Nederlandstalige Meeting te Arnhem, 12 mei 2007

Geef ons je mening. Heb je ideeën waarmee we de site kunnen verbeteren? Deel het met ons!

Moderators: Crazy Bob, Fons, eddydevries

User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Leuk UdoWebDesign je bent natuurlijk van harte welkom en is altijd leuk om weer een nieuw gezicht erbij te zien :)
User avatar
geldman
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1788
Joined: Fri Nov 11, 2005 4:10 pm
Location: Almere, Netherlands
Contact:

Post by geldman »

Ik ben erbij + PM voor pet26644 of hij mij kan ophalen.
Koud he?
UdoWeb
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 137
Joined: Sun Nov 05, 2006 8:09 pm
Location: Rotterdam, Nederland
Contact:

Post by UdoWeb »

Ralf wrote:Leuk UdoWebDesign je bent natuurlijk van harte welkom en is altijd leuk om weer een nieuw gezicht erbij te zien :)
Ik kijk er naar uit en het lijkt me ook leuk om een paar biljetten uit te wisselen natuurlijk. Wel jammer dat eddydevries al een dag eerder gaat, leek me best handig om dat stuk te carpoolen.

Groetjes Udo
User avatar
yli
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 5870
Joined: Mon Dec 20, 2004 4:34 am
Location: TILBURG
Contact:

Post by yli »

UdoWebDesign wrote:Ik kijk er naar uit en het lijkt me ook leuk om een paar biljetten uit te wisselen natuurlijk.
Eh.... meetinghits worden gemodereerd. Dat gaat dus niet lukken op meetings (tenzij je per ongeluk een foutje maakt). Dit laatste is me in :flag-be: Hasselt 2x overkomen.

En hopelijk overkomt me dat niet in Arnhem.... Vrijwel zeker ben ik aanwezig, maar kan nog veel tussen komen.
Jelle zonder internet. Het was een leuke hobby, maar niet mijn hobby. Een leven zonder internet is mijn ding. Een leven van geld uitgeven in plaats van tracken zeg maar.... hahaha. Ja, er mag gelachen worden.
Inloggen op site lukt niet meer, maakt niet uit. Ik snap toch niets van nieuwe biljetten :lol:
UdoWeb
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 137
Joined: Sun Nov 05, 2006 8:09 pm
Location: Rotterdam, Nederland
Contact:

Post by UdoWeb »

yli wrote:
UdoWebDesign wrote:Ik kijk er naar uit en het lijkt me ook leuk om een paar biljetten uit te wisselen natuurlijk.
Eh.... meetinghits worden gemodereerd. Dat gaat dus niet lukken op meetings (tenzij je per ongeluk een foutje maakt). Dit laatste is me in :flag-be: Hasselt 2x overkomen.

En hopelijk overkomt me dat niet in Arnhem.... Vrijwel zeker ben ik aanwezig, maar kan nog veel tussen komen.
ok, dat wist ik niet... eigenlijk wel beter want dat komt mijn hitratio niet ten goede...
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Dat biljetten wisselen is inderdaad niet te bedoeling :wink:
[FAQ van EBT] Er is één basis regel: je mag geen biljetten ingeven waarvan je van tevoren al weet dat ze door iemand anders zijn ingegeven. Bijvoorbeeld, als het biljet ontvangen is van een kennis of vriend die ook lid is van EBT, mag het biljet niet meer door jou ingevoerd worden. Een uitzondering op deze regel is wanneer iemand het adres van EuroBillTracker op het biljet heeft geschreven. Deze biljetten kunnen gewoon worden ingegeven, maar het is verstandig om dit wel in het opmerkingenveld te beschrijven.
De lijst van deelnemers is weer geupdate.
We zitten al op 11 mensen is toch al een leuk aantal al is het natuurlijk hoe meer deugde hoe meer vreugde ;)
User avatar
Bootje
Euro-Expert
Euro-Expert
Posts: 633
Joined: Tue Mar 01, 2005 5:23 pm
Location: Huizen

Post by Bootje »

Even weer naar boven brengen.

Komen er nog meer mensen naar de meeting in Arnhem?
I'm back in the game
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

We hebben nog 3 maanden dus tijd genoeg :D
Ik wacht nogsteeds op een mailtje terug zodra ik die heb staat het hele programma vast.
femmie
Euro-Regular in Training
Euro-Regular in Training
Posts: 75
Joined: Fri Feb 23, 2007 6:04 pm

Post by femmie »

heey ik wil graag komen op de meeting groetjes femke
krimik
Euro-Newbie
Euro-Newbie
Posts: 13
Joined: Sun May 30, 2004 9:03 am

Post by krimik »

als ik niet weg hoef, kom ik zeker 's middags langs :)
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Altijd leuke gezichten erbij :)

Ik heb de lijst weer geupdate.

@Krimik heb je bij niet zeker gezet.
User avatar
Ralf
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 7382
Joined: Fri Feb 13, 2004 1:45 pm
Location: Lottum - Limburg - The Netherlands
Contact:

Post by Ralf »

Ik heb pagina 1 geupdate aangezien het programma bekend is/vast staat (in grote lijnen) en de kosten bekend zijn.
User avatar
geldman
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 1788
Joined: Fri Nov 11, 2005 4:10 pm
Location: Almere, Netherlands
Contact:

Post by geldman »

Ralf, je hebt een PM!
Koud he?
User avatar
eddydevries
Forum Moderator
Forum Moderator
Posts: 20029
Joined: Sat Feb 18, 2006 5:49 am
Location: Rotterdam (NL)
Contact:

Post by eddydevries »

UdoWebDesign wrote:
yli wrote:
UdoWebDesign wrote:Ik kijk er naar uit en het lijkt me ook leuk om een paar biljetten uit te wisselen natuurlijk.
Eh.... meetinghits worden gemodereerd. Dat gaat dus niet lukken op meetings (tenzij je per ongeluk een foutje maakt). Dit laatste is me in :flag-be: Hasselt 2x overkomen.

En hopelijk overkomt me dat niet in Arnhem.... Vrijwel zeker ben ik aanwezig, maar kan nog veel tussen komen.
ok, dat wist ik niet... eigenlijk wel beter want dat komt mijn hitratio niet ten goede...
Je kan de meeting natuurlijk wel gebruiken om biljetten uit Arnhem (en onderweg) te krijgen: bijv. een hit na pinnen wordt niet tot een meetinhit gerekend (de bank zit daar altijd tussen), dus wordt het weer het normale toeval als er een hit tussenzit, dus wordt deze niet gemodereerd.
Eddy - Rotterdam - NL
weblog - EBT-stats 24-05-2013 - hits: 1742 +59 triples +1 quadruple = 1802.

Facebook-profile + Geocaching + postcrossing
User avatar
giberski
Euro-Master
Euro-Master
Posts: 2896
Joined: Sun Sep 12, 2004 2:38 pm
Location: Leiden, The Netherlands
Contact:

Post by giberski »

Ik denk dat ik moet afzeggen, mijn vriendin is net zoals vorig jaar :evil: weer jarig op een meetingdag! 12 mei, zonder mij :cry:
Main organiser of EBTM06: Amsterdam and national meetings in Zwolle and Leiden.
Have you been to Holland? Join the Bingo
Post Reply

Return to “Site en Euro-tracking Discussie (Nederlands)”