doet dit soort sponsoracties ook wel eens ......of ben ik de enige met dit "rare" idee? Het "op de kaart zetten" van een dorpje is natuurlijk helemaal af als er een hit zou vallen.

Misschien zijn er zelfs dorpjes bij die buiten de 1500 getoonde plaatsen vallen?
User avatar
_Marcel_
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 466
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:28 pm

Post by _Marcel_ »

:roll: ik doe niet anders :roll:

abbekerk is nou niet bepaald een groot dorp :roll: van de 2850 biljetjes is 99% van mij en de 11 hits ook.

Hetzelfde geldt voor Lambertschaag waar alle 136 biljetjes tot mijn verzameling horen net als de ene hit.

En op dit moment voer ik veel biljetjes uit Noord-Scharwoude in omdat de bank lekker dicht bij mn werk zit. heb ruim 630 biljetjes hier gevonden en alle 5 de hits zijn ook van mijn hand :wink:
User avatar
angelita
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 3382
Joined: Wed Jan 04, 2006 9:35 pm
Location: Zwaagdijk, The Netherlands

Post by angelita »

Wat te denken van Zwaagdijk? Of Bovenkarspel? Of Wervershoof? Dat is inmiddels de meest populaire invoerplaats geworden :roll:
member since 2006-01-03
:flag-nl: rank 20
international rank 120
38.833 notes
436 hits (353 :flag-nl: (3 triple), 24 :flag-be:, 14 :flag-de:, 4 :flag-es:, 3 :flag-fi:, 1 :flag-it: 1 :flag-pt: (and 65 more, but moderated)
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5241
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Post by de*lerger »

Op plaats 485 in Nederland: een gehucht met 150 inwoners.

Met dank aan:

marcus92
Smike
gaper
Westinghouse
& de*lerger
Last edited by de*lerger on Tue Mar 27, 2007 1:12 pm, edited 1 time in total.
My map
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Ik heb Lies ook :)
User avatar
jabosa2
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7704
Joined: Thu Jan 22, 2004 3:22 pm
Location: St.Annaland

Post by jabosa2 »

Hee Sergeantmajoor, wat denk je van al de kernen op ons eigen Eiland Tholen?? Tellen die ook mee???
Steun het Nederlandse Rode Kruis.
www.rodekruis.nl/
My stats
User avatar
de*lerger
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5241
Joined: Tue May 10, 2005 9:24 pm
Location: Lies - Terschelling (NL)

Post by de*lerger »

Ralf wrote:Ik heb Lies ook :)
Je had ze onder Lies moeten invoeren.
Dat gedrocht van postcode-Terschelling-plaatsnaam (8895 KT Terschelling Lies bijvoorbeeld) heb ik nooit begrepen. De plaatsnaam is (en blijft) gewoon Lies. Zo staat het ook nog in het allereerste postcodeboek (die dikke rooie pil): 8895 KT Lies.

Image
My map
User avatar
MM8_NL
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2652
Joined: Mon Feb 09, 2004 7:08 pm
Location: Purmerend, The Netherlands / Berlin, Germany
Contact:

Post by MM8_NL »

_Marcel_ wrote:
Hetzelfde geldt voor Lambertschaag waar alle 136 biljetjes tot mijn verzameling horen net als de ene hit.
_Marcel_ wat Lambertschaag betreft kunnen maar maximaal 134 biljetten van jou zijn. Er zijn drie gebruikers daar met biljetten geweest, een daarvan was ik met 1 biljet, en dan nog een onbekende met minimaal een biljet. Dus geen 100% score voor jou. 8)

Aantal gebruikers die biljetten uit deze stad hebben ingegeven.: 3
Aantal EBT gebruikers in deze stad: 0 (0 actief)

Aantal hits waarbij lambertschaag betrokken is: 1
Aantal biljetten ingegeven in lambertschaag: 136
sergeantmajoor
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1034
Joined: Mon Jun 21, 2004 6:32 pm

Post by sergeantmajoor »

Ja zoiets bedoel ik. maar dan eigenlijk een plaatsje waar maar een 30 tal biljetten zijn ingevoerd pijlsnel omhoog laten schieten op de stedenlijst, Ik persoonlijk zie trouwens en sherogenbosch en sint annnaland en bregen op zoom en /////////////////////////// en anderzins fout geschreven plaatsen graag naar de grijze zone verdwijnen boven de 1500ste plaats, maar daarvoor zul je ze dus eerst `in moeten halen`
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

De plaatsnamen op terschelling worden overal anders genoemd op verschillende sites. bijv west terschelling, west-terschelling, terschelling west, terschelling-west of alleen west.
User avatar
_Marcel_
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 466
Joined: Sat Nov 20, 2004 3:28 pm

Post by _Marcel_ »

MM8_NL wrote:
_Marcel_ wrote:
Hetzelfde geldt voor Lambertschaag waar alle 136 biljetjes tot mijn verzameling horen net als de ene hit.
_Marcel_ wat Lambertschaag betreft kunnen maar maximaal 134 biljetten van jou zijn. Er zijn drie gebruikers daar met biljetten geweest, een daarvan was ik met 1 biljet, en dan nog een onbekende met minimaal een biljet. Dus geen 100% score voor jou. 8)

Aantal gebruikers die biljetten uit deze stad hebben ingegeven.: 3
Aantal EBT gebruikers in deze stad: 0 (0 actief)

Aantal hits waarbij lambertschaag betrokken is: 1
Aantal biljetten ingegeven in lambertschaag: 136
:? hmm je hebt gelijk, ebt-tool roept dat ik 136 in lambertschaag heb ingevoerd en nig roept idd de 134 die maximaal mogelijk is met 3 users. Dus ik denk dat ebt-tool een foutje maakt :?

ben niet nieuwsgierig hoor, maar waar heb je het biljetje ontvangen, zoveel middenstand is er niet namelijk :P 2 mogelijke plaatsen :roll:
vessie
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 2
Joined: Fri Jul 28, 2006 12:53 pm
Contact:

vraagje

Post by vessie »

hoihoi, ik ben nieuw hier en gelijk super enthousiast!! Nu lees ik jullie berichten over zet een klein dorpje op de kaart... Waar kan ik plaatsnamen vinden op de site?? kon het niet vinden...

Esther
User avatar
Henk Draijer
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 16907
Joined: Mon Apr 18, 2005 9:41 pm
Location: Zandvoort (NL)
Contact:

Re: vraagje

Post by Henk Draijer »

vessie wrote:hoihoi, ik ben nieuw hier en gelijk super enthousiast!! Nu lees ik jullie berichten over zet een klein dorpje op de kaart... Waar kan ik plaatsnamen vinden op de site?? kon het niet vinden...

Esther
Welkom vessie/Ester.
Hier kan je dorpjes vinden, maar de tabel begint met de grote steden.
Als je op "volgende" drukt kom je vanzelf bij de kleine dorpjes.
http://www.eurobilltracker.eu/rankings/ ... 2144;tab=4
Als je bij "selecteer een land" Nederland aanklikt gaat het sneller. :wink:
User avatar
Smike
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 574
Joined: Wed Apr 27, 2005 12:40 pm
Location: Amsterdam (NL)
Contact:

Post by Smike »

Of als je ongeduldig bent de desbetreffende plaatsnaam in de volgende url wijzigen (voorbeeld is dus Amsterdam):

http://www.eurobilltracker.eu/profile/? ... etherlands
kevertje
Euro-Expert in Training
Euro-Expert in Training
Posts: 308
Joined: Thu Jul 22, 2004 12:44 pm
Location: Netherlands
Contact:

Post by kevertje »

In Totaal 80 biljetten in Hierden waarvan 64 van mij komen. Wel grappig :)
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”